אייסTV בתכנית חדשה: 'רק רשת' - מה עשו כוכבי הברנז'ה ברשתות החברתיות
הסטטוסים הכי מצחיקים, הבלוגים הכי שווים, והתמונות מהארוחה האחרונה שלנו בפריז. ובכלל - למה אנחנו צריכים לחשוף את עצמנו בפייסבוק? אתר אייס מעלה החל מהיום תכנית וידאו חדשה בשם רק רשת בהגשתה של העיתונאית ליטל שמש.
המרואיין הראשון שלנו בתכנית הוא אושיית הפייסבוק יותם זמרי, קופירייטר במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G, עם 2,000 חברים, 4,000 עוקבים ומאות לייקים על כל סטטוס שהוא מעלה, וזה קורה בערך אחת ל-10 דקות.
"את העבודה החדשה קיבלתי בזכות הפייסבוק. הם הביאו אותי משם, ולא מתוך העבודה שלי בפרסום", אומר זמרי, שמסביר את הפעילות שלו בפייסבוק: "מי שיגיד שזה לא בשביל תשומת הלב, הוא ישקר לעצמו. יש פה גם עניין של תשומת לב, יש פה גם המון הזדמנויות שנפתחות, אנשים מעניינים שאתה פוגש, ואפילו ביזנס".
ועוד בתכנית: ההמלצות של איתן כליף, התמונות של זאביק דרור ואופיר אבסלנדר, ובלוג אוכל שווה במיוחד. תיהנו.
- 9.אלי 25/02/2014 18:48הגב לתגובה זויש הרבה דברים לשפר, אבל יש כיוון ויש צורה, ואני מאמין שזה יהיה טוב יותר מתוכנית לתוכנית
- 8.אבנר צזר 25/02/2014 18:35הגב לתגובה זומי זו ליטל שמש?
- גליה 01/03/2014 17:46הגב לתגובה זומי זה יותם??????????????
- הטאלנט הבאה!! (ל"ת)ביבי 26/02/2014 13:46הגב לתגובה זו
- בובי מקגי 25/02/2014 19:06הגב לתגובה זוהיה פעם עורכת של עיתוני הילדים של ידיעות וככה זה גם נראה. מבינה בפרסום כמו האחיינית הקטנה שלי
- למה וואנבי? היא כותבת בידיעות (ל"ת)או לפחות כתבה בעבר 12/03/2014 15:54
- 7.נו, באמת 25/02/2014 18:10הגב לתגובה זוחוץ מזה, תוכנית דאחקות יש כבר ברדיו ובכל חור. דאחקות פייסבוק זה הכי 2012
- 6.אחאב זמרי 25/02/2014 17:37הגב לתגובה זורק 3998 עוקבים. אבא ושירן לא נחשבים
- טברייני 19/01/2017 00:10הגב לתגובה זותמשיך כך תותח
- 5.סחתיין על התוכנית החדשה (ל"ת)גיא 25/02/2014 17:35הגב לתגובה זו
- 4.יותם תותח (ל"ת)אלי 25/02/2014 17:11הגב לתגובה זו
- 3.יופי של תכנית (ל"ת)אייל 25/02/2014 17:09הגב לתגובה זו
- 2.סחתיין על הבחורה :) ו.. אחלה תוכנית (ל"ת)אלון 25/02/2014 16:46הגב לתגובה זו
- 1.ליטל בהצלחה! (ל"ת)מרדכי שלו 25/02/2014 15:31הגב לתגובה זו

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7