שלמור אבנון עמיחי קטף את המקום הראשון בתחרות EPICA
משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/ Y&R" רשם בשבוע שעבר שתי זכיות יוקרתיות בענף הפרסום העולמי - אמש זכה המשרד בפרס מודעת השנה של אירופה בתחרות הפרסום EPICA החשובה והיוקרתית באירופה הנערכת מידי שנה בשטוקהולם, שוודיה.
שופטי התחרות הם בכירים מקרב תעשיית הפרסום והעיתונות המקצועית והמגזינים באירופה.
מודעה הישראלית שזכתה בתחרות נעשתה עבור מוצר דגל אמריקאי - קטשופ חריף של היינץ. במודעה רואים כתם זיעה על כורסא בדיינר שנוצר כתוצאה מאכילת הקטשופ החריף.
גדעון עמיחי: "התחרות באירופה בעלת חשיבות לעולם הפרסום והיא מעין "ליגת האלופות" בעולם הפרסום, אף חברה ישראלית לא זכתה עד היום "במודעת השנה באירופה" ואם ניקח בחשבון את העובדה שהתרבות המגזינית הישראלית עושה את צעדיה ליישור קו עם מה שקורה בעולם, הרי שהפרס מקבל משמעות גדולה יותר".
נוסף על כך, שלטי החוצות של של דפי זהב, אותם יצר המשרד, צפויים להיות מוצגים בתוכנית הפרסום היוקרתית המשודרת ב-BBC לאחר שנבחרו כחלק מהקמפיינים הטובים בעולם. מדובר בתוכנית Commercial Breakdown, העולה זו השנה השנייה, בה יוצגו שלטי חוצות ומודעות עיתונות שנבחרו כטובים ביותר בכל הזמנים ומכל רחבי העולם. התוכנית תצולם בחודש פברואר הקרוב ותשודר ברצועת הפריים - טיים של ה- BBC.
לדברי גדעון עמיחי: "הכתרת הפרסומת של דפי זהב כאחת הפרסומות הטובות ביותר בעולם בתחום שלטי החוצות הביאה כבוד גדול לתחום הפרסום בישראל ולמשרד שלנו בפרט" .
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
