TOP5

הבחורה עם הכי הרבה מזל בעולם נהנית עם ג'ורג' קלוני; וגם - LG במתיחה נוראית

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום משובחים. עוד במדור: התשובה לגבר זועם שהתלונן בפייסבוק על שקר 'הנשים המאושרות במחזור'

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: הבנק הנורווגי DNB, חברת האלקטרוניקה LG, תשדיר ציבורי מקנדה על נהיגה זהירה, קוקה קולה במהלך קידום לג'יימס בונד ו-Bodyform.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

איפה קונים מזל כזה?

סרט המשך על הבחורה עם הכי הרבה מזל בעולם (וכן,כדאי שכל השאר יעסקו בתכנון פיננסי לעתיד, כי להם זה כנראה לא יקרה...).

הסרט מהשנה שעברה

לראות ולא להאמין (להתנסות - ולהאמין!)

ב-LG מבינים שבעולם רווי סיסמאות וסלוגנים, הצרכן של היום נהיה סקפטי הרבה יותר, חייבים לעשות משהו אחר! לא עוד משפטים והבטחות מפוצצות LG מאמצים את הטרנד המוביל בפרסום לאחרונה- TRYVERTISING - ככל שהצרכנים מתנסים בעצמם ביכולות המוצריות של המותג ובתכונותיו, כך מחלחל המסר עמוק ויעיל יותר. לא תמיד הם מתנסים מרצון, אבל זה עדיין עובד.

Don't text and drive

מהלכים ופרסומות המעודדים נהיגה זהירה מוכרים לכולנו. ובדיוק כשחשבנו שכבר אין דרך אחרת לתקוף את הסוגיה, מגיע הסרטון הקנדי הזה ומבהיר בפשטות - לא נועדנו לכתוב ולנהוג בו זמנית. שונה ומעניין.

מי רוצה להיות ג'יימס בונד?

איך מייצרים חיבור בין היצרנים למוצר? מילת הקוד המוכרת היא Engagement - ככל שהצרכן יהיה מעורב יותר, פעיל יותר, מחובר יותר - כך ייטב למותג, והוא יבלוט על פני מתחריו. ובדיוק על זה עובדים בחברת המשקאות ה'קטנה' קוקה קולה, בקמפיין הממוקד החדש.

מקשיבים לך..

ב-8 לאוקטובר השנה פרסם בחור בשם ריצ'רד נייל פוסט זועף בדף חברת "Bodyform", יצרנית תחבושות היגייניות בריטית, בו הוא זועם על ה"הטעיה" ארוכת השנים: כל השנים הראו לו שבזמן מחזור נשים נהנות, שמחות, עושות ספורט אתגרי כשמעט נוזל שקוף וכחול מטפטף בתחתוניהם. היו ימים שהוא אפילו רצה להיות בת, רק כדי לעבור גם הוא את חוויות ה"חודש הקסום" הזה.

ואז פגש את חברתו וגילה את האמת: הכל שקר!!!! נשים במחזור הן שטן זועף וחייתי! הפוסט קיבל למעלה מ-83 אלף לייקים, כמות מכובדת מספיק הדורשת תגובה. החברה לא נשארה אדישה והגיבה בסרטון רשמי, בכיכובה של המנכ"לית:

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יצא לכם חזק השבוע (ל"ת)
    29/10/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ערן 29/10/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    אם הייתם קצת מעמיקים וקצת חוקרים (זה לא קשה היום כשיש אינטרנט...) הייתם מגלים שכנראה ממש אין פה tryvertising אלא סרטון מפוברק ומבויים ושכרגע רץ ברשת סרטון עם מיליוני צפיות שמוכיח שמדובר בפברוק ו-LG זוכה לבקורת עצומה. המסקנה היא שבעידן הזה הצרכן לא פראייר ואי אפשר לעבוד עליו. אגב, המהלך של ZERO (שגם הוא אני מניח צולם על ידי שחקנים) דווקא מגניב. שם הם לפחות לא מתיימרים ולא משקרים אלא פשוט מספקים הנאה צרופה
ארץ נהדרת
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"

גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.

פריים טיים 

גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד. 

ארץ נהדרת
צילום: מסך קשת 12
רייטינג

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"

גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.

פריים טיים 

גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.