אירוקה יוצאת במהלך שיווקי בהשקעת 10 מיליון דולר

2 מיליון דולר מתוך ההשקעה ילכו לקמפיין פרסומי באמצעות זרמון-גולדמן והשאר למהלך השיווקי האסטרטגי תחת הסיסמא: ERROCA – HOUSE OF BRANDS
משה בנימין |

רשת אירוקה יוצאת במהלך שיווקי מתוך נסיון למצב עצמה כרשת משקפי השמש האופנתית, והגדולה בישראל. כחלק מהמהלך רכשה אירוקה כ- 100,000 זוגות משקפי שמש ממותגים עם פתיחת עונת 2008.

אירוקה, תפרד מדמות הפרזנטור הקבועה שאפיינה אותה בשנים האחרונות ומציבה בפרונט את 900 דגמי המשקפיים אותם היא מייצגת באמצעות מסכות ניטרליות המאפשרות לכל אחד, באמצעות משקפי השמש, להתאים לעצמו זוג משקפיים.

כבסיס למהלך אסטרטגי נרחב זה אירוקה תעמיק בשנת 2008 את אחיזתה בתחום משקפי השמש ותהיה הרשת היחידה המשווקת את כל קולקציות מותגי העל המובילות בעולם עם 900 דגמי משקפי שמש שונים, חלקם בבלעדיות.

מייקל וולף, בעלים ומנכ"ל רשת אירוקה: "רק באירוקה, הרשת היחידה בישראל למשקפי שמש, ניתן לפגוש השנה במגוון אדיר של משקפי שמש מתוך כל קולקציות מותגי העל הבינלאומיים. באמצעותם, כל אחד יכול למצוא את המותג שהכי מתאים לו".

יוזכר, כי לרשת אירוקה 47 סניפים בפרישה ארצית, והיא מחזיקה למעלה מ - 30% מנתח השוק של משקפי שמש בישראל. בשנה הקרובה עתידה אירוקה לפתוח 8 סניפים חדשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה