TOP5

הבחורה עם הכי הרבה מזל בעולם נהנית עם ג'ורג' קלוני; וגם - LG במתיחה נוראית

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום משובחים. עוד במדור: התשובה לגבר זועם שהתלונן בפייסבוק על שקר 'הנשים המאושרות במחזור'

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: הבנק הנורווגי DNB, חברת האלקטרוניקה LG, תשדיר ציבורי מקנדה על נהיגה זהירה, קוקה קולה במהלך קידום לג'יימס בונד ו-Bodyform.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

איפה קונים מזל כזה?

סרט המשך על הבחורה עם הכי הרבה מזל בעולם (וכן,כדאי שכל השאר יעסקו בתכנון פיננסי לעתיד, כי להם זה כנראה לא יקרה...).

הסרט מהשנה שעברה

לראות ולא להאמין (להתנסות - ולהאמין!)

ב-LG מבינים שבעולם רווי סיסמאות וסלוגנים, הצרכן של היום נהיה סקפטי הרבה יותר, חייבים לעשות משהו אחר! לא עוד משפטים והבטחות מפוצצות LG מאמצים את הטרנד המוביל בפרסום לאחרונה- TRYVERTISING - ככל שהצרכנים מתנסים בעצמם ביכולות המוצריות של המותג ובתכונותיו, כך מחלחל המסר עמוק ויעיל יותר. לא תמיד הם מתנסים מרצון, אבל זה עדיין עובד.

Don't text and drive

מהלכים ופרסומות המעודדים נהיגה זהירה מוכרים לכולנו. ובדיוק כשחשבנו שכבר אין דרך אחרת לתקוף את הסוגיה, מגיע הסרטון הקנדי הזה ומבהיר בפשטות - לא נועדנו לכתוב ולנהוג בו זמנית. שונה ומעניין.

מי רוצה להיות ג'יימס בונד?

איך מייצרים חיבור בין היצרנים למוצר? מילת הקוד המוכרת היא Engagement - ככל שהצרכן יהיה מעורב יותר, פעיל יותר, מחובר יותר - כך ייטב למותג, והוא יבלוט על פני מתחריו. ובדיוק על זה עובדים בחברת המשקאות ה'קטנה' קוקה קולה, בקמפיין הממוקד החדש.

מקשיבים לך..

ב-8 לאוקטובר השנה פרסם בחור בשם ריצ'רד נייל פוסט זועף בדף חברת "Bodyform", יצרנית תחבושות היגייניות בריטית, בו הוא זועם על ה"הטעיה" ארוכת השנים: כל השנים הראו לו שבזמן מחזור נשים נהנות, שמחות, עושות ספורט אתגרי כשמעט נוזל שקוף וכחול מטפטף בתחתוניהם. היו ימים שהוא אפילו רצה להיות בת, רק כדי לעבור גם הוא את חוויות ה"חודש הקסום" הזה.

ואז פגש את חברתו וגילה את האמת: הכל שקר!!!! נשים במחזור הן שטן זועף וחייתי! הפוסט קיבל למעלה מ-83 אלף לייקים, כמות מכובדת מספיק הדורשת תגובה. החברה לא נשארה אדישה והגיבה בסרטון רשמי, בכיכובה של המנכ"לית:

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יצא לכם חזק השבוע (ל"ת)
    29/10/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ערן 29/10/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    אם הייתם קצת מעמיקים וקצת חוקרים (זה לא קשה היום כשיש אינטרנט...) הייתם מגלים שכנראה ממש אין פה tryvertising אלא סרטון מפוברק ומבויים ושכרגע רץ ברשת סרטון עם מיליוני צפיות שמוכיח שמדובר בפברוק ו-LG זוכה לבקורת עצומה. המסקנה היא שבעידן הזה הצרכן לא פראייר ואי אפשר לעבוד עליו. אגב, המהלך של ZERO (שגם הוא אני מניח צולם על ידי שחקנים) דווקא מגניב. שם הם לפחות לא מתיימרים ולא משקרים אלא פשוט מספקים הנאה צרופה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.