כך תדעו שקידום האתר שלכם משתלם עבורכם
כיום בעלי עסקים רבים פונים לאפיקים של שיווק דיגיטלי וביניהם גם קידום בתוצאות החיפוש של גוגל, וזאת כדי להגדיל את מספר הפניות דרך האתר. על פניו מדובר בגישה נכונה שבהחלט עשויה להניב תוצאות חיוביות ולמנף את ההכנסות – אך האם מדובר בצעד המשתלם ביותר עבורכם?
במאמר הבא, נסיר מעצמנו את האופוריה שבהחלטה לקדם את האתר, ונסקור את כל ההיבטים הצרכניים שלעתים מונחים בצד.
בחודשים הראשונים – ההשקעה לא מחזירה את עצמה
כלל ברזל לכל אלו המעוניינים להיכנס להרפתקה: כל עוד אינכם נמצאים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, הגולשים פשוט לא ימצאו אתכם.
בכל מה שנוגע לקידום אתרים בגוגל יש לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך הדרגתי ואיטי העשוי לקחת מספר חודשים ולעתים אף להגיע לשנה. במסגרת הקידום האורגני, פועלת חברת קידום האתרים כדי להוכיח למנועי החיפוש שאתר העסק הוא זה שאכן ראוי להופיע בעמוד הראשון.
האתגר הוא רב משתי סיבות עיקריות:
- מנועי החיפוש מתאפיינים בחשדנות די גבוהה. במרוצת השנים גוגל ויתר המקבילות, למדו את המניפולציות שהפעילו מקדמי האתרים כדי להתברג בעמוד הראשון ופעלו בהתאם כדי לשכלל את אלגוריתם החיפוש. כיום התחום נחשב למאתגר, סיזיפי ובעל קצב התקדמות איטי.
- התחרות בין עסקים רק הולכת וגוברת במרוצת השנים. כיום ישנה תחרות גבוהה על מגוון רחב של מילות מפתח חשובות, ולכן פרק הזמן שבו רואים תוצאות חיוביות התארך.
האם האתר שלכם בנוי כהלכה?
החלטתם שקידום אורגני הוא עדיין האפיק השיווקי המתאים ביותר עבורכם? עתה חשוב להכניס למשוואה גורם לא פחות חשוב מעצם פעולת הקידום עצמה – אתר העסק.
לקוחות רבים פונים לקידום אורגני במנועי החיפוש ומקווים לקצור את התוצאות על אף שהאתר מיושן או לא ממיר בצורה הנכונה ביותר לפעולה. המשמעות של הנעה לפעולה היא להוביל את הגולש או להתקשר לבית העסק, או להשאיר פניה בטופס יצירת הקשר או לבצע רכישה.
ההחלטה ללכת על הקידום האורגני היא ללא ספק חשובה ומשמעותית, אך בו זמנית חשוב להבין אם האתר שיקודם אכן יביא אותנו אל הנחלה והרווחה. במקרים מסוימים, ייתכן שהעדיפות הראשונית תינתן לביצוע מעבר לאתר חדש שידרוש השקעה כספית בחברה לבניית אתרים עם תהליך הכולל איפיון מלא וביצוע מעבר נכון בין האתר הישן לחדש.
- דפדפני ה-AI מצעידים אותנו לעבר אינטרנט שלא מיועד לבני אדם
- באטמ קיבלה הזמנה של 670 אלף דולר מחברה בארה״ב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הבחירה בין חברה לבין מקדם עצמאי
הבנתם שהקידום האורגני אכן מתאים ועונה על ציפיותיכם? עתה נותרה שאלה אחרונה ומרכזית. בחיפוש אחר נותני שירות בתחום הקידום, ייתכן ותשימו לב כי ישנן שתי אפשרויות ברורות –
- חברת קידום אתרים – חברה מאורגנת ומסודרת בעלת כוח אדם גדול ומחלקות מאורגנות.
- מקדמי אתרים – אנשי מקצוע פרילנסרים המעניקים את שירותיהם לקהל הרחב.
כאשר מדובר באתר גדול של מותג מוביל ותחרותי, פורטל או אתר השוואות מחיר, אז הרי שהעדיפות צריכה להיות לטובת חברה. בחברה מסודרת ומאורגנת, תוכלו ליהנות מקידום אגרסיבי יותר שיניב תוצאות מהירות באופן יחסי.
- 1.[email protected] 16/01/2020 16:32הגב לתגובה זומאמר מדהים, ראיתי שהבחירה למקדם עצמאי באתר הזה https://seoup.co.il/ אומרת אותו הדבר, תודה רבה נהניתי מאוד מהכתבה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צמדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?
בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר
רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה.
אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו.
לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.
כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה.
- אנבידיה מפתחת את הצפון: קמפוס ענק בקריית טבעון ליותר מ-10,000 עובדים עד 2031
- 34 מיליון דולר: מישורים מוכרת מרכז קניות בצפון קרוליינה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.
צילום: Freepikמיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?
שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב
כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.
המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"
אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.
גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.
מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"
המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.
- כל היתרונות של רכב 7 מקומות למשפחות
- איך 52% ישפיעו על רכישת כלי רכב? המספר היומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.
