
מפרסמים בדיגטל? גילנו עד כמה כלכלי פרסום בגוגל
בעולם שבו אנו חיים כיום, עסק אשר אין לו נוכחות באינטרנט, איננו יקבל חשיפה משמעותית ולרוב יהיה פחות ריווחי מעסקים המתחרים לו אשר יש להם נוכחות ברשת האינטרנט. על מנת שלא להפסיד קהל לקוחות משמעותי, חשוב מאוד שכל עסק ידאג לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר ברשת. אחת מהדרכים היעילות ביותר כיום עבור קבלת חשיפה רחבה ומהותית ברשת היא: שיווק ופרסום באמצעות גוגל אשר מהווה את מנוע החיפוש הגדול והפופולארי ביותר בעולם. מדוע כדאי לפרסם בגוגל כל עסק אשר מעוניין למשוך אליו קהל לקוחות, חייב לפרסם את עצמו בכל דרכי הפרסום המקובלות והיעילות. חשוב מאוד שכל עסק ידע לזהות בכל תקופה את אפיקי הפרסום, אמצעי הפרסום ודרכי הפרסום היעילים ביותר בהתאם למציאות וישתמש בהם. כיום, מרבית האנשים אשר מחפשים מוצר או שירות כלשהו, מתחילים את החיפוש שלהם באינטרנט, באמצעות מנוע החיפוש הגדול ביותר, הלא הוא: גוגל. בשל כך, ככל שהמיקום של עסק כלשהו בתוצאות החיפוש של גוגל הוא גבוה יותר, כך שהסיכוי שלקוחות יבחרו בו על פני עסקים אחרים באותו התחום, הינו גבוה יותר. פרסום בגוגל הוא כלכלי מאוד מכיוון שכאשר הוא מתבצע בצורה נכונה, כך החשיפה אשר העסק יקבל תהיה גבוהה יותר ובהתאם לכך, קהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק יהיה גבוה יותר. כיצד מפרסמים בגוגל פרסום בגוגל יכול להיות ממומן או אורגני. כאשר מדובר בפרסום ממומן, מדובר בתוצאות חיפוש ממומנות אשר מופיעות בראש דף החיפוש של גוגל ומסומנות ברקע שונה. תוצאות החיפוש הממומנות יופיעו לאחר חיפוש של הגולש באמצעות מילת מפתח כזו או אחרת. על אף שמדובר בתוצאות חיפוש "לא טבעיות" לא פעם הגולש יבחר להקיש דווקא עליהן בשל המיקום שלהן. מודעות אדוורדס הן דרך נוספת לפרסם בגוגל באופן ממומן. מדובר על המודעות הקטנות עד 95 תווים שמופיעות בצד שמאל של תוצאות החיפוש. מודעות אלו יופיעו בהתאם למילת חיפוש אותה הקיש הגולש. פרסום בגוגל אדוורדס מאפשר חשיפה גבוהה לקהל יעד ספציפי שהוגדר מראש. הקידום האורגני הוא קידום אתר באמצעות תוכן. ככל שהאתר יכיל תוכן איכותי יותר, שישלב בו מילות חיפוש שבוצע אודותן חקר מילות מפתח על ידי המקדם, כך הוא יזוהה על ידי האלגוריתם של גוגל כבעל ערך וחשיבות וגוגל יבחר להציג אותו בין תוצאות החיפוש הראשונות במהלך חיפוש רלוונטי של גולש. כמה יעלה לכם לפרסם בגוגל גוגל מציעה חבילות פרסום במחירים שוני. כל אדם המעוניין לפרסם בגוגל מתוך הכרה בכדאיות הכלכלית שבעניין, יכול לבחור מבין החבילות אשר גוגל משווקת על ידי ספקי משנה, את חבילת הפרסום המתאימה לו הן מבחינת התאמתה לתקציב שלו והן מבחינת היעילות שלה, האיכות שלה והיכולת שלה לפרסם את העסק שלו בצורה הטובה ביותר.