כתב ערוץ 7 תקף את אלמנתו של סא"ל דולב קידר: "כמו מי שהורגת את בעלה"

חגי הוברמן: "אנשים הקשיבו לדעות כמו שלך, הקשיבו לגנרלים מזדקנים דוגמת מאיר דגן שעמד לצידך על הבמה"
|
(34)
צוק איתן, צילום: Getty images Israel
חגי הוברמן, הכתב והפרשן הצבאי של ערוץ 7 חולל סערה ברשת לאחר שתקף במאמר שפורסם אמש את מיכל קסטן קידר אלמנתו של סא"ל דולב קידר שנהרג במבצע צוק איתן בקייץ שעבר. המאמר פורסם בתגובה לנאום של האלמנה בעצרת הפוליטית נגד בנימין נתניהו ביום שבת בערב.
סגן אלוף דולב קידר, בן 38 ממודיעין, היה מפקד גדוד "גפן" בבית הספר לקצינים בה"ד 1 הוא המפקד הבכירביותר שנהרג במלחמה האחרונה בעזה מאש נ"ט שנורתה לעבר רכב הסיור שלו.  בנוסף לדולר קידר נהרגו שלושה לוחמים נוספים באותה תקרית. הוא נהרג בניסיון חדירת מחבלים ליד קיבוץ ניר עם סמוך לגבול עם עזה ב-21 ביולי 2014.
דולב קידר נולד וגדל בכפר סבא ואת רוב שירותו הצבאי מילא בחטיבת גבעתי. חודש לפני מותו מונה לתפקיד חדש - פיקוד על צוערי קורס קציני חי"ר. הוא הותיר אחריו שני בנים ובת ,הורים דרורית ואלי, שני אחים ואלמנתו, מיכל.
להלן חלק מהמאמר שפורסם באתר ערוץ 7:
"דעה: לא בשם השכול
מיכל היקרה, את איבדת את בעלך, איבדת את התקווה לחיים אחרים טובים יותר, רק בגלל שלפני 10 שנים היו אנשים שהקשיבו לדעות כמו שלך
מיכל קסטן קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר שנהרג במבצע 'צוק איתן', נאמה בעצרת השמאל בכיכר רבין, ואמרה בין היתר: "אי אפשר לדבר כל הזמן על איראן ולעצום עיניים מול סכסוך הדמים עם הפלסטינים, שעולה לנו כל כך הרבה דם. כמה נשים אבודות כמוני עוד יאבדו את הלב שלהן, את החיים שלהן?
מקובל בדרך כלל לא להתעמת עם משפחות שכולות, ולא עם אלמנות. היה זה משה דיין המנוח, שאחרי מלחמת יום הכיפורים עמד בפני צעקות של הורים שכולים "אתה רצחת את הילד שלנו", וכשנשאל מדוע אינו מגיב השיב: "משפחה שכולה תמיד צודקת".
אבל כיוון שהגב' קסטן קידר נאמה בעצרת פוליטית על תקן של אלמנת מלחמה, כאשר כל הניסיון המדיני והביטחוני שלה מבוסס על העובדה שבעלה נהרג ב'צוק איתן', אני רואה בכך היתר ברור להתייחס לטיעוניה, ואפילו בחריפות. 
ובכן, מיכל קידר היקרה, את איבדת את בעלך, איבדת את התקווה לחיים אחרים טובים יותר, רק בגלל שלפני 10 שנים היו אנשים שהקשיבו לדעות כמו שלך, הקשיבו לגנרלים המזדקנים דוגמת מאיר דגן שעמד לצידך על הבמה, אשר הרעיפו על הציבור עצות מלומדות שחייבים לסגת חד-צדדית מרצועת עזה, כי אחרי הנסיגה המצב הביטחוני של ישראל יהיה טוב יותר, לא יהיו עוד מלחמת מהרצועה, ובטח לא יירו משם רקטות.
מאז הנסיגה מהרצועה היו כבר שלוש מלחמות – שלושה מבצעים – ברצועת עזה, ואף לא מלחמה אחת ביו"ש. ואם היום נשמע לעצות שלך, אם צה"ל ייסוג גם מיו"ש כמו שנסוג מהרצועה, התוצאה הוודאית תהיה שעוד הרבה נשים אבודות כמוך יאבדו את הלב שלהן ואת החיים שלהן, שהרבה ילדים כמו שלך יאבדו את האבות שלהם, והרבה מאד הורים אומללים יאבדו את הבנים שלהם עד שהמדינה שלנו תבין שאין ברירה – רק המשך השליטה ביהודה ושומרון, המשך היכולת של צה"ל וזרועות הביטחון לסכל פיגועים בשטחי יו"ש ללא הגבלה, הוא שימנע את ההרוגים הבאים, וימנע את המלחמה הבאה.
רק המשך השליטה ביהודה ושומרון הוא שנותן תקווה לחיים אחרים, טובים יותר. 
סליחה על הקלישאה החבוטה, אבל הנאום שלך הוא בדיוק, אבל בדיוק, הדוגמא למי שהורגת (גם אם בעקיפין) את הבעל שלה, ואז בוכה שהיא אלמנה".
מתוך חדשות ערוץ 2:
 
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    אפשר לשים את הכתב בערוץ דונה,ההונגרי,ככה אף אחד לא יבין
    בא 09/03/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא אומר ,הונגרית שפה קשה .
    סגור
  • 18.
    בקרוב הוא יורד לערוץ 6 . איפה זה ערוץ 7 לעזאזל . (ל"ת)
    בא 09/03/2015 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    תחזור לחור ממנו יצאת מנוול
    אורן 09/03/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח אתה וכל המתנחלים רוצים להמשיך לחגוג על חשבון האנשים שעובדים ירדת לרמה כל כך נמוכה שטרם נראתה כאן תתבייש לך זבל
    סגור
  • 16.
    למה השמאל עושה שימוש באבל? לא לעניין (ל"ת)
    יש דרכים אחרות 09/03/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    דברין של הכתב לענייני בטחון מחייבים החלפתו המיידית!
    רינה מרחובות 09/03/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מוטב היה לערוץ 7 שיבחר ב'כתב לענייני בטחון' מתאים יותר מחגי הוברמן! הנ"ל משולל כל ערכי אנוש בסיסיים ועל פי כל קריטריון מוכיחה על חוסר אינטליגנציה רגשית ועל חוסר הבנה רגישות לערכים בסיסיים של החיים. לערכים אלו אין כל קשר לשייכות פוליטית לא לימין ולא לשמאל! ישנם ערכים שהם מעבר לכל ויכוח והנ"ל נטול ערכים אלו לחלוטין! מדוע שמשהו יקרא את כתבותיו ויתייחס עליהן ברצינות!!!!!!
    סגור
  • רינה ,בקרוב הוא יורד לערוץ 6 . (ל"ת)
    בא 09/03/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    הגסות של הימין תביא לתבוסת הליכוד בבחירות (ל"ת)
    רועי 09/03/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    אין שמאל וימין כאן - בושה (ל"ת)
    ביזיון 09/03/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    בעקבות תקרית השוקולד טובלרון עוזבת את ישראל .
    בא 09/03/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראלי שהנופלים היו רוצים שנצחק במקום לריב ,מה אתם אומרים .
    סגור
  • 11.
    ה"שמאל" סוחר במותם של חיילים, מנצל את השכול לתעמולה.
    ישראלי 09/03/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני לא רוצה להתמקח עם גב' קידר. כישראלי וכיהודי אני חש ומשתתף בצערה על מותו - מות קדושים - של בעלה. אני מוחה כנגד ה"שמאל" שעושה שימוש ציני בשכול ובמשפחות השכול. השכול אינו חלק מתעמולת בחירות. מתי השמאל יבין זאת?
    סגור
  • 10.
    לצערי הרב, הכתב צודק בכל מילה (ל"ת)
    בן דוד 09/03/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • עם ישראל מאחל לכתב ומשפחתו
    כ 09/03/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקרה להם בדיוק מה שקרה לדולב
    סגור
  • 9.
    לסגור כלי תעמולה מפלגתי בזמן בחירות
    רקטל קרביס 09/03/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קורא לחברי כנסת לדרוש משר התקשורת לסגור את הרפש מיד. זהו כלי תעמולה המטיף לפילוג וזורע שנאה. תחת כותרת חופש עיתונות, הוא בן זוג ממזרי לאל ערביה.
    סגור
  • ספק
    אין לי 09/03/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהתכוונת לעיתון ההוא הנקרא "ידיעות אחרונות." אם כך, אתה צודק לחלוטין.
    סגור
  • 8.
    סגן אלוף דולב קידר הוא גיבור ישראל ונהרג להגן עלינו
    בא 09/03/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בלעדיו אנחנו והכתב לא היינו כאן ,לכן לאשתו מותר להגיד מה שהיא רוצה ,היא והילדים שלו הכי סובלים ,והכתב
    סגור
  • 7.
    סגן אלוף דולב קידר הוא גיבור ישראל ונהרג להגן עלינו
    בא 09/03/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בלעדיו אנחנו והכתב לא היינו כאן ,לכן לאשתו מותר להגיד מה שהיא רוצה ,היא והילדים שלו הכי סובלים ,והכתב חגי צריך לשתוק ולהקשיב ,גם אם הוא וכולם לא מסכימים ,זאת זכותה של כול אלמנה להגיד מה שבא לה . אם הכתב הזה היה בן אדם הוא היה מבין .
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    תתבייש
    שמוליק 09/03/2015 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין לך טיפה בושה כלפי החלל סא"ל דולב קידר אשתו ואנשים כמו מאיר דגן שעשו קצת יותר ממך קשקשן ברשת. תתביש .דעותיך הימניות קיצוניות התומכות בזגזגן ושרלטן שלא עשה כלום במשך תשע שנים כולל מול החאמס מוציאות דברי בלע מפיך.עדיף שתשתוק.
    סגור
  • צריך להשאיר את החללים מחוץ לפוליטיקה (ל"ת)
    ציון 09/03/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    השכול אינו נכס פוליטי.
    איציק 09/03/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אלמנת ויתומי מלחמה יש בימין, בשמאל ואף בקרב המיעוטים. הנופלים לא הלכו אל מותם למען מפלגה זו או אחרת. לנצל את השכול למטרה פוליטית זהו בזוי המת. על כך אין סליחה.
    סגור
  • מסכים איתך על כל מילה. השמאל עבר קו אדום, וחבל.
    ישראלי 09/03/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השמאל מנסה לצבוע את השכול בצבעים מפלגתיים, וזה נורא. זוהי נבזות לשמה.
    סגור
  • מותר לאלמנה להגיד מה שבא לה ,היית מבין אם היית בן אדם ,
    בא 09/03/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גם אם כולם לא מסכימים ,הם צריכים להוריד את הראש ולשתוק .
    סגור
  • טענתי היא רק כנגד השמאל שעושה בשכול שמוש מפלגתי צר.
    ישראלי 09/03/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    השמאל עושה בשכול שמוש נבזי בכך שמשתמש במותם של חיילים ובשכול המשפחות שמוש ציני פוליטי. אסור לעשות כך. כולנו מזועזעים ממעשה איוולת זה של השמאל.
    סגור
  • 4.
    כתב נבזה, מותר לחלוק על דעותיה אבל המשפט האחרון שלך
    ישראלי 09/03/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מבטל את הלגיטימיות של כתיבתך, מקווה שיפטרו אותך. מקצועך ככתב לא נותן לך זכות מעל כל אדם, מי אתה שתכנה את מאיר דגן גנרל מזדקן, לא מזמן הוא עמד בראש המוסד ועשה מה שרבים לא עשו לפניו, ומה אתה עשית בשביל המדינה "עיתונאי קטן שלי?" תשמע את השיר של אריק איינשטיין, הוא נכתב על אנשים כמוך.
    סגור
  • 3.
    העובדות נכונות שלוש מלחמותלמרות
    חח 09/03/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנסיגה כלומר היו טעויות קשות לגבי המשפט הרגת את בעך משפט מיותר וחסר טעם וחסר רגש לא הך פונים לאשה שאיבדה את היקר לה. עובדות נכונות גישה חסרת רגש
    סגור
  • כשהצביעו אוסלו ודחפו את כולנו למדורת השלום והאוטובוסים
    ציון 09/03/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המתרוממים באוויר עם מאות הרוגים ואלפי פצועים ונזק של מיליארדים למשק ולביטחון שבעקבותם גררו חלק גדול מהעם לעוני ולמחירי דירות מטורפים ועכשיו מנסים להעלותינו שוב למוקש האש ואפילו בחילול זיכרם של נופלים במערכה יש רק להצטער על כך ולהתפלל שיתפכחו מבלוף השלום של הפלשתינאים ורודפי עגל השלום
    סגור
  • כשאלמנת מלחמה מדברת אז כולם שותקים גם אם לא מסכימים
    בא 09/03/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ככה מתנהגים בני אדם .
    סגור
  • 2.
    דגן חבר ושותף של אולמרט, מה זה אומר על דגן? (ל"ת)
    מעטפה 09/03/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    איזה אידיוט חסר רגישות ! לך מכאן טמבל (ל"ת)
    מיכה 09/03/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • קשה להחליט אם הוא טמבל או דפוק . (ל"ת)
    בא 09/03/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לא כיבדה את זכר בעלה...
    משה 09/03/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השתתפות במפגן פוליטי מותר. להשתמש בזכר בעלה. זה שימוש ציני וחציית קו אדום.
    סגור
  • מי לא כיבדה, מועלם מהבית היהודי? ביבי אח של יוני? מי? (ל"ת)
    ימני המום 09/03/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חצוף. היא הקריבה את היקר מכל
    רוני 09/03/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מותר לה להגיד מה שהיא רוצה. ואתה צריך לשתוק ולכבד אותה.
    סגור
  • תרבות הדיון
    מוטי 09/03/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גם אם זה נכון. יש גבול לאיך אנשים מדברים ומתייחסים לאחרים . חוסר הכבוד לאנשים. לסביבה ולרגשות של אחרים. הפכנו לחברה מגעילה וזה רק מדרדר כל הזמן. די !!!!!!!!!!!
    סגור
  • בכל הסיפור אין קדושים מעונים רק ביזיון יש התחלה והמשך
    ציון 09/03/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי התחיל ידוע ומי המשיך ידוע רק הסוף לא ידוע לכן צריך לאמץ אמרת חזל סוף מעשה במחשבה תחילה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות