אורית גרינבוים-ליפסקי אורית גרינבוים ליפסקי
צילום: יח"צ

סערה בכוס מים: אורית גרינבוים-ליפסקי נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל

מנהלת השיווק של 'שטראוס מים ישראל' נבחרה לאשת השיווק בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR, והסערה בשוק המים
אלכסנדר כץ | (1)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באורית גרינבוים-ליפסקי, מנהלת השיווק של שטראוס מים ישראל, לאשת השיווק של חודש אפריל, בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR.

גרינבוים-ליפסקי היא בעלת תואר במדעי המחשב ו-EMBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא החלה את דרכה בעולם ההייטק במספר חברות הזנק, עבדה מספר שנים בפרטנר תקשורת במגוון תפקידים ניהוליים בחטיבת השיווק, עד הגעתה לשטראוס מים כמנהלת השיווק לפני כ-3.5 שנים.

שוק המים בישראל נאמד ב-2.1 מיליארד שקלים בשנה. במשך שנים מתנהלת בו מלחמה שיווקית מעניינת - המרכזית היא בין 2 תפיסות עולם שונות: הבקבוקים והכדים המינרליים מול ברי המים המסוננים.

שטראוס מים ישראל היא החברה המובילה בשוק ברי המים בישראל, ומשווקת את תמי 4. המותג סימן עצמו כבר לפני מספר שנים כמוביל בקטגורית ברי המים ויצר לעצמו בידול והעדפה ברורה למול המתחרים. בשנתיים האחרונות הפך שוק ברי המים לתחרותי ומאד יצרי. שטראוס מים זיהתה בתחום המים המוגזים את השוק העתידי אליו יתפתחו מתקני המים בבתים.

החברה שקדה בשנים האחרונות על פיתוח חדשני ומוביל של מוצר המספק מים חמים קרים ומוגזים ומיתגה אותו כהזדמנות להעצמת חווית הלקוח והשיקה את תמי 4 Bubble Bar. האתגר היה להשיק את הקטגוריה החדשה ולהשיק בתוכה את המוצר החדש שיוביל את השוק.

לדברי איגוד השיווק, "מהלך השקת תמי 4 Bubble Bar מוכיח את עצמו כמנוע צמיחה משמעותי עבור שטראוס מים, שהציגה בר מים מוגזים חדשני, חווייתי, נוח לשימוש ובעל יתרונות ייחודיים נוספים".

ועדת השיווק של האיגוד טענה בהחלטתה לבחור בגרינבוים-ליפסקי, כי "ההצלחה של המותג בתקופה שבה השוק רווי ותחרותי, היא סממן ליוזמות שיווקיות מדויקות ומוכחות. בפרק זמן קצר הצליח המותג ליצור מודעות והעדפה בקרב המשתמשים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שוביניסט 11/05/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן לבדוק מה קורה בקב שטראוס !!!! החברה מאיישת נשים בלבד לתפקידי שיווק ניהול מותג ומוצר בהוראה מלמעלה כביכול ...יש כאן מקום לחקירה בגין אפליה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.