דלת
צילום: שוהם דלתות

דלתות כניסה לבית: כמה זה עולה

העיצוב, הבטיחות, הגודל והחומרים - הכירו את הפרמטרים בדרך לקביעת המחיר של דלת
נושאים בכתבה דלתות

צילום: שוהם דלתות

צילום: שוהם דלתות

חושבים לקנות דלת כניסה לבית? יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים את דלת הכניסה הבאה שלכם, החל מאמצעי בטיחות ועד לבחירת עיצוב מתאים ביחס לקו העיצובי של הבית שלכם. המחיר של דלתות כניסה משתנה, הוא נבחר בהתאם למספר דברים: החברה עצמה, גודל הדלת, סוג החומר ומורכבות התקנה. ריכזנו לפניכם את כל המידע על מחירי דלתות כניסה.

 

מחירי דלתות כניסה - פרמטרים

עבור דלתות כניסה מחיר משתנה בהתאם לתנאים שציינו, ריכזנו לפניכם את כל המידע על הדברים שעשויים להשפיע על המחיר:
  1. גודל - יש שלושה גדלים שונים של דלתות כניסה: דלת כנף, דלת כנף וחצי ודלת שתי כנפיים. מה שמושפע פה בעיקר הוא רוחב הדלת ולא הגובה, הגובה הסטנדרטי הוא 2 מטר ולכן לא נתייחס אליו. חשוב לדעת שאם בחרתם גודל מעבר לסטנדרט תשלמו יותר. הרוחב של דלת כנף אחת הוא כ-80 ס"מ, הרוחב של דלת כנף וחצי הוא כ-1.5 מטר (החצי כנף לא נפתחת לרוב והיא למטרות עיצוב) ודלת שתי כנפיים שרוחב של כ-2.15 מטר.
 
  1. חומר - ניתן לבחור בשני סוגים חומרים כאשר מדובר על דלתות כניסה: פלדה ועץ. הבדלי המחיר בין שני הסוגים בולט, המחיר של דלת עץ כמעט תמיד יהיה יקר יותר. אם המחיר אינו יקר יותר בהשוואה לדלת פלדה יש לבדוק האם מדובר על עץ מלא. הבחירה בין דלת עץ ובין דלת פלדה קשורה לעיצוב, אבל גם יש לקחת בחשבון עד כמה הדלת חשופה לתנאי מזג אוויר. דלתות עץ הן עם בלאי גבוה, במיוחד כשהן חשופות לשמש וגשם.
 
  1. חברה - המחירים לא שונים באופן בולט בין החברות המציעות דלתות כניסה. עם זאת, כאשר אתם בוחרים את החברה אנחנו ממליצים לכם לא לחשוב רק על המחיר אלא גם לבחון את החברה עצמה. היום הכל נמצא ברשת, אתם יכולים לראות בדיוק את חוות הדעת בנוגע לאיכות המוצר וחוויית הלקוח ולכן, חברות עם מוניטין חיובי עשויות להציע מוצרים במחירים גבוהים יותר אבל ייתכן וזה משתלם מאשר לקחת סיכון בקניית מוצר דרך חברה פחות איכותית.
 
  1. מורכבות - המורכבות יכולה לבוא לידי ביטוי בעיצוב בהתאמה אישית או בהתקנה עצמה. נתחיל בעיצוב, היתרון הגדול הוא שאתם יכולים לעצב את הדלת בהתאם לציפייה שלכם ובהתאם לאישיות שלכם. עם זאת, ככל שהעיצוב יהיה מורכב יותר לביצוע כך המחיר מתייקר. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון את התקנת הדלת שגם כאן זה נושא בפני עצמו. המחיר משתנה בהתאם לקומה בה אתם גרים, בהתאם לאם נדרש להרחיב את פתח הדלת וכד'.
 

דלתות כניסה - טווח מחירים

אחרי שהכרנו את כל הנתונים שמשפיעים על מחיר דלתות כניסה, מהו טווח המחירים שאנחנו צפויים לשלם? כאשר מדובר על דלתות כניסה הבדלי המחירים גבוהים בהשוואה לדלתות פנים מכיוון שכאן מדובר על דלת עמידות, בעלות מספר שכבות ומנגנון נעילה מתקדם. טווח המחירים של דלתות כניסה מתחיל מכ-1,500 ש"ח עבור דלת סטנדרט והמחיר עולה לכ-3,000 ש"ח ומעלה. במקרים מסוימים המחיר גם יכול להגיע למעל 5,000 ש"ח וזה כמובן בהתאם לבחירות שלכם.

 

איך בוחרים חברה מקצועית?

כדי לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה אנחנו ממליצים לכם לערוך סקר בין החברות השונות. תוכלו לבחון את קטלוג החברה, לראות האם ניתן לעצב באתר באופן עצמאי ולקבל הצעת מחיר וכמובן לבדוק מהו מוניטין החברה ומה האחריות שהיא מציעה. רק כשאתם בטוחים בחברה בה בחרתם אנחנו ממליצים לבצע את הקנייה.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.