winkler-1
צילום: שאטרסטוק

מכשיר להקפאת שומן

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה שאיבת שומן

 מהם אזורי הגוף בהם ניתן לטפל באמצעות מכשיר ה - CoolTech ?

"הקפאת שומן באמצעות מכשיר ה – " CoolTech, מסבירה ד"ר הדר ישראלי, "מיועדת לטיפול באזורי גוף שונים כגון: מותנים בטן תחתונה ועליונה, ירכיים, גב עליון עם קפלי שומן וגב תחתון בו השומן העודף "העלים" את קו המותן".

 

מהי האפקטיביות של המכשיר?

"מכשיר ה- "CoolTech, מציינת ד"ר ישראלי, "מהווה פתרון אופטימאלי לכל אותם נשים וגברים הסובלים ממצבורי שומן באזורים אשר לא מושפעים מפעילות ספורטיבית או דיאטה. המכשיר מטפל באופן ממוקד באזורים אלו ובכך יחודו. התוצאות המרשימות של המכיר מושגות תוך מספר שבועות ובמסגרת סדרת טיפולים קצרה וממוקדת באזור המטופל".

 

מהו הליך הטיפול באמצעות המכשיר ה-CoolTech?

"הטיפול באמצעות מכשיר ה - CoolTech אינו פולשני ואינו מצריך הרדמה והוא נמשך כ-70 דקות. פעולת המכשיר מבוססת על הרגישות של רקמת השומן בגוף ותגובתה לשינוי טמפרטורות, כאשר פעולת "ההקפאה" של המכשיר פוגעת בתאי השומן וגורמת לפירוקם ההדרגתי באמצעות מערכת הלימפה".

 

מרכז המומחים של וינקלר קליניק מתמחים בהליכי הקפאה ופירוק של שומן ללא הליך ניתוחי!

מכשיר ה-CoolTech  להליכי הקפאה ופירוק של שומן ללא הליכים כירורגיים, מתווסף לטכנולוגיות עתירות הידע בהן נעשה שימוש בתחום הטיפולים האסתטיים במרכז המומחים של וינקלר קליניק. מכשיר ה- CoolTech פועל בטכניקה המאפשרת את "הקפאתם" של תאי השומן באזורים המטופלים, וכל זאת תוך שמירה על הרקמות החיוניות שמסביב להם. מספר שבועות לאחר סיום הטיפולים, מערכת הלימפה מפנה את תאי השומן שקפאו על מקומם, ובכך מסייעת להקטנת ההיקפים.

 

הטכנולוגיה המתקדמת של מכשירי ה- CoolTech, מאפשרים לצוות המומחים של וינקלר קליניק לפעול (במקביל) להקפאתם של מצבורי שומן באזורי גוף שונים, וכל זאת ללא התערבות כירורגית! בדומה לכל הליך טיפולי אחר המיושם במרכז המומחים של וינקלר קליניק, גם הטיפולים באמצעות מכשיר ה- CoolTech מיושמים לאחר הליך בדיקה מקדים במסגרתו צוות המומחים בוחן את סוג עור המטופל והתאמתו להליך הטיפולי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.