הבחורה עם הכי הרבה מזל בעולם נהנית עם ג'ורג' קלוני; וגם - LG במתיחה נוראית
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: הבנק הנורווגי DNB, חברת האלקטרוניקה LG, תשדיר ציבורי מקנדה על נהיגה זהירה, קוקה קולה במהלך קידום לג'יימס בונד ו-Bodyform.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
איפה קונים מזל כזה?
סרט המשך על הבחורה עם הכי הרבה מזל בעולם (וכן,כדאי שכל השאר יעסקו בתכנון פיננסי לעתיד, כי להם זה כנראה לא יקרה...).
הסרט מהשנה שעברה
לראות ולא להאמין (להתנסות - ולהאמין!)
ב-LG מבינים שבעולם רווי סיסמאות וסלוגנים, הצרכן של היום נהיה סקפטי הרבה יותר, חייבים לעשות משהו אחר! לא עוד משפטים והבטחות מפוצצות LG מאמצים את הטרנד המוביל בפרסום לאחרונה- TRYVERTISING - ככל שהצרכנים מתנסים בעצמם ביכולות המוצריות של המותג ובתכונותיו, כך מחלחל המסר עמוק ויעיל יותר. לא תמיד הם מתנסים מרצון, אבל זה עדיין עובד.
Don't text and drive
מהלכים ופרסומות המעודדים נהיגה זהירה מוכרים לכולנו. ובדיוק כשחשבנו שכבר אין דרך אחרת לתקוף את הסוגיה, מגיע הסרטון הקנדי הזה ומבהיר בפשטות - לא נועדנו לכתוב ולנהוג בו זמנית. שונה ומעניין.
מי רוצה להיות ג'יימס בונד?
איך מייצרים חיבור בין היצרנים למוצר? מילת הקוד המוכרת היא Engagement - ככל שהצרכן יהיה מעורב יותר, פעיל יותר, מחובר יותר - כך ייטב למותג, והוא יבלוט על פני מתחריו. ובדיוק על זה עובדים בחברת המשקאות ה'קטנה' קוקה קולה, בקמפיין הממוקד החדש.
מקשיבים לך..
ב-8 לאוקטובר השנה פרסם בחור בשם ריצ'רד נייל פוסט זועף בדף חברת "Bodyform", יצרנית תחבושות היגייניות בריטית, בו הוא זועם על ה"הטעיה" ארוכת השנים: כל השנים הראו לו שבזמן מחזור נשים נהנות, שמחות, עושות ספורט אתגרי כשמעט נוזל שקוף וכחול מטפטף בתחתוניהם. היו ימים שהוא אפילו רצה להיות בת, רק כדי לעבור גם הוא את חוויות ה"חודש הקסום" הזה.
ואז פגש את חברתו וגילה את האמת: הכל שקר!!!! נשים במחזור הן שטן זועף וחייתי! הפוסט קיבל למעלה מ-83 אלף לייקים, כמות מכובדת מספיק הדורשת תגובה. החברה לא נשארה אדישה והגיבה בסרטון רשמי, בכיכובה של המנכ"לית:
- 2.יצא לכם חזק השבוע (ל"ת)29/10/2012 12:45הגב לתגובה זו
- 1.ערן 29/10/2012 12:35הגב לתגובה זואם הייתם קצת מעמיקים וקצת חוקרים (זה לא קשה היום כשיש אינטרנט...) הייתם מגלים שכנראה ממש אין פה tryvertising אלא סרטון מפוברק ומבויים ושכרגע רץ ברשת סרטון עם מיליוני צפיות שמוכיח שמדובר בפברוק ו-LG זוכה לבקורת עצומה. המסקנה היא שבעידן הזה הצרכן לא פראייר ואי אפשר לעבוד עליו. אגב, המהלך של ZERO (שגם הוא אני מניח צולם על ידי שחקנים) דווקא מגניב. שם הם לפחות לא מתיימרים ולא משקרים אלא פשוט מספקים הנאה צרופה

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.46% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.46% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
