חגיגות ה-70: הכנסת תעלה קמפיין בהשקעה של 5 מיליון ש'
הכנסת משקיעה 5 מיליון שקלים בקמפיין עצמי שיושק כבר הערב (יום ג') בטלוויזיה, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ואתר הכנסת - כך עולה מהודעה שהפיצה היום הכנסת. הקמפיין יתמקד ברגעי המשכן הגדולים לאורך 70 שנות קיומה של הכנסת, אולם מכוון שבפועל היא הוקמה רק בט"ו בשבט של שנת 1949, הקמפיין יתפרס גם לשנה הבאה, היא שנת ה-70 לכנסת.
בסך הכל מדובר ב-10 סרטונים שיציגו את רגעי הכנסת הזכורים ביותר, שכוללים בין היתר את הודעתו של ראש הממשלה המנוח דוד בן גוריון במליאת הכנסת על תפיסתו של אדולף אייכמן ב-1960, ביקור נשיא מצרים אנואר סאדאת בכנסת ב-1977 ועוד. הסרטונים נושאים את הסלוגן "הכנסת - 70 שנות דמוקרטיה ישראלית", ונסגרים במשפט "מתווכחים. מחליטים. ממשיכים ביחד".
בחודש הקרוב יוקרנו 4 סרטונים, שכוללים את ביקור סאדאת והסכם השלום עם מצרים, הסכם השילומים עם גרמניה, הישיבה הראשונה של הכנסת ב-1949, ותפיסתו של אדולף אייכמן. לאחר הפסקה, בתום הקיץ ואחרי תקופת החגים, ישולבו סרטונים נוספים על תכנית ההתנתקות, חוק סיפוח הגולן, רצח יצחק רבין, ביקור מנהיגי עולם בכנסת, ומלחמת יום הכיפורים.
עלות הקמפיין לתקופה הקרובה עומדת על כ-1.3 מיליון שקלים, ובסך הכל הוקצו לקמפיין כ-5 מיליון שקלים, באמצעות לפ"מ – לשכת הפרסום הממשלתית. את הסרטונים ילוו בקריינות השדרנים דליה מזור ויעקב אחימאיר.
באגף הדוברות של הכנסת אומרים כי מטרת הסרטונים "להציג באופן מרגש ונוסטלגי את פועלה ומרכזיותה של הכנסת בנקודות זמן היסטוריות בתולדותיה של המדינה, תוך מתן דגש לשיח ולהכרעות הדמוקרטיות שהתקבלו בה ולמשמעותן העצומה עבור אזרחי ישראל".
יו"ר יולי אדלשטיין מסר כי "בכנסת ישראל התרחשו אירועים היסטוריים שלנצח יישארו בזיכרון הישראלי. הכרעות קשות התקבלו כאן, לעיתים על חודו של קול, ולוו בוויכוחים סוערים. דווקא חילוקי דעות אלו, והעובדה שבכל יום מתקיימים בכנסת עשרות דיונים על נושאים שנויים במחלוקת, מוכיחה את חוסנה של הדמוקרטיה הישראלית. הקו המאחד בין כל ההחלטות שהתקבלו כאן הוא שהכרעת הרוב מכובדת על ידי כל, כדרכה של דמוקרטיה. זה המסר שאנו רוצים להעביר בסדרה".
- 1.מה יש צריך לחלק כסף למקורבים (ל"ת)אכן 08/07/2018 20:21הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
