מצעד ההשקות של Müller מבית טרה ממשיך: הקטגורייה החדשה - Mix Fruit

לאחר ההשקה של Froop ו- Müller-Light מציגה טרה את מוצר הדגל של Müller בעולם ה- Mix Fruit
משה בנימין |

לאחר שמחלבת טרה נכנסה לשוק היוגורטים עם החברה האירופאית Müller , והשיקה את FROOP ו Müller-light, מציגה החברה חידוש נוסף בחברה ומשיקה בשוק היוגורטים את Mix Fruit Müller- יוגורט חצוי עם תוספות פרי.

Mix Fruit Müller הינו יוגורטBio חצוי בתוספת פרי. בסדרה יושקו תחילה 3 טעמים: יוגורט בתוספת תות, יוגורט בתוספת אוכמניות, ויוגורט בתוספת דובדבנים. בהמשך יושקו טעמים נוספים.סדרת היוגורטים החדשה אינה מכילה צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים.

הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה: "אנו פועלים על פי תוכנית ההשקה אותה הגדרנו בהתחלה, אחת לתקופה אנו נשיק קטגוריה חדשה בחברה. באנגליה המוצר הינו סיפור הצלחה והוא המותג המוביל את שוק היוגורט ואת שוק החלב בכלל".

באנגליה נקרא המוצר Corner Müller, בישראל בחרו לקחת את השם Mix Fruit Müller כפי שנהוג באיטליה ומדינות נוספות.

על-פי נתוני סטורנקסט - קטגוריית היוגורט עם תוספות (יוגורט חצוי ויוגורט עם תוספת למעלה On Top) בישראל נאמדת בכ-70 מיליון שקל נכון ל-2007

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה