מדובר על עסקת ענן ל-10 שנים, כאשר בורסת לונדון תוציא לפחות 2.8 מיליארד דולר על מוצרים ושירותים הקשורים לענן של מיקרוסופט - ותעביר את פלטפורמת הנתונים שלה לשרתים של מיקרוסופט. סגן נשיא מיקרוסופט סקוט גאת'רי ימונה לדירקטור בחברת בורסת לונדון
גוגל הענקית תקבל תשלומים במטבעות קריפטו בעבור שירותי הענן שלה. היא בחרה בקוינבייס כגוף לעשות זאת, והיא, תקבל עמלה בעבור כל עסקה אשר תגיע דרכה. מניית קוינבייס עלתה ב-5% מוקדם יותר אך בינתיים מחקה את העליות
לדברי מארק בניוף, טוויטר היא "המותג הכי לא ממומש בטכנולוגיה. זו פלטפורמה מדהימה שיכולה לעשות דברים מדהימים בעתיד". ביחס לסיילספורס בניוף הוסיף: השוק "לא מעריך עד כמה אנחנו מחויבים לצמיחה ולרווחים". ולאן הולכת הכלכלה העולמית?
חברת הענן צופה הכנסות שנתיות של 50 מיליארד דולר ב-2026, כמו גם שולי רווח תפעוליים של 25%, מעל התחזית הקודמת של 20%. סיילספורס תנסה להתייעל בהוצאות המכירה והשיווק, שהן 44% מסך ההכנסות הכוללות
אורקל מתחרה בתחום התוכנה מול מיקרוסופט, ובתחום הענן מול אמזון, כך שלפעמים אורקל קצת שקטה, ומוסתרת על ידי הגדולות. אך הפוטנציאל של החברה בשוק הענן גדול, והחפיר הטכנולוגי שלה, גדול גם כן
לאחר שהחברה הורידה את התחזית השנתית פעמיים במהלך השנה האחרונה, המשקיעים יצפו לאישרור של התחזית הנוכחית ללא הפתעות. העלאת תחזית עשויה לגרור לתגובה חיובית
סנואו-פלייק, פלטפורמת השירותים והמידע בענן הכתה את תחזיות האנליסטים בשורה העליונה, בשורה התחתונה החברה רשמה הפסד למניה של 70 סנט, אל מול צפי הפסד של סנט אחד מצד האנליסטים, אך הרווח התפעולי לעומת זאת, היה מעל צפי האנליסטים, סיפקה תחזית מרשימה להמשך