מארק בניוף מנכל סיילספורס
צילום: Christie Hemm Klok, Flickr

סיילספורס משיקה את Slack AI

רוי שיינמן |

סיילספורס מכריזה על השקת Slack AI, ליצירת חווית בינה מלאכותית מהימנה ואינטואיטיבית הזמינה ישירות בפלטפורמת סלאק. לקוחות יוכלו לנצל בקלות את הידע הקולקטיבי הקיים בסלאק באמצעות חוויות מודרכות לחיפוש מופעל בינה מלאכותית, תקצירי ערוצים, סיכומי שיחות ועוד. יכולות אלו יאפשרו ללקוחות למצוא תשובות, לזקק ידע ולהצית רעיונות מהר יותר.

החל מהיום, יכולות החיפוש והסיכום של Slack AI יוכלו לעזור ללקוחות למצוא ולצרוך כמויות גדולות של מידע בקלות. משתמשים יכולים להפעיל יכולות חדשות אלו באמצעות אינטראקציות מונחות והקשריות, ללא צורך בלימוד מיומנויות חדשות. מעבר לכך, כל המידע מאובטח ומותאם אישית למשתמש.

עם Slack AI, לקוחות יוכלו:

לשאול שאלה בשיחה ולקבל תשובה תמציתית על סמך הודעות סלאק רלוונטיות. כמו כן, משתמשים יוכלו למצוא את מה שהם צריכים מהר יותר, בין אם הם רוצים ללמוד על קמפיין שיווקי חדש, להתעדכן במדיניות החברה, לקבל תובנות לגבי החלטות קודמות מהקשר היסטורי או להבין נושאים שונים לא מוכרים.

משתמשים יוכלו להתעדכן בהודעות שלא נקראו, לסכם את שבעת הימים האחרונים או להגדיר טווח תאריכים מותאם אישית לסיכום. כך למשל, משתמשים יוכלו להתעדכן במהירות לאחר היעדרות ארוכה מהעבודה, להתעדכן בפרויקט חדש, או להציע פתרון לבעיות במהירות.

משתמשים יוכלו לקבל תמצית של שיחה ארוכה בלחיצה אחת, ומקורות ברורים כלולים בכל תקציר, המאפשרים למשתמשים לצלול עמוק יותר לתוך גולת הכותרת. משתמשים יוכלו לסכם באופן מיידי את ראשי הפרקים בשיחה ואת השלבים הבאים מתוך שרשור שיחות ארוך, להתעדכן בכרטיס שירות לקוחות, או להתעדכן בפעילות של הצוות כדי לקבל מבט ממעוף הציפור על סדרי עדיפויות.

דגמי השפה הגדולים (LLMs) של Slack AI נמצאים כבר בתוך סלאק מה שמבטיח שנתוני לקוחות נשארים "בתוך הבית" ובשימוש בלעדי של אותו ארגון. נתוני הלקוחות נשארים מוצנעים ולא ישמשו לשירותי לקוחות אחרים, במישרין או בעקיפין.

כמו כן, Slack AI אינו משתמש בנתוני לקוחות למטרות הדרכה של LLM. והתוצאות שנוצרות מסיכומים ותכונות חיפוש של Slack AI גלויות רק למשתמש שביקש אותן. התוצאות אינן משותפות בסלאק או כל משתמש אחר, אלא אם המשתמש מחליט לשתף אותן.

קיראו עוד ב"BizTech"

בימים אלו סלאק חוגג 10 שנים להיווסדו, ונמצא כיום בפתחו של פרק חדש ומדהים מלא בצמיחה, חדשנות מוצרית ושיתופי פעולה. מה שהתחיל כמשחק מחשב מרובה משתתפים בשם Glitch הפך לפלטפורמה מופעלת על ידי AI לעבודה, שמקדמת צמיחה בכל תחום עסקי עם שיחות, אוטומציות ויכולת פרודוקטיבית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, ושינז'ו וו, סגן נשיא אנבדיה רכבים. קרדיט: יח"צזיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, ושינז'ו וו, סגן נשיא אנבדיה רכבים. קרדיט: יח"צ
ראיון

אנבידיה בשת״פ עם פורטליקס הישראלית: "ה-AI הוא הנהג החדש ואנחנו אלה שבודקים אם הוא יודע לנהוג"

אחרי ההודעה על שיתוף פעולה טכנולוגי בין פורטליקס הישראלית לענקית השבבים אנבידיה, שוחחנו עם זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד-שותף פורטליקס, לשיחה על מהפכת ה-Physical AI, ועל ההגה שעובר לידיים של הבינה מלאכותית - וגם: מי הולכת להיות החברה הראשונה שתפעיל רכבים אוטונומיים בישראל?
רן קידר |

חברת פורטליקס (Foretellix) הישראלית, אחת החברות המובילות בעולם בתחום האימות והבדיקות של מערכות נהיגה אוטונומיות, הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה, שבמסגרתו תשולב טכנולוגיית של פורטליקס בפלטפורמת הנהיגה האוטונומית של אנבידיה NVIDIA Corp. , NVIDIA DRIVE AV. 

השילוב יאפשר למפתחים ברחבי העולם להשתמש בשיטות מתקדמות לאימון, בדיקה ואימות של תוכנות נהיגה אוטונומית, תוך שיפור רמות הבטיחות והאמינות של הרכב האוטונומי העתידי. שוחחנו עם מייסד שותף של החברה, שמשמש גם כמנכ"ל, זיו בנימיני, כדי להבין את התחום ואת משמעות ההסכם. 

ספר לנו על Physical AI

המונח Physical AI מתאר את האינטראקציה בין הבינה המלאכותית לעולם הפיזי, ומתוך כל מגוון היישומים האפשריים, הרכב האוטונומי הוא החשוב ביותר כרגע והקרוב ביותר לשלב הייצור ולהטמעה בעולם האמיתי. 

בהקשרי ה-AI, אנחנו מכירים את האיכויות המדהימות של צ'טבוטים למיניהם, ואנחנו יודעים שבנוסף ליכולות ישנם גם טעויות שקורות בשגרה. בהקשרי רכבים אוטונומיים, מחיר השגיאות עלול להוביל לאובדן חיי אדם ולכן יש צורך במערכות בקרה מתקדמות. אנחנו בפורטליקס, נמצאים בלב המהפיכה הזו, היות ואנחנו מספקים כלי תוכנה שעוזרים לפיתוח ולבדיקות של תפקוד ה-PhysicalAI, ובייחוד בהקשרי רכבים אוטונומיים. חשוב לציין שהמערכת שלנו יכולה להתרחב גם ליישומים אחרים, בבוא היום. 

תוכל להרחיב על המוצר שלכם? 

התוכנה שלנו עוסקת באימון הנהיגה האוטונומית ובהגדרות ובבדיקות של מרחב הנהיגה, שכולל אינספור תרחישים שהרכבים האוטונומים צריכים להיערך אליהם.