אורית גרינבוים-ליפסקי אורית גרינבוים ליפסקי
צילום: יח"צ

סערה בכוס מים: אורית גרינבוים-ליפסקי נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל

מנהלת השיווק של 'שטראוס מים ישראל' נבחרה לאשת השיווק בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR, והסערה בשוק המים
אלכסנדר כץ | (1)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באורית גרינבוים-ליפסקי, מנהלת השיווק של שטראוס מים ישראל, לאשת השיווק של חודש אפריל, בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR.

גרינבוים-ליפסקי היא בעלת תואר במדעי המחשב ו-EMBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא החלה את דרכה בעולם ההייטק במספר חברות הזנק, עבדה מספר שנים בפרטנר תקשורת במגוון תפקידים ניהוליים בחטיבת השיווק, עד הגעתה לשטראוס מים כמנהלת השיווק לפני כ-3.5 שנים.

שוק המים בישראל נאמד ב-2.1 מיליארד שקלים בשנה. במשך שנים מתנהלת בו מלחמה שיווקית מעניינת - המרכזית היא בין 2 תפיסות עולם שונות: הבקבוקים והכדים המינרליים מול ברי המים המסוננים.

שטראוס מים ישראל היא החברה המובילה בשוק ברי המים בישראל, ומשווקת את תמי 4. המותג סימן עצמו כבר לפני מספר שנים כמוביל בקטגורית ברי המים ויצר לעצמו בידול והעדפה ברורה למול המתחרים. בשנתיים האחרונות הפך שוק ברי המים לתחרותי ומאד יצרי. שטראוס מים זיהתה בתחום המים המוגזים את השוק העתידי אליו יתפתחו מתקני המים בבתים.

החברה שקדה בשנים האחרונות על פיתוח חדשני ומוביל של מוצר המספק מים חמים קרים ומוגזים ומיתגה אותו כהזדמנות להעצמת חווית הלקוח והשיקה את תמי 4 Bubble Bar. האתגר היה להשיק את הקטגוריה החדשה ולהשיק בתוכה את המוצר החדש שיוביל את השוק.

לדברי איגוד השיווק, "מהלך השקת תמי 4 Bubble Bar מוכיח את עצמו כמנוע צמיחה משמעותי עבור שטראוס מים, שהציגה בר מים מוגזים חדשני, חווייתי, נוח לשימוש ובעל יתרונות ייחודיים נוספים".

ועדת השיווק של האיגוד טענה בהחלטתה לבחור בגרינבוים-ליפסקי, כי "ההצלחה של המותג בתקופה שבה השוק רווי ותחרותי, היא סממן ליוזמות שיווקיות מדויקות ומוכחות. בפרק זמן קצר הצליח המותג ליצור מודעות והעדפה בקרב המשתמשים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שוביניסט 11/05/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן לבדוק מה קורה בקב שטראוס !!!! החברה מאיישת נשים בלבד לתפקידי שיווק ניהול מותג ומוצר בהוראה מלמעלה כביכול ...יש כאן מקום לחקירה בגין אפליה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.