אורית גרינבוים-ליפסקי אורית גרינבוים ליפסקי
צילום: יח"צ

סערה בכוס מים: אורית גרינבוים-ליפסקי נבחרה לאשת השיווק של חודש אפריל

מנהלת השיווק של 'שטראוס מים ישראל' נבחרה לאשת השיווק בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR, והסערה בשוק המים
אלכסנדר כץ | (1)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באורית גרינבוים-ליפסקי, מנהלת השיווק של שטראוס מים ישראל, לאשת השיווק של חודש אפריל, בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR.

גרינבוים-ליפסקי היא בעלת תואר במדעי המחשב ו-EMBA במרכז הבינתחומי הרצליה. היא החלה את דרכה בעולם ההייטק במספר חברות הזנק, עבדה מספר שנים בפרטנר תקשורת במגוון תפקידים ניהוליים בחטיבת השיווק, עד הגעתה לשטראוס מים כמנהלת השיווק לפני כ-3.5 שנים.

שוק המים בישראל נאמד ב-2.1 מיליארד שקלים בשנה. במשך שנים מתנהלת בו מלחמה שיווקית מעניינת - המרכזית היא בין 2 תפיסות עולם שונות: הבקבוקים והכדים המינרליים מול ברי המים המסוננים.

שטראוס מים ישראל היא החברה המובילה בשוק ברי המים בישראל, ומשווקת את תמי 4. המותג סימן עצמו כבר לפני מספר שנים כמוביל בקטגורית ברי המים ויצר לעצמו בידול והעדפה ברורה למול המתחרים. בשנתיים האחרונות הפך שוק ברי המים לתחרותי ומאד יצרי. שטראוס מים זיהתה בתחום המים המוגזים את השוק העתידי אליו יתפתחו מתקני המים בבתים.

החברה שקדה בשנים האחרונות על פיתוח חדשני ומוביל של מוצר המספק מים חמים קרים ומוגזים ומיתגה אותו כהזדמנות להעצמת חווית הלקוח והשיקה את תמי 4 Bubble Bar. האתגר היה להשיק את הקטגוריה החדשה ולהשיק בתוכה את המוצר החדש שיוביל את השוק.

לדברי איגוד השיווק, "מהלך השקת תמי 4 Bubble Bar מוכיח את עצמו כמנוע צמיחה משמעותי עבור שטראוס מים, שהציגה בר מים מוגזים חדשני, חווייתי, נוח לשימוש ובעל יתרונות ייחודיים נוספים".

ועדת השיווק של האיגוד טענה בהחלטתה לבחור בגרינבוים-ליפסקי, כי "ההצלחה של המותג בתקופה שבה השוק רווי ותחרותי, היא סממן ליוזמות שיווקיות מדויקות ומוכחות. בפרק זמן קצר הצליח המותג ליצור מודעות והעדפה בקרב המשתמשים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שוביניסט 11/05/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן לבדוק מה קורה בקב שטראוס !!!! החברה מאיישת נשים בלבד לתפקידי שיווק ניהול מותג ומוצר בהוראה מלמעלה כביכול ...יש כאן מקום לחקירה בגין אפליה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״