mar
צילום: FREEPIK

SFB מדברת על פרסום אפקטיבי לאתרי איקומרס בגוגל שופינג

פרסום אפקטיבי לאתרי איקומרס כיום ניתן למצוא לא מעט עסקים שיש להם אתר איקומרס, שהוא למעשה אתר מכירות, המציע למכירה מקוונת את מוצריהם או שירותיהם. בכדי לפרסם אתר איקומרס בצורה אפקטיבית, ניתן לבחור ביצירת קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, אך ניתן לייעל את תהליך הפרסום של אתר מעין זה על ידי פרסום בגוגל שופינג. גוגל שופינג מציע לכם כיום אפשרות לפרסום בצורה נוחה, איכותית ויעילה וכאשר מבצעים אותו בצורה נכונה הרי שהוא גם יוצר תוצאות טובות מאוד. מומחה פרסום בגוגל יסייע לכם לפרסם בצורה הטובה ביותר בגוגל שופינג.

נושאים בכתבה גוגל

 FREEPIK

מהו גוגל שופינג? גוגל שופינג הוא מנוע חיפוש המצוי בתוך גוגל. כל המוצרים אשר מופיעים באתר המדובר, לא נמכרים על ידי גוגל אלא על ידי חנויות איקומרס שונות אשר מציעות את הפריטים השונים למכירה. במנוע חיפוש המדובר ניתן להגיש באופן ישיר את הדף של המוצר המוצג בחנות האינטרנטית שבה הוא מופיע ומשם ניתן כמובן לרכוש אותו בצורה קלה, מהירה ונוחה.

המודעות הממומנות של גוגל שופינג מופיעות כמיני דף מוצר מעל תוצאות חיפוש המופיעות בגוגל וכך הן חוסכות לגולשים שלבים שונים בדרך למוצר אשר הם מחפשים ומעוניינים לרכוש. מעבר לכך, המודעות אשר מופיעות בגוגל קניות מציעות את כל המידע הדרוש אודות המוצר לרבות: תמונה של המוצר, מחיר של המוצר, באיזו חנות הוא נמכר, מידע על משלוחים ועוד. מדובר על שיטת פרסום הרבה יותר מדויקת לחנויות איקומרס משיטת הפרסום באמצעות קמפיין ממומן בגוגל אדס ועל כן, לא מעט בעלי אתרים מעין אלה, בוחרים באנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך פרסום בפלטפורמה המדוברת.

 מה צריך לדעת על פרסום בגוגל שופינג?

פרסום בגוגל שופינג, הוא קל ומורכב בו זמנית מפרסום בגוגל אדס בפלטפורמות השונות כמו חיפוש, רשת המדיה, דיסקברי ועוד. בפרסום בפלטפורמה המדוברת אין צורך לנסח מודעות כמו בפרסום בגוגל אדס או להגדיר מילות מפתח, אלא פשוט להזין את כל המוצרים שלכם בגוגל מרצנט של גוגל. לאחר הזנת המוצרים במרצנט של גוגל, עליכם לנהל אותם באופן עצמאי לרבות: הזנת מחיר, הזנה של תמונת המוצר וכן, פירוט ותיאור של המוצר. בגוגל אדס, תדרשו לנהל את הקמפיין השיווקי עצמו וזאת לאחר שהזנתם את כל המוצרים במרכז הסוחרים של גוגל. כמובן שאם יש לכם אתר וורדפרס, שופיפיי, ויקס או פלטפורמה אחרת - המוצרים יוזנו ישירות באמצעות פיד או API המחובר לגוגל מרצנט וכך המוצרים יתעדכנו בצורה אוטומטית לחלוטין.

גוגל שופינג מציע לכם סוגים שונים של קמפיינים בקידום ממומן וחשוב מאוד שתבחרו את הקמפיינים המתאימים לכם, הן בהתאם לתקציב העומד על הפרק, הן בהתאם למטרות שלכם והן בהתאם לכל פרמטר אחר שיש לתת עליו את הדעת. מי שיכול לסייע לכם לבחור את סוג הקמפיינים הנכונים לכם בקידום הממומן בגוגל שופינג הוא מומחה פרסום בגוגל, אשר מכיר היטב את הפלטפורמות המדוברות ויודע כיצד לנהל בהם קמפיינים בצורה מדויקת, בהתאם למטרות של כל עסק, בהתאם לתקציב שלו ועוד.

מדוע כדאי לפרסם אתר איקומרס בגוגל שופינג?

פרסום בגוגל שופינג של אתר איקומרס הוא ללא ספק בעל יתרונות רבים: ראשית כל, ישנם מקרים שונים שבהם באמצעות הפרסום המדובר, עסקים קטנים יכולים להתחרות בעסקים גדולים יותר. מעבר לכך, על אף שלעסקים קטנים אין תקציב מאוד גבוה עבור פרסום, הרי שהבחירה בפרסום בגוגל שופינג, תאפשר לכם באמצעות עבודה נכונה על ידי מומחה פרסום בגוגל לחשוף את מוצרי העסק לקהל היעד הרלוונטי בצורה מדויקת יותר. מעבר לכך, במסגרת הליך הפרסום בגוגל שופינג, גוגל מבצעת השוואה בין חיפוש הגולש לבין תיאור המוצר, הכותרות והמחיר המבוקש ועל כן, הפרסום המדובר לא דורש ניסוח מודעות או הזנת מילות מפתח ועסקים יכולים להנות מניהול קמפיינים יציב, במיוחד כאשר יש להם מלאי גדול של מוצרים שכל הזמן מתחלפים. במקרה הזה כל שהם ידרשו לעשות זה להזין את המוצר החדש שהם מעוניינים להציע למכירה למרכז הסוחרים של גוגל.

כמה יעלה לכם לפרסם בגוגל שופינג?

ממש כמו בשאר מערכות הפרסום של גוגל, גם בפרסום בגוגל שופינג התשלום יהיה על קליקים בלבד, ממש כמו בשיטת ה PPC המוכרת לנו מהפרסום הממומן בגוגל אדס בחיפוש. רק כאשר גולש לוחץ על מודעה של העסק, הוא ישלם עליה את המחיר שנקבע מראש. כלומר, המודעה יכולה להיחשף לכמות משמעותית של גולשים, אך הם אם לא הקליקו עליה, לא תשלמו. יחד עם זאת, המחיר לקליק איננו מחיר קבוע מראש. מכיוון שניתן למצוא כיום לא מעט מפרסמים בגוגל ומכיוון שיש שטחי פרסום מוגבלים, הרי שיש שיטות שונות שקובעות את המחיר לקליק והן מתבססות לרוב על הצעות מחיר וכן הגבלת מחיר מקסימלי לקליק. במהלך תהליך פרסום בגוגל שופינג, יש צורך לעשות את כל מה שניתן על מנת שמצד אחד המודעה תתפרסם בצורה הטובה ביותר ומצד שני, עדיין תצאו רווחיים.

גם במקרה הזה, מומחה פרסום בגוגל ידע כיצד לסייע לכם לתמחר את הקליקים שלכם למודעות בצורה נכונה, כאשר המטרה היא שהמודעה שלכם אכן תגרום לאחוזי המרה גבוהים ובד בבד, עדיין תצאו ברווח ולא תבזבזו את כולו על מחיר הקליקים על המודעות.

חשוב שתדעו כי על אף שניתן לנהל קמפיין בגוגל שופינג בצורה עצמאית, הרי שבכדי שהוא יפיק לכם את מקסימום הרווחים, כדאי מאוד שלא להתפשר על אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום פרסום בגוגל, אשר מכירים היטב את גוגל שופינג על כל היתרונות שלו ויודעים כיצד לדייק כל קמפיין פרסום על מנת שיסב את מקסימום התוצאות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.