ספסל אלומיניום
צילום: אלומון

ספסלי אלומיניום מעוצבים – הבשורה החדשה לבתים יפים!

ספסל לבית הפך בשנים האחרונות לפריט עיצובי שמשלב נוחות ואסתטיקה, וכאשר הוא עשוי מאלומיניום מדובר על רהיט גמיש וקל, שהוא אידיאלי גם לפנים הבית וגם לגינה ולמרפסת
נושאים בכתבה אלומיניום

צילום: אלומון

צילום: אלומון

אם אתם חובבי עיצוב ורוצים לשלב בבית שלכם פריטים חדשניים המשלבים בצורה מושלמת אסתטיקה עם יעילות, חשוב שתכירו את הטרנד החדש שהופך להיות פריט חובה בכל בית מעוצב – ספסל מעוצב לבית! ספסל לבית הפך בשנים האחרונות לפריט עיצובי מדהים המשלב נוחות ואסתטיקה. נכון, ספסלים לבית הם פריט קצת מפתיע, אבל תתפלאו לגלות כמה יפה הם משתלבים – בכל חלל ובכל פינה בבית. אז אם אתם מחפשים אחר פריט הריהוט הבא שלכם, זה שיעניק לכם עוד מקומות ישיבה – אבל גם הרבה סטייל – ספסל מעוצב לבית זה הכיוון שלכם.

 

על היתרונות של ספסלי אלומיניום

אלומיניום הוא חומר מדהים. אם אתם עוד לא מכירים אותו, או יצא לכם להצטייד ברהיט מאלומיניום, אז אולי הגיע הזמן. הרעיון לייצר ספסל לבית העשוי אלומיניום הוא לא פחות ממבריק. הנה כמה מהיתרונות הגדולים שלהם:

 

עמידות גבוהה

ספסלים לבית העשויים אלומיניום עמידים בפני פגעי מזג האוויר, קורוזיה, לחות וחום. הם אינם נרקבים כמו עץ או מחלידים כמו סוגי ברזל שונים, מה שהופך אותם לבחירה מעולה בתור ספסל מעוצב לבית בישראל. אלומיניום לא ניזוק מפגעי מזג האוויר הישראלי. הוא ישמור על מראה נקי וחדש ויחזיק מעמד שנים גם בשמש וגם בגשמים. דבר אשר הופך אותו אידאלי גם לגינה או למרפסת. 

יעילות וגמישות במיקום

אלומיניום הוא חומר קל משקל, מה שמקל על הזזת הספסל ממקום למקום לפי הצורך. תכונה זו מאפשרת גמישות עיצובית ומעשית, בין אם בבית או בחצר. ספסל מעוצב לבית יכול ״לזוז״ איתכם ממקום למקום בהתאם לצורך או למצב רוח שלכם, מה שהופך אותו להיות לא רק יעיל אלא גם פריט מאד כיפי ש״יבוא איתכם״ לאן שתצטרכו אותו באותו הרגע.

צילום: אלומון

צילום: אלומון

מראה מודרני ומינימליסטי

ספסלים לבית מאלומיניום מגיעים במגוון עיצובים נקיים ומודרניים, המשתלבים בקלות עם כל סגנון עיצובי, מקלאסי ועד עכשווי. הם מעניקים לכל חלל תוספת עיצובית מקסימה.

תחזוקה קלה

ספסל מעוצב לבית מאלומיניום קל לניקוי ואינו דורש תחזוקה מיוחדת, פרט לניגוב קל או שטיפה קלה במקרה של שימוש בחוץ ולכלוך כתוצאה מאבק וכדומה.

 

תהליך הייצור האיכותי של המותג ״אלומון״

מותג "אלומון" הוא אחד המותגים המובילים בארץ כיום. בתהליך ייצור שכולו כחול לבן מצליחים מעצבי ועובדי ״אלומון״ לספק בשורה חדשה לכל חובבי העיצוב. בכל הנוגע לספסלים מעוצבים הם ניצבים בחוד החנית של הטרנד המוצלח הזה. כל ספסל לבית עובר תהליך תכנון קפדני ומייצר עם חומרים מהאיכות הגבוהה ביותר. בתהליך הייצור, מותקנים ציפויי הגנה מיוחדים המבטיחים עמידות גבוהה בפני פגעי הזמן ומזג האוויר. כל פריט נבדק על ידי מומחים כדי להבטיח מוצר עמיד, איכותי ואסתטי. ב"אלומון" מתחייבים לשילוב בין פונקציונליות ועיצוב חדשני, כך שכל ספסל לבית מותאם לדרישות הגבוהות ביותר של הלקוחות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

מרווח ביטחון - גם בשיווק

עוד מושג שלקוח ישירות מעולם ההשקעות הוא “מרווח הביטחון” (Margin of Safety). זהו העיקרון הבסיסי שלפיו משקיע לעולם לא ישקיע את כל הונו בהזדמנות אחת, גם אם היא נראית מפתה.

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

“בעולם השיווק והפרסום, מרווח ביטחון הוא לא רק תקציבי” מסביר אברמוב. “זה גם טקטי. לא לשים את כל הביצים בקמפיין אחד, לא לבנות על מילות מפתח בודדות, ולא להניח שהפלטפורמה תישאר קבועה לנצח. בדיוק כמו שמשקיע מפזר סיכונים, כך גם מפרסם חייב לפזר אסטרטגיות”.

לדבריו, עסקים שמבינים את זה שורדים תנודות בשוק הרבה יותר טוב. כשהאלגוריתם משתנה, כשהתחרות מתייקרת, או כשהצרכנים משנים הרגלים - המפרסם שיש לו רזרבות של ידע, קהלים ואפיקים נוספים, פשוט שורד.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.