שינויים בסוכנות 'מייפל': עמית כוכבי מונה למנכ"ל - יחליף את עדן עמירב

כתבי אייס | (3)
נושאים בכתבה מייפל

עמית כוכבי מונה למנכ"ל חברת מייפל, המתמחה בשיווק במדיה דיגיטלית ובפרסום מבוסס תוצאות. כוכבי (32), שהצטרף למייפל בשנת 2011 ושימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל לפיתוח עסקי בחברה, יחליף בתפקיד את עדן עמירב, אחד ממייסדי 'מייפל', ששימש כמנכ"ל מיום הקמתה. עמירב, שישמור על אחזקותיו בחברה, ייצא לחופשה ולאחריה יפנה לעסוק בפרויקטים חדשים.

"סיפור ההצלחה של מייפל הוא יוצא דופן בשוק הפרסום הדיגיטלי", סמר כוכבי, "הצמיחה של החברה ב-5 השנים האחרונות מעידה, מעל לכל, על ניהול נכון וקריאה חכמה של המגמות, התהליכים והתמורות שעובר התחום. הפתרונות שמספקת החברה היום, רובם על בסיס פיתוח פנימי, הם מהמתקדמים והמובילים בשוק, הצוות המוביל הוא מן המוכשרים והמנוסים. הדברים האלו באים לידי ביטוי בגודל החברה, במחזור הכספי שלה ובצמיחה שלה לשווקים נוספים בעולם. אני מודה על האמון שנתנו בי בעלי החברה ומקווה להמשיך ולהצעיד את החברה במסלול ההצלחות".

עמירב מסר: "אחרי 5 שנים מרתקות ואינטיסיביות, אני חש כי מיציתי את תפקידי בתור מנכ"ל החברה. מייפל השיגה הישגים יוצאי דופן בשנים האחרונות, שהפכו אותה להיות אחת מהחברות הגדולות והמובילות בתחום. לשמחתי, החברה נמצאת היום במקום מאוד יציב ובריא, מה שמאפשר לי לצאת לחופשה של כמה חודשים בה אנוח, אשקיע בעצמי ואצבור אנרגיות לקראת האתגר הבא. עמית היה הבחירה הנכונה עבורינו, בעלי החברה. הוא נמצא עמנו מעל ל-3 שנים בהן עשה עבודה יוצאת מן הכלל. אנו בטוחים ביכולותיו להוביל את מייפל לשיאים חדשים, בארץ ובחו"ל".

'מייפל' היא חברת שיווק דיגיטלי מובילה, המעניקה פתרון רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית פרפורמנס ונוכחות אפקטיבית. 'מייפל' מתמחה ב"שיווק כמותי" באמצעות שימוש בטכנולוגיות ייחודיות מפיתוח עצמי.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כל אחד עילוי בפני עצמו. בהצלחה. (ל"ת)
    לקוח מרוצה 03/03/2014 00:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רותם 02/03/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה גאון!
  • 1.
    המלכה 02/03/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!!!! יא תותח
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.