רובי ברזני
צילום: יח"צ

עולה למסלול: ברזני לוי יטפל בתקציב הפרסום של 'החוויה האולימפית' בוועד האולימפי

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ציבלין. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2014 עמד התקציב על 1.3 מיליון שקלים
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום ברזני-לוי זכה בתקציב הפרסום של 'החוויה האולימפית' - מרכז המבקרים האינטראקטיבי של הוועד האולימפי בישראל. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ציבלין. 

בחודש יולי הקרוב, תעלה "החוויה האולימפית" בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו, בדיגיטל ובפייסבוק, תחת המסר "יש מקום להשראה". על פי יפעת בקרת פרסום ב-2014 עמד התקציב על 1.3 מיליון שקלים.

מרכז המבקרים הוקם בשנת 2009 על ידי הוועד האולימפי בישראל, במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים לציבור הרחב בישראל ובכלל. החוויה אינטראקטיבית מבוססת על חמשת החושים המוצגים ב-5 אולמות ייחודיים המייצגים את 5 הטבעות האולימפיות. אחת הטבעות היא הישראלית המוקדשת כולה למדליסטים הישראלים ולאסון אולימפיאדת מינכן 1972. לפני כ-3 שנים, בשנת 2012, קיבל המוזיאון הכרה עולמית כשהתקבל כחבר בארגון המוזיאונים האולימפיים של הוועד האולימפי הבינלאומי.

רובי ברזני, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום ברזני-לוי: "זו בהחלט זכות גדולה עבורנו להוביל את הפרסום של הוועד האולימפי ולמתג פעילות כל כך חשובה ומעוררת השראה של קידום מורשת ספורט, מצוינות והישגים אולימפיים. הוועד האולימפי מצטרף לרשימה מובחרת של לקוחות מובילים בתחומם הממלאים אותנו גאווה ותחושת מחויבות גדולה".

בין לקוחות המשרד נמנים: רשת בתי הקפה גרג, רשת re:bar, חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, ענקית הטכנולוגיה EPSON, משאיות ואוטובוסים MAN מבית מכשירי תנועה, רשת חדרי הקריוקי הפרטיים PLUGIN, חברת השיט הבינלאומית ROYAL CARIBBEAN  ועוד. 

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איה 11/06/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    הלקוח זכה!
  • 4.
    ש.ל. 10/06/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    רובי , כל הכבוד יישר כח !
  • 3.
    מייקל פלפס 10/06/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 2.
    לקוח 10/06/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    רובי ברזני מוביל את המשרד ואת הלקוחות לגבהים חדשים, מייצר פרסום איכותי ולא מתפשר גם על מצוין. גאה להימנות על לקוחות המשרד.
  • 1.
    הילד רובי 10/06/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    הארגון המגוחך הזה שמעלה קמפיין בשנה מחליף משרדי פרסום כמו גרביים. העיקר שיש עוד אייטם באייס
  • כואב לך 12/06/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    שחרר!
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

קשת שולטת בלוח שידורי מוצ"ש

עוד ערב ללא תוכן מקורי בערוצי הטלוויזיה, למעט סרט תיעודי ששודר בכאן11; מבחינת המהדורות המרכזיות, כמו בכל מוצ"ש, קשת מובילה בכל הרצועות - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו מדי מוצ"ש, העובדה שערוץ 14 אינו משדר לאורך היום משפיעה על טבלת הרייטינג, והמהדורה המרכזית של חדשות 12 פותחת פערים על המתחרות, ואמש מהדורת החדשות של 12 השיגה רייטינג של 15.9% וכמות צופים של 396 אלף. הבאה אחריה היתה חדשות 13, עם 5.5% רייטינג ו-156 אלף צופים וכשהמקום השני הוא נתונים של כשליש ממהדורת 12, ניתן לראות עד כמה הפער גדול במוצ"ש. במקום השלישי היתה המהדורה של ערוץ 14, עם 4.9% ו-131 אלף וכרגיל את הרשימה סגר כאן11, עם 3.5% רייטינג ו-90 אלף צופים. 

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם כאן11 שידרו את הסרט התיעודי "יצאתי בשש", שעוקב אחרי רציחות נשים על ידי בני זוגן, שהיה עם 2.6% רייטינג וצפו בו 56 אלף איש, אבל כל השאר היה ריאליטי או תכניות אירוח למיניהן. בכל אופן, את הרצועה הובילו תכניות הריאליטי, כשהכוכב הבא לאירוויזיון היה עם 17.3% ו-427 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היה "משחק השף", עם 11.3% רייטינג ו-286 אלף צופים ובמקום השלישי היתה "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 6.2% רייטינג ו-168 אלף צופים. 

כאן11 שידרו במהלך הרצועה גם את פגישה עם רוני קובן, שאירח את ליאור סושרד והיה עם רייטינג של 4.7% ו-112 אלף צופים. 

תכניות אחה"צ 

הרצועה המוקדמת של פגוש את העיתונות של קשת היתה על 11.9% ו-320 אלף צופים, בעוד מוריה וברקו היו על 3.7% רייטינג ו-106 אלף צופים. לאחר מכן פגוש את העיתונות עלו ל-13.2% ו-331 אלף צופים, מוריה וברקו עלו ל-3.8% ו-130 אלף צופים ואילו ערוץ 14 הצטרף עם "השבוע" עם אראל סג"ל, שעמד על 3% ו-77 אלף צופים. 

לייט נייט

את רצועות הלייט נייט הובילו "אברי ושרקי" עם, רייטינג של 8.7% ו-208 אלף צופים, אחריהם היו רשת עם שידור חוזר של "שנות ה-90" שעמדו על 4.1% רייטינג ו-95 אלף צופים ואילו חדשות הלילה עם שרה ב"ק, ששודרו בערוץ 14, היו עם 2.6% רייטינג ו-70 אלף צופים.