אינטרנט
צילום: Freepik

פרטנר אינטרנט - כל החבילות שבשוק כרגע

חבילות גדולות, חבילות קטנות, למי זה מתאים וכמה כל אחת עולה - הכירו את כל חבילות האינטרנט שפרטנר מציעה ובדקו איזו הכי מדויקת לצרכים שלכם
נושאים בכתבה פרטנר

צילום: Freepik

צילום: Freepik

כמעט כמו מזג האוויר, גם שוק האינטרנט רותח הקיץ. למעשה, הוא עובר רנסנס של ממש, וזאת הודות לתחרות הגוברת. וכשהתחרות בין ספקיות האינטרנט - הגדולות והקטנות - עולה שלב, ללקוח רק נותר להשוות  ולהרוויח. בחינה מדוקדקת של המגמות בשוק מגלה כי כל החברות עושות מאמצים כדי לחדש ולהביא עוד ועוד אופציות אטרקטיביות ומשתלמות לקהל לקוחותיהן, אך חברה אחת באמת לקחה את זה צעד קדימה: פרטנר אינטרנט החליטה לעלות מדרגה בתחרות, ולהציע מגוון רחב של חבילות בטווח מחירים רחב. אז איזו חבילת פרטנר היא הכי משתלמת? ואיזו חבילה מתאימה למי?

כמו בימי החורף הקשים, גם ימי הקיץ החמים ביותר הם בדיוק הזמן בו הישראלים מעדיפים להישאר בבית עם האינטרנט המהיר שלהם ולבלות ברשת. כל החברות יודעות זאת, וגם פרטנר. לכן, לא פלא שחברת פרטנר אינטרנט יצאה לאחרונה עם 'הצהרה': מגוון רחב של חבילות פרטנר מוצעות בשוק כיום, ובמחירים תחרותיים מאוד. האם פרטנר מצליחה לתת פייט לחברות הקטנות שמנסות לנגוס בנתח השוק שלה? את זאת נבדוק ע"י המחירים שהיא מציעה למשתמשים שלה. 

 

בלי גופים צד ג'

בחלוקה גסה, ניתן לקטלג את חבילות האינטרנט של פרטנר אינטרנט תחת שתי קבוצות - החבילות הצנועות והחבילות הרחבות. שימו לב כי מחירן של כל חבילות פרטנר ה'צנועות' הוא כמעט זהה, על אף שניתן להבחין בעליית מדרגה בין כל חבילה וחבילה בקטגוריה הזו.

חבילת ה-40 מגה וחבילת ה-100 מגה של פרטנר עולות שתיהן 99 ש"ח בחודש, כשהנתב הוא בתוספת תשלום. יש לציין כי מחיר זה כולל, יחד עם חבילת האינטרנט עצמה, גם את הספק והתשתית, כך שלא תצטרכו לפנות לגופים צד ג' כדי שתוכלו להתחיל להנות מהאינטרנט שלכם.

חבילת ה-300 מגה של פרטנר אינטרנט פייבר (סיבים אופטיים) עולה - שימו לב - 90 ש"ח בחודש. החבילה מספקת מהירות הורדה של עד 300 מגה ומהירות העלאה של עד 30 מגה. הנתב אמנם עולה 25 ש"ח נוספים, אך החודשיים הראשונים בחבילה יעלו לכם 69 ש"ח בחודש בלבד. חשוב לציין כי משום שפרטנר כבר פרוסה בשלל מקומות בארץ, ההתקנה בבניינים עם מעל 4 דירות היא בחינם.

 

חבילות פרטנר למיטיבי הלכת

גם עבור אלו שמחפשים קצת (או הרבה) יותר מחבילת האינטרנט שלהם, לפרטנר יש מה להציע.

חבילת ה-600 מגה סיבים אופטיים של פרטנר מציעה לכם מהירות הורדה גבוהה של עד 600 מגה, ומהירות העלאה של עד 60 מגה. הנתב עולה 25 ש"ח נוספים, אך גם כאן, החודשיים הראשונים הם במחיר עלות של 69 ש"ח לחודש, וההתקנה בבניינים עם מעל 4 דירות היא בחינם. את כל אלה תוכלו לקבל תמורת עוד כמה שקלים בודדים - 100 ש"ח בחודש.

חבילת הכתר של אינטרנט פרטנר היא חבילה של 1000 מגה סיבים אופטיים, בה מהירות ההורדה היא של עד 1000 מגה, ומהירות ההעלאה היא פנומנלית ומגיעה לעד 100 מגה. גם כאן, ההתקנה בבניינים עם מעל 4 דירות היא ללא תשלום, והנתב עולה 25 ש"ח נוספים. בחודשיים הראשונים תקבלו את החבילה כמעט בחצי מחיר - 69 ש"ח לחודש למשך חודשיים.

 

חבילה לכל דורש

בגדול, ניתן לומר כי החבילות הקטנות של פרטנר מתאימות יותר לרווקים, אנשים מבוגרים או זוגות שאינם משתמשים כבדים באינטרנט. החבילות הגדולות יותר יתאימו למשפחות שמשתמשות במגוון מכשירים, או למשתמשים יותר 'כבדים'  באינטרנט. לכן, אין כזה דבר 'החבילה הכי משתלמת'. זה מאוד תלוי בצרכים של כל משתמש ומשתמש. ודומה ופרטנר אכן מציעה מגוון אפשרויות עבור כל סוגי המשתמשים.

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.