אמדוקס מאריכה חוזה עם DirecTV עד לשנת 2012

שתי החברות יפתחו מפת דרכים שתאפשר ל- DirecTV לשפר את מערכות התמיכה התפעוליות (OSS) ולשלבם עם מערכות ה-BSS

ענקית הביליניג - אמדוקס, (סימול: DOX), הודיעה היום כי DirecTV ספקית של שידורי טלוויזיה בלוויין, מרחיבה את קשריה עימה ומאריכה את ההסכם ביניהן עד לשנת 2012.

מוצריה ושירותיה של אמדוקס ימשיכו לסייע ל- DirecTV לשמור על מובילותה בשירותי וטכנולוגיית תכנות חדשניים ולספק חוויית צפייה ללמעלה מ-15.5 מיליון מנויים.

על-פי תנאי ההסכם המורחב, אמדוקס תמשיך לספק ל- DirecTV מערכות תמיכה עסקיות (BSS) לשירות לקוחות (בילינג וניהול לקוחות). בנוסף, אמדוקס תספק ל- DirecTV שירותי ייעוץ ושתי החברות יפתחו מפת דרכים שתאפשר ל- DirecTV לשפר את מערכות התמיכה התפעוליות (OSS) ולשלבם עם מערכות ה-BSS.

כתוצאה מהשילוב תוכל DirecTV לספק שירותים חדשניים, ביניהם טלוויזיה אינטראקטיבית ושירותי פס רחב מתקדמים. שילוב מערכות OSS ו-BSS מקל על ספקי שירותים להעניק ולתחזק שירותים חדשים תוך שיפור מהותי בחוויית הלקוח הכוללת.

התוכנה והשירותים של אמדוקס תומכים ב- DirecTV משנת 1994. במקביל לצמיחה ל-15.5 מיליון מנויים של DirecTV סייעה אמדוקס לחברה להסתגל לשינויים בטכנולוגיה, בתהליכים העסקיים ולדינאמיקה של התעשייה.

"אמדוקס היא שותפה נאמנה מהלקוח הראשון של DirecTV," אמר מייק בנסון, סמנכ"ל בכיר ומנהל המידע הראשי ב- DirecTV. "אין זה מקרה ש- DirecTV זכתה כבר ארבע פעמים בניקוד הגבוה ביותר בדירוג שביעות הרצון של מנויי הטלוויזיה בכבלים/לוויין שעורך J.D. Power. מובילותינו הטכנולוגית ורמת החוויה והשירות ללקוח היא ללא מקבילה ומוצרי אמדוקס ימשיכו להוות חלק בלתי נפרד ממעמדנו המוביל בשוק".

"התחרות בתעשיית ספקי השירותים לטלוויזיה בלוויין מתעצמת והולכת והמנצחים בה יהיו הספקים המסוגלים לספק שירותים חדשניים וליצור חוויית לקוח טובה יותר," אמר מייקל מתיוס, מנהל שיווק ראשי באמדוקס. "מחויבותה של DirecTV לאספקת חווית לקוח מכוונת ושימור מנהיגותה הטכנולוגית יסייעו להבטיח את המשך הצלחתה וצמיחתה של החברה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה