אשת השיווק בפברואר: מנהלת שיווק תה ויסוצקי קרן אפל
קרן אפל, מנהלת השיווק של מותג התה ויסוצקי, נבחרה לאשת השיווק של חודש פברואר על ידי איגוד השיווק הישראלי, בזכות המהלך השיווקי Change. אפל היא בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל, עם למעלה מ-10 שנות ניסיון בענף הפרסום ובענף המזון (גלידות שטראוס).
על פי החלטת ועדת השיווק של האיגוד שבחרה באפל: "במהלך CHANGE של ויסוצקי ירוק יש את כל המרכיבים למהלך שיווקי מנצח: תמהיל נכון של מסר חד וברור, פרזנטורית מדויקת (אניה בוקשטיין) ושפה פרסומית בולטת ומקורית. ויסוצקי לקחה על עצמה לחנך שוק לשתיה יומיומית של תה ירוק, ולייצר שינוי מעורר עניין בהרגלי הצריכה של הישראלים".
באיגוד מציינים כי שוק התה בישראל הוא אמנם שוק תחרותי בפני עצמו, אך כאשר מדובר בתחרות על "הגרון" של הצרכן, המלחמה האמתית והקשה יותר היא מול הקפה. הישראלי המצוי שותה 2-3 כוסות קפה בממוצע ביממה, לעומת 1.5 כוסות תה. שתיית הקפה הפכה להרגל מושרש וקשה לשינוי. מחקרים הראו כי רוב הישראלים היו מעוניינים להפחית את צריכת הקפה שלהם, אך מתקשים לעשות שינוי. מטרת המהלך של ויסוצקי הייתה לעודד אנשים לעשות שינוי ולהחליף כוס קפה אחת ביום, בויסוצקי ירוק.
הקמפיין התמקד בפעולה הפשוטה הנדרשת - שינוי קטן בהרגלי הצריכה עם דגש על העובדה שאימוץ אורח חיים בריא לא חייב להתחיל במהפכה, אלא בשינוי קטן ובר אימוץ, של להחליף כוס קפה אחת ביממה בויסוצקי ירוק. לפי נתוני סטורנקסט, מתחילת הקמפיין, קטגוריית התה הירוק צמחה ב-11% ברמה הכספית ביחס לתקופה מקבילה אשתקד. בנוסף הציגה ויסוצקי ירוק בנובמבר גידול של 17.5% במכר סל אאוט כספי, אל מול התקופה המקבילה אשתקד.
- 6.מברוק! תותחית. (ל"ת)ארז מיטל 08/03/2017 14:25הגב לתגובה זו
- 5.הקורא בתה 06/03/2017 17:00הגב לתגובה זוויסוצקי סיימה את 2016 בירידות במיוחד בחודשי החורף....אנחנו בפברואר, למה מראים נתונים של נובמבר...התשובה: כי זה החודש היחיד שויסוצקי צמח בשנה הקודמת. אחרי ששפך כמה מיליונים טובים במדיה. חבל שהבחירה של איגוד השיווק היא חיבוק לחברים שלהם ולא מבוססת על נתונים אמיתי ים.
- הבוחש בשוקו 06/03/2017 23:14הגב לתגובה זובויסוצקי עדיין כועסים על בלינק על הנזקים שעשו להם בקמפיין הזה. אבל החברים של ויסוצקי באיגוד לא מדברים על זה.
- 4.איתמר 06/03/2017 16:37הגב לתגובה זועדיף כבר לקנות בחול ולהביא ארצה. הרבה יותר טעים. הרבה יותר זול...
- 3.אני 06/03/2017 16:19הגב לתגובה זוhttp://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001165576
- 2.לא כוס התה שלי (ל"ת)מקלוהן 06/03/2017 16:13הגב לתגובה זו
- 1.איתמר 06/03/2017 11:50הגב לתגובה זואשת שיווק והרבה יותר חשוב מזה, בנאדם מקסים. מגיע לך! כל הכבוד על הבחירה ובהצלחה!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
