אילן שלייסנר
צילום: שי וזדיאס

קיר השתיקה נסדק: מה מספרים על הפתרון החדש לבעיות אין אונות?

נושאים בכתבה ורטיקה

אין אונות היא מהסוגיות המביכות ביותר בקרב בני המין הגברי, ובשל תחושת הבושה מתקשים הגברים לדבר עליה. אבל עם השקתו של מכשיר רפואי חדשני, ולאור התוצאות שהוא משיג, נראה כי קיר השתיקה נשבר מעט ושהפידבקים, במילים או במחווה, לא מאחרים להגיע. אילן שלייסנר, מנהל השירות והמכירות של מפתחת המכשיר, מספר על תגובות הלקוחות ועל הפידבקים שהפתיעו אותו במיוחד אין אונות וקשיים בתפקוד המיני הם נושאים רגישים מאין כמוהם. גברים רבים חווים זאת ברמה כלשהי- ובניגוד למה שנהוג לחשוב, התופעה קיימת בקרב גברים במגוון גילים, ולא רק לעת זקנה. יתרה מזאת, שיעור הגברים הסובלים מהתופעה (ברמות שונות) הוא גבוה למדי, אך תחושות הבושה והפגיעה בביטחון העצמי הופכות את התופעה למשהו שלא מדברים עליו – לא עם חברים ובני משפחה, ואף לא עם הרופא. לכן מפתיע ומשמח לראות שמכשיר הוֶרְטִיקָה – פטנט ישראלי חדשני המספק פתרון לבעיה הנפוצה – מחולל מהפכה לא רק בכל הנוגע לשיפור התפקוד המיני, אלא גם בכל הנוגע לנכונות של המטופלים לדבר עליו בגלוי ולשתף בתוצאות השימוש בו. אבל כדי להבין מה גרם לכך שהגברים ידברו עליו, חשוב להבין קודם מה הוא מציע. כיצד עובד מכשיר הוֶרְטִיקָה הפתרונות שהיו קיימים עד כה בשוק הרפואי הציעו לגברים שסבלו מקשיים בתפקוד המיני טיפולים תרופתיים (דוגמת גלולת הוויאגרה ודומותיה) או טיפולים פולשניים (כגון זריקות לפין, שאיבות ואקום וכיו"ב). חלק מהפתרונות גרמו לתופעות לוואי, חלקם נאסרו לשימוש במקרים מסוימים (כגון במקרים שיש מחלות רקע), וכולם טיפלו בסימפטומים בלבד ולא בשורש העניין. מכשיר הוֶרְטִיקָה, פיתוח של חברת הסטארט-אפ הישראלית 'או-מד מדיקל', הוא למעשה המכשיר הראשון המציע טיפול מעמיק בשורש הבעיה ולא רק בתופעות הנגרמות בעקבותיה. המכשיר פועל באמצעות גלי רדיו בתדר נמוך (RF), אשר מחממים ומשקמים את סיבי הקולגן שבמעטפת איבר המין, מסייעים לדם 'להילכד' באיבר – ובכך מייצרים מנגנון זקפה לאורך זמן. מכשיר ה-Vertica. או-מד מדיקל ההצלחה שניפצה את מחסום הבושה הטיפול במכשיר הוֶרְטִיקָה, מסתבר, הוא Game Changer של ממש, לא רק באופן השימוש אלא גם בנכונות של המטופלים לדבר על התופעה. נכון, עדיין לא מדובר בתופעה גורפת - אין אונות היא עדיין נושא שקשה ומביך לדבר עליו - אך לדברי אילן שלייסנר, מנהל השירות והמכירות של החברה, ניתן לראות יותר ויותר מקרים שבהם הלקוחות המרוצים מספקים פידבק על המכשיר ואף ממליצים עליו לאחרים... "לא שיערתי שזה יקרה, אך לאחרונה התפתחה תופעה משמחת של 'חבר מביא חבר'," מספר שלייסנר, "מטופל מתקשר ומספר שאחיו, או חבר שלו, המליץ לו לנסות את המכשיר – ושהוא רוצה גם". המשמעות היא שאנשים מתגברים על הבושה כדי לסייע לאנשים החשובים להם, ולמעשה נוצר פה שיח על נושא שמעולם לא עלה לדיון גלוי קודם לכן. מגמה נוספת, מוסיף שלייסנר, היא הרצון (או אולי הנכונות) של המטופל הפוטנציאלי לדבר עם נציג בשר ודם. אחד היתרונות הבולטים בורטיקה הוא השמירה על הדיסקרטיות - את המכשיר ניתן לקנות ישירות מאתר החברה, ללא צורך בפנייה לרופא המשפחה. עם זאת, בחברה הוחלט להשקיע במערך שירות מסודר ואיכותי, כדי להקל על הלקוחות את תהליך ההחלטה והקנייה. "לאחרונה יש לקוחות רבים אשר בוחרים לדבר איתנו לפני הרכישה. הם סקפטיים ולא ממהרים להאמין, לרוב בשל ניסיון עבר כושל עם מכשירים אחרים, והם רוצים לדבר עם נציג שירות ולראות שיש לחברה 'אבא ואימא'. לפעמים הם אף מגיעים למשרדי החברה כדי לראות שיש פנים מאחורי המכשיר," מספר שלייסנר, "ואנחנו מאפשרים זאת - כי חשוב לנו לשמור על שקיפות מקסימלית". "אנחנו תמיד מקפידים להגיד ללקוחות שאין הצלחה של 100%, בדומה לכל תחום רפואי אחר," מדגיש שלייסנר, "ואנחנו מאפשרים החזר חלקי עבור אלו שרכשו את המכשיר ואינם מרוצים – וזהו פידבק נוסף וחשוב מאוד עבורנו,  שכן מקרי החזרה שכאלו הם ספורים ובטלים בשישים לעומת ההצלחות והפידבקים הטובים". אילן שלייסנר, או-מד מדיקל. צילום: שי וזדיאס התוצאה המפתיעה שאיש לא חשב עליה שלייסנר מספר כי כל לקוח 'התאהב' במכשיר מסיבה אחרת. יש כאלו שהתלהבו מכך שאין צורך לתזמן את הטיפול דווקא לקראת האקט המיני (ובכך נשמרה הספונטניות שלהם), ואילו אחרים הציבו את אלמנט הדיסקרטיות כדבר המשמעותי ביותר עבורם. שלייסנר מסכם ואומר שהאמון של הלקוחות מתבטא גם בעובדה שהם רוכשים מוצרים משלימים מהחברה, כגון ג'ל אולטרסאונד הנחוץ לצורך הטיפול. "הם לא חייבים לרכוש ג'ל מאיתנו, אפשר בהחלט לרכוש אותו במקומות אחרים, אבל המון לקוחות מעדיפים לקנות דווקא מאיתנו - וזה משמח, כי זה מעיד על כך שהם סומכים עלינו. אנחנו שמחים מכל משוב, ומתרגשים עוד יותר מפידבקים לא מילוליים - כשאנשים מצביעים ברגליים או מספרים עלינו". את המכשיר אפשר לקנות בדיסקרטיות מלאה באתר החברה (vertica-labs.com) ואף ליצור קשר עם נציג שירות באחת מדרכי ההתקשרות שבאתר.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
עדשות מגע. צילום: Pexelsעדשות מגע. צילום: Pexels

כשהבחירה נובעת משגרה: למה עדשות מגע חודשיות מתאימות לקצב החיים שלכם?

אם אתם כאלה שמנהלים אורח חיים מסודר עם הרגלים קבועים ולא שוכחים מטלות, עדשות שמחליפים פעם בחודש עשויות להיות פתרון מצוין עבורכם

נושאים בכתבה עדשות מגע

יש אנשים שלא מחכים לתזכורת. הם מחליפים פילטר מים בדיוק בזמן, לא מדלגים על בדיקות תקופתיות, לא שוכחים למרוח קרם הגנה בבוקר ולא מזניחים את מה שדורש טיפול קבוע. אצל אנשים כאלה, שגרה היא לא מטלה אלא תשתית. עבורם הבחירות הבריאות, האסתטיות והנוחות נובעות מאורח חיים מסודר. 

לכן אם זו התנהלות שנשמעת לכם מוכרת, יש סיכוי טוב שעדשות מגע חודשיות יתאימו בדיוק לשגרת החיים שלכם, לא כי הן הכי פשוטות, אלא כי הן משתלבות בטבעיות בתוך שגרה שכבר בנויה היטב.

העדשה שמתאימה לשגרה שלכם

עדשות מגע חודשיות דורשות מחויבות מסוימת, הן לא מתאימות למי שמחפש פתרון של "שמים ושוכחים". הן צריכות ניקוי, החלפה של תמיסה, תחזוקה יומית קצרה והחלפה חודשית קבועה. אבל עבור מי שמורגל בתחזוקה שוטפת, בין אם זו שגרת טיפוח, סדר יום מובנה או ניהול זמן מדויק, הפעולות הללו משתלבות כמו עוד חוליה בשרשרת של הרגלים נכונים.

היתרון הוא שאתם לא צריכים לזכור לרכוש עדשות בכל שבוע מחדש, לא פותחים קופסה אטומה בכל בוקר, ולא מתמודדים עם קופסאות חדשות בכל נסיעה. זו נוחות שנבנית מתוך שגרה, ומי שמחזיק אחת כזו יכול ליהנות ממנה במלוא העוצמה.

שגרה היא בחירה ולא נטל

לא כל אחד חי לפי לוח זמנים מסודר, וזה בסדר. אבל מי שכן – מי שמרגיש נוח בתוך מסגרת, שבוחר לשמור על הרגלים לאורך זמן ומעדיף מוצרים עם המשכיות – מגלה שלעדשות חודשיות יש יתרונות ברורים. הן מאפשרות שליטה, תכנון מראש והתאמה לרצף החיים: בדיוק כמו יומן מעודכן, קופסת ויטמינים יומית או תפריט שבועי ומאוזן.