עולה למסלול: ברזני לוי יטפל בתקציב הפרסום של 'החוויה האולימפית' בוועד האולימפי

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ציבלין. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2014 עמד התקציב על 1.3 מיליון שקלים
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום ברזני-לוי זכה בתקציב הפרסום של 'החוויה האולימפית' - מרכז המבקרים האינטראקטיבי של הוועד האולימפי בישראל. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ציבלין. 

בחודש יולי הקרוב, תעלה "החוויה האולימפית" בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו, בדיגיטל ובפייסבוק, תחת המסר "יש מקום להשראה". על פי יפעת בקרת פרסום ב-2014 עמד התקציב על 1.3 מיליון שקלים.

מרכז המבקרים הוקם בשנת 2009 על ידי הוועד האולימפי בישראל, במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים לציבור הרחב בישראל ובכלל. החוויה אינטראקטיבית מבוססת על חמשת החושים המוצגים ב-5 אולמות ייחודיים המייצגים את 5 הטבעות האולימפיות. אחת הטבעות היא הישראלית המוקדשת כולה למדליסטים הישראלים ולאסון אולימפיאדת מינכן 1972. לפני כ-3 שנים, בשנת 2012, קיבל המוזיאון הכרה עולמית כשהתקבל כחבר בארגון המוזיאונים האולימפיים של הוועד האולימפי הבינלאומי.

רובי ברזני, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום ברזני-לוי: "זו בהחלט זכות גדולה עבורנו להוביל את הפרסום של הוועד האולימפי ולמתג פעילות כל כך חשובה ומעוררת השראה של קידום מורשת ספורט, מצוינות והישגים אולימפיים. הוועד האולימפי מצטרף לרשימה מובחרת של לקוחות מובילים בתחומם הממלאים אותנו גאווה ותחושת מחויבות גדולה".

בין לקוחות המשרד נמנים: רשת בתי הקפה גרג, רשת re:bar, חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, ענקית הטכנולוגיה EPSON, משאיות ואוטובוסים MAN מבית מכשירי תנועה, רשת חדרי הקריוקי הפרטיים PLUGIN, חברת השיט הבינלאומית ROYAL CARIBBEAN  ועוד. 

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איה 11/06/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    הלקוח זכה!
  • 4.
    ש.ל. 10/06/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    רובי , כל הכבוד יישר כח !
  • 3.
    מייקל פלפס 10/06/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 2.
    לקוח 10/06/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    רובי ברזני מוביל את המשרד ואת הלקוחות לגבהים חדשים, מייצר פרסום איכותי ולא מתפשר גם על מצוין. גאה להימנות על לקוחות המשרד.
  • 1.
    הילד רובי 10/06/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    הארגון המגוחך הזה שמעלה קמפיין בשנה מחליף משרדי פרסום כמו גרביים. העיקר שיש עוד אייטם באייס
  • כואב לך 12/06/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    שחרר!
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.