מערכת
צילום: i4net

היתרונות של מרכזייה וירטואלית עבור מוקדי שירות

כל מוקד שירות זקוק למרכזייה. בעבר השימוש במרכזייה היה מאוד מסובך עבור מוקדי השירות, כיום עם מרכזייה וירטואלית השירות הופך להיות משודרג פי כמה.

במאמר הבא נסביר את כל היתרונות שקיימים במרכזיית IP למוקדי שירות.

התקנת מערכת מעקב שיחות על גבי המרכזייה

במרכזיית IP בענן , ניתן להתקין תוכנה ייחודית שהמטרה שלה לנהל מעקב אחר השיחות הנכנסות והיוצאות של המוקד. למעשה, שיחות הנציגים במוקד הינן שיחות חשובות המתבצעות עם לקוחות. למנהלים חשוב לשמוע את השיחות של הנציגים על מנת לוודא שהמענה שלהם תואם את ערכי העסק. ברגע שיש לכם מערכת שמבצעת מעקב, למנהלים יש את האפשרות ללמד את הנציגים לפי השיחות שנשמרו.

קרדיט: i4net

נתב שיחות חכם ומתקדם

ניתוב שיחות הוא אחד הכלים הכי חשובים במוקדי שירות. על מנת שתוכלו לתת מענה ראוי על ידי השלוחות הנכונות, חשוב שיהיה לכם בעסק נתב שיחות מדויק עם מערכת קולית מתקדמת. זה משהו שמרכזיית IP לעסקים בהחלט יכולה לספק לכם. בזכות הנתב, ניתן גם ליצור ניתוב קולי המאפשר קבלת שירות ללא נציג או הפנייה לנציג בעת הצורך.

מעבר לכך, אם נציג במוקד יצא להפסקה או עדיין לא הגיע למוקד, ניתן להפנות את השיחות רק אל הטלפונים שנפתחו במרכזייה למענה. דבר זה מונע מצב שבו מגיעות שיחות לטלפונים שבהם אין נציג שיכול לענות. מעבר לכך, ניתן לנווט את השיחות בין מחלקות וגם בין משרדים לפי הצורך.

פקס למייל

פעמים רבות כחלק מהשיחות במוקדים, על הלקוח לשלוח פקס. במוקדים גדולים, כאשר הפקס הפיזי נמצא רחוק, זו הופכת להיות פרוצדורה לא פשוטה. במקום זאת, ניתן לחבר את המרכזייה לפקס המגיע ישירות למייל. הנציגים יכולים לראות את הפקסים שמגיעים אונליין בשיחת הטלפון, לשמור את הפקס במערכת הלקוחות ולהימנע מהדפסה של הפקס, דבר אשר תורם מאוד לסביבה.

זיהוי קולי המאפשר מענה של לקוח

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.