המטבח המנצח MKR חיים כהן
צילום: עודד קרני
רייטינג

ערב של השקות: המטבח המנצח MKR הביס את The four

ערב לא קל עבר על רשת ברצועות הפרה-פריים, החדשות ובפריים – שם השקת הריאליטי הסתפקה ב-9.2% מול 16.1% ל'המטבח המנצח'. וכמה עשתה הנבחרת בערוץ הספורט?

אלכסנדר כץ | (3)

השקת הפורמט המטבח המנצח MKR (קשת 12) רשם נתון נאה עם 16.1% במגזר היהודי ו-414 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

מנגד, הפורמט הישראלי The four (רשת 13) שכבר שודר בארה"ב בהצלחה, רשם הצלחה פחותה הרבה יותר בישראל. השקת התכנית אתמול הניב את הנתון הנמוך ביותר להשקת ריאליטי אי-פעם, עם 9.2% (236K).

 

אחרי ההצלחה נגד סקוטלנד (2:1) במשחק שהניב 10% בערוץ ברודקאסט (רשת 13), ההצלחה של הנבחרת אתמול נגד אלבניה (2:0) הניבה רייטינג גבוה עוד יותר – 10.6%, בערוץ הספורט.

 

שידור חוזר של הסטנדאפיסטיות (ערוץ עשר) קיבל 4.6% (131K), שידור חוזר של יער שחור (כאן 11) הסתפק ב-1.9% (53K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.3%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 7.6%, 'נקסט' (קשת 12) הניבה 5.3%, בדיוק כמו 'הצנרת' (רשת 13), 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) ניפקה 3.9%, לקט של 'נוסבאום וגולדשטיין' (ערוץ עשר) קיבל 2.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 2.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) רשמה 2%, 'עד כאן' (כאן 11) ניפקה 1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) זכתה ב-2.5% ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.7%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) רשמה 3.5%,

ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.4%.

בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב חזק לרצועת הערב של קשת: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 11%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 14%.

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה שיא מאז יולי של 5.2%,

ועקפה את רשת עם שלקראת השקת הריאליטי החדש שלה, שידרה את תכנית הקידום 'The four - השטיח האדום' (רשת 13) שהניבה 3.5%.

 

'העולם היום' (כאן 11) עם נתון גבוה של 3.2%,

ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת עם נתון גבוה במיוחד של 14.7% (357K),

בפער עצום מזה של רשת עם 6.4% (141K) בלבד

(בחישוב מצרפי: 21.1% ו-498K).

רשת הפסידה גם לחדשות עשר שהניבה 7.6% (234K),

חדשות הערב (כאן 11) קיבלה 4% (108K)

חדשות ערוץ 20 עם 1.2% (27K).

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ללי ושימרית במקום ה2 (ל"ת)
    מיכל 17/10/2018 08:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יואב 15/10/2018 14:12
    הגב לתגובה זו
    עכשיו, אחרי שהברנז׳ה קרס, ואתם עושים באצת עבודה מעולה בדוחות הרייטינג, אולי תוכלו לפרסם גם את נתוני תוכניות הצהריים 16:30-19:00? מהדורה ראשונה, אנשים, שיחת היום, רפי רשף, שש עם, לונדון וקירשנבאום? תודה על העבודה שלכם
  • 1.
    ירון 15/10/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף בדיחות שאני כימני ציוני לא יושב מכווץ כל פעם שמישהו פותח את הפה. ועוד בערוץ 10. ימי המשיח.
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.