המשביר לצרכן עולים בקמפיין פסח בהשקעה של 5 מיליון שקל
רשת המשביר לצרכן יוצאת השבוע במסע פרסום רחב לרגל חג הפסח, בהשקעה כוללת הנאמדת ב-5 מיליון שקל.
הקמפיין שנערך ע"י משרד הפרסום מק'אן אריקסון מתחלק לשלושה שלבים: הראשון יהווה קמפיין תדמיתי בכיכובה של הפרזנטורית החדשה של הרשת סנדי בר. שני הקמפיינים הנוספים יתקשרו את מגוון המבצעים שעורכת הרשת לחג הפסח, בכל המחלקות בהן היא מתמחה.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת המשביר לצרכן מסרה "כמדי שנה, במסגרת היותה של רשת המשביר לצרכן היעד המועדף לרכישת מתנות לחג, אנו נערכים על מנת להציע ללקוחותינו את מגוון המוצרים הרחב ביותר במחירים אטרקטיביים תוך מתן דגש על איכות השירות וחווית הקניה".
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 22 בתי כל בו ו-4 חנויות קונספט (המתמקדות בתמהיל מוצרים מצומצם יותר, המכוון בעיקר לקהל הנשים) ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-87,000 מ"ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, זכיינות, תיירות (באמצעות חברת קשרי תעופה) ופקטורינג (באמצעות חברת הבת, מועדון 365).