מה באמת חשוב לדעת על מיתוג בתחום השיווק בדיגיטל
אם כך, מהו מיתוג דיגיטלי?
shutterstock
תחום השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לאחד מתחומי השיווק הנחוצים וההכרחיים ביותר לכל חברה עסקית ובית עסק קטן כגדול, וזאת לנוכח הפיכתה של רשת האינטרנט לאפיק המדיה המוביל ביותר. כאשר מדברים על תחום השיווק הדיגיטלי מדברים למעשה על מגוון רחב של מסלולי פרסום ושיווק בכל אחת מהפלטפורמות השיווקית הממתינות לכל מפרסם ברחבי הרשת, החל מפרסום ממומן וקידום אורגני בגוגל, דרך פרסום ושיווק בכל אחת מהרשתות החברתיות ועד לניהול קמפיינים ומהלכים שיווקיים באמצעות קמפיינים פרסומיים ותכנים שיווקיים באתרים והפורטלים השונים.
אם כך, מהו מיתוג דיגיטלי?
מיתוג דיגיטלי הוא למעשה שירות מקצועי המוצע לכם על ידי כל חברת מיתוג מובילה בתחומה שהיא ברוב המקרים סוכנות דיגיטל המציעה לכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים לצרכי פרסום ושיווק ברשת. תהליך המיתוג עצמו הוא תהליך שנועד למטרות בידול עסקי תוך יצירת זהות עסקית ייחודית לבית העסק, כאשר המטרה של כל תהליך מיתוג בדיגיטל היא לייצר מותג מוכר וחזק בתחומו. כיום, ישנן מספר דרכים שונות למיתוג דיגיטלי, שכל אחת מהן נועדה ליצירת נכסים דיגיטאליים ממותגים ואין זה משנה אם מדובר באתר אינטרנט, דף עסקי ברשתות החברתיות או באנרים פרסומיים וכדומה.תהליך המיתוג הדיגיטלי רלוונטי גם לחברות מסחריות גדולות ובתי עסק מובילים בתחומם וגם לבתי עסק בינוניים וקטנים המעוניינים למצב את עצמם לצד הפעילות העסקית של מובילי השוק בתחום העסקי הרלוונטי להם. כמו כן, תהליך המיתוג הדיגיטלי מיועד לאנשי עסקים ויזמים עסקיים המעוניינים למנף את עצמם במסגרת מה שמכונה מיתוג אישי, וזאת בדומה לאישי ציבור החל מפוליטיקאים ועד לסלבריטאים המקדישים זמן ומשאבים לצרכי מיתוג אישי.
מה הם השלבים המרכזיים ביצירת מותג בדיגיטל?
יצירת מותג בדיגיטל, בדומה לכל תהליך מיתוג המתרחש מחוץ לרשת, הוא תהליך המבוסס על מספר שלבים הכוללים בתוכם את שלב המחקר המקדים שנועד לצרכי מחקר שוק מקיף בתחום העסקי הרלוונטי. מחקר זה נועד לספק תובנות לגבי רצון הלקוחות ולבחון את האסטרטגיה המיתוגית הטובה ביותר בהתאם לסביבת התחרות המאפיינת את התחום העסקי.מחקרים אלו מהווים חלק בלתי נפרד משירותיה של חברת מיתוג בין אם מדובר בחברה בעלת היכרות מעמיקה עם תחום השיווק הדיגיטלי או לא. במידה ואתם מתעניינים בתהליך מיתוג דיגיטלי, אנו ממליצים לכם לפנות מלכתחילה לשירותיה של סוכנות דיגיטל מובילה בתחומה המספקת את כל השירותים המקצועיים הקשורים לתהליך המיתוג עצמו, לרבות, יישום מלא של מחקרי שוק רלוונטיים.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השלב השני בתהליך יצירת מותג דיגיטלי, חייב להיות מבוסס על ממצאי המחקרים השונים בשלב המקדים, כאשר בהתאם לאותם ממצאים תדרשו להגדיר את ערכי המותג והייעוד שלו. ערכי המותג יכולים להתבסס על היתרונות היחסיים שלכם בהשוואה למתחרים, על הערך הנוסף אותו קהל הלקוחות מקבל כאשר הוא רוכש את השירותים/מוצרים שלכם וכדומה. כמו כן, ערכי המותג אמורים להיות מותאמים לתובנות הצרכניות ולהעניק מענה לכל בעיה במידה והיא קיימת בתחום העסקי הרלוונטי לגביכם.
השלב השלישי בתהליך יצירת מוצג בדיגיטל, קשור לנראות ולעיצוב של כל אחד מהנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם, כאשר בכל חברת מיתוג מובילה בתחום המיתוג והשיווק הדיגיטלי, מושם דגש על נראות ועיצוב הנכסים הדיגיטליים בהתאם לעקרונות ה-UX העוסקים בחוויית הגלישה של המשתמשים ובעקרונות ה-UI העוסקים בפיתוח ממשק גלישה נוח וידידותי למשתמשים המותאם גם לצרכי קידום אורגני במנועי החיפוש לצורך העניין.
השלב הרביעי בתהליך המיתוג הדיגיטלי עוסק בין היתר בהיבטים הבאים:
- דרכים מעשיות לשיפור ה-ROI
- הגברת החשיפה ברשת כפועל יוצא של הגברת הנוכחות
- התאמה קונספטואלית של ערכי המותג לכל פלטפורמה שיווקית ברשת
- יצירת שפה פרסומית התואמת את ערכי המותג ומטרות התהליך
מה חשוב לבדוק כאשר שוכרים את שירותיה שם חברת מיתוג בדיגיטל?
הבחירה בסוכנות דיגיטל מובילה בתחומה, לצרכי מיתוג דיגיטלי, חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים הכוללים בין היתר את הניסיון המקצועי מעשי העומד לרשות החברה בתחום השיווק הדיגיטלי בכלל ובתחום המיתוג הדיגיטלי בפרט. הניסיון בתחום, בדומה לניסיון מקצועי בכל תחום שירות אחר, רלוונטי מכיוון שהוא משקף בצורה הרחבה ביותר את המיומנויות המקצועיות של החברה ואת היקף השירותים המקצועיים המוצעים על ידה לצרכי בניית מותג דיגיטלי חזק ומוכר. ככל שחברת המיתוג שהיא למעשה סוכנות הדיגיטל, עבדה עם חברות מובילות בתחומן, כך היכולות המקצועיות שלה הן ברמה הגבוהה ביותר.מעבר לניסיון, חשוב לשים לב להיקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי סוכנות הדיגיטל לצרכי תהליך המיתוג, משלב המחקר המקדים ועד ליישום בפועל של ניהול הנכסים הדיגיטליים שלכם. כיום, יותר ויותר חברות מיתוג מובילות בתחום המיתוג הדיגיטלי, מאפשרות לכם ליהנות ממעטפת מורחבת של שירותים מקצועיים באמצעות מחלקות שירות מובילות בתחום, הכוללות בין היתר:
- מחלקת פלנינג ואסטרטגיה המתמחה בתהליכי מחקר וניתוח ממצאי מחקר לצורך קביעת אסטרטגיה שיווקית מיתוגית.
- מחלקת קריאייטיב המתמחה ביצירת תוכן ויזואלי וטקסטואלי לכל הנכסים הדיגיטליים הנחוצים לכם
- מחלקת שיווק דיגיטלי המתמחה ביישום מהלכי פרסום, שיווק וקידום בכל פלטפורמה אפשרית ברשת, מקידום אורגני וממומן בגודל, דרך שיווק ברשתות החברתיות השונות ועד לניהול קמפיינים ותפעול מהלכי שיווק באמצעות תוכן שיווקי
- מחלקת תקציבאות המתמחה בניהול התקציב לכל צרכי השיווק בדיגיטל
מתי מומלץ לפנות לשירותיה של חברת מיתוג?
פנייה לשירותיה של חברת מיתוג בדיגיטל מומלצת לכל אילו מביניכם המעוניינים למנף את היכולות העסקיות שלהם בדיגיטל, בין אם מדובר בבית עסק חדש ובין אם מדובר בבית עסק הנדרש לתהליך של מיתוג מחדש מכל סיבה שהיא. בשלב זה חשוב לציין שתהליך המיתוג הדיגיטיל הוא תהליך עבודה מתמשך ומורכב המחייב אתכם לאפשר לאנשי המקצוע להתוות לכם את הדרך הנכונה אותה מומלץ לכם ליישם באסטרטגיה השיווקית שלכם לאורך זמן.לפרטים בקרו באתר https://www.extra.co.il/
הורייזן. צילום: עמית צורהשקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר
רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה
עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות.
מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?
ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.
המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.
- 8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי
- לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170
אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.
