בשחקים: 'ענני תקשורת' תפיק ל'אל על' מדריכי מידע שישודרו עפ"י יעד הטיסה

'ענני תקשורת' תפיק 120 סרטונים בני 5 דקות כל אחד לכ-40 מיעדי 'אל על', שיעסקו בחיי הלילה, שופינג, קולינריה ואתרי תיירות על פי יעד הנחיתה
אלכסנדר כץ |

חברת 'ענני תקשורת' חתמה עם חברת התעופה 'אל על' הסכם להפקת סדרה של מדריכי יעד שיוקרנו בלעדית במטוסי החברה ויספקו לצופים מידע אטרקטיבי ורלוונטי בתחומים שונים שיעסקו ביעד אליו טס הנוסע. הסרטונים ישודרו בשפה העברית עם תרגום לאנגלית. בחברת התעופה אף ישקלו לתרגם את הסרטונים לשפות נוספות. במסגרת ההסכם, תפיק 'ענני תקשורת' לכל אחד מקווי הטיסה של 'אל על' 3 סרטונים בני 5 דקות שיעסקו בחיי הלילה, בשופינג, בקולינריה מקומית ובאתרי תיירות בערים בהם נוחתות הטיסות. היעדים הראשונים ש'אל על' ביקשה מ'ענני תקשורת' להפיק את מדריכי יעד, הם ניו יורק, רומא, מוסקבה, מילנו, ציריך, אמסטרדם, פריז, מדריד, לונדון ובנגקוק. בשלב השני, יופקו סרטונים גם לטורונטו, לוס אנג'לס, סופיה, בוקרשט, וינה, מינכן, פרג, ברלין, ג'נבה, ברצלונה, בריסל, פרנקפורט, מומביי, יוהנסבורג, בייג'ין והונג קונג. מנכ"ל ערוצי הלייף סטייל של 'ענני תקשורת', שרון למברגר, מסר: "התמחותה של חברת 'ענני תקשורת' בתחום הלייף סטייל, נותנת בדיוק את המענה לפרוייקט שכזה ואנו שמחים על שיתוף הפעולה שמטרתו הוא כאמור ערך מוסף לטובת הנוסע". מחברת 'אל על' נמסר: "הקרנת מדריכי יעד בטיסות ומתן טיפים רלוונטיים לנוסעים מהווה מבחינתנו שירות חשוב ומשמעותי לנוסע. אנו רואים בענני תקשורת, מפעילת ערוץ הטיולים וערוצי לייף סטייל נוספים, שותף טבעי לפרויקט חשוב ומורכב זה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה