בניית אתרים
צילום: pixabay.com

בניית אתרים מקצועיים ומקודמים שיזניקו אותך קדימה

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה בניית אתרים

אם יש לכם עסק, ואתם מתלבטים האם יהיה זה נכון להשקיע משאבים בבניה של אתר עבור העסק, אתם בהחלט נמצאים בחברה טובה. כיום ברור ליותר ויותר בעלי עסקים, כי נוכחות דיגיטלית ברשת היא בבחינת חובה, אם כדי למכור בצורה ישירה מוצרים או שירותים ללקוח בקצה, ואם על מנת לספק לו פרטים בסיסיים, על מנת לשכנע את אותו לקוח להתקשר מולכם.

בניית אתר מקצועי היא כבר מזמן לא מותרות, ויחד עם זאת, להרבה בעלי עסקים כלל לא ברור איזה סוג אתר כדאי יהיה להם לבנות, מהן האפשרויות שעומדות בפניהם, וגם, האם במקרים מסוימים יוכלו להסתפק בפחות מאתר אינטרנט שלם עבור העסק (רמז: בהחלט כן).

בחברת דיגיטל פרטנרס - בניית אתרים, מיתוג וקידום, מבינים בדיוק היכן אתם נמצאים ומה דרוש לכם. אחרי שבנו אתרים ללקוחות מרוצים רבים, במגוון גדול של תחומים, הם יכולים לספר כי השילוב בין תהליך מקצועי, ענייני ואיכותי, ובין שירות לקוחות ששם את הלקוח במרכז, מייצר עבורם יתרון תחרותי בנישה. זאת הסיבה, שלא מעט לקוחות בוחרים להתקשר מול דיגיטל פרטנרס על מנת להשקיע בתשתית איכותית שתסייע להם להקפיץ את העסק לשלב הבא.

למה בכלל עסקים בונים אתרים, ואילו סוגים של אתרים קיימים?

רגע לפני שלקוח מחליט שהוא מעוניין להתקשר מול בית העסק שלכם, הוא נדרש לשקול היבטים רבים הקשורים בכם באופן ישיר ועקיף: האם הוא סומך על המותג שלכם? האם הניסיון שלכם מספק? האם אתם מספקים אחריות? מהי מדיניות האחריות שאתם מספקים? כיצד יוכל ליצור איתכם קשר בעתיד אם משהו ישתבש?

מטרתו העיקרית של אתר אינטרנט היא להפיג את החששות האלו של הלקוח. בניית אתרים היא פעולה אסטרטגית, שמשנה את הדרך שבה עסקים מתקשרים מול לקוחות. בניית אתרים מקצועיים היא דרך לייצר דו שיח עם קהל היעד, במקום ובזמן שנוחים לו.

אז אילו סוגים של אתרים קיימים, ומתי כדאי יהיה לעשות שימוש בכל אחד מהם:

בניית אתרים מקצועיים אם אתם מנהלים עסק ומעוניינים לשדר מקצועיות, מומחיות בתחום התוכן שלכם, ומתכננים בעתיד להגדיל את קהל הלקוחות שלכם, וכן להרחיב את השירותים שאתם מספקים להם, בניית אתרים מקצועיים היא דרך הפעולה הדרושה לכם.

כאשר מתייחסים לבניית אתרים מקצועית, יש לא מעט היבטים שחשוב להתייחס אליהם: רמת הגימור של האתר שמוגש לכם, ההיררכיה שבה הוא בנוי, מבנה כתובות ה - url, הגמישות של האתר לשינויים ותיקונים, הנראות הכללית של האתר, זמני הטעינה של האתר, ההתאמה של האתר לגלישה ממכשירי מובייל ועוד.

בניית אתר חנות עסקים רבים זקוקים לאתר אינטרנט שישמש גם כחנות - באמצעות האתר הם מתכננים לספק שירות ללקוחות, למכור מוצרים, לבצע סליקה באמצעות אמצעי תשלום שונים, להתחבר לשירות משלוחים, דיוור, שירות הפקת חשבוניות וקבלות ועוד.

בניית אתר חנות דורשת תשומת לב לפרטים הקטנים: איכות התמונות המועלות לאתר, איכות הקופי המשלב תיאור של המוצרים, יכולת ניווט טובה בין המוצרים השונים המוצעים בחנות, חיפוש של מוצרים או שירותים, קבלת מידע בדבר האחריות המסופקת ללקוח, היכולת להבין מי עומד מאחורי האתר, היכולת לגלוש ולבצע רכישות באמצעות מכשירים שונים, הדאגה לכך שהרכישה תהיה מאובטחת מוצפנת ובטוחה ועוד.

בניית אתר תדמית ככל שמדובר בבניה של אתר תדמית, השיקולים שצריכים להנחות את בעל האתר הם אחרים. בבניה של אתר תדמית אנחנו מייחסים חשיבות לרושם הכללי שעושה מי שעומד מאחורי האתר. כאן הדגש יהיה על המקצועיות שלו, ההכשרה שלו, המידע אודות המאמרים שפרסם, הייחודיות שלו בשוק, השירותים שהוא יודע להציע, הניסיון שצבר ועוד.

בניית אתר תדמית מתבצעת, בדרך כלל, על מנת לייצר תמיכה בטרנזקציות עסקיות שמתבצעות מחוץ לאתר. כאן מדובר יהיה לרוב באתר פשוט יותר, שלא מכיל הרבה עמודים, והדגש בו יהיה על איכות הגימור והעיצוב של האתר, תוך מתן דגש לאני מאמין של בעל האתר.

בניית דף נחיתה רמזנו לכם קודם לכן, שלא תמיד בעל עסק חייב להקים אתר שלם עם עמודים רבים, כדי לייצר מכירות בעסק. לכך בדיוק נועדה בניית דף נחיתה - בניה של עמוד בודד, איכותי, מדוייק וממוקד מאוד, שתפקידו לשכנע את הגולש המגיע אליו ממקורות תנועה שונים, לרכוש מוצר או שירות, או להשאיר פרטים לצורך יצירת קשר עתידי.

לרוב, דף נחיתה יעוצב ברמה גבוהה מאוד, והדגש בבניה שלו יהיה על קופי איכותי ומזמין, מיקום נכון של טופס השארת הפרטים, שיפור כותרות הקריאה לפעולה, שימוש בתמונות איכותיות ובעלות משמעות שתשכנענה את הגולש להשאיר את פרטי הקשר שלו, ולמעשה, כל מה שיכול, באמצעות צבעים, עיצובים, מבנה נכון, זרימה ומסע נכון של הלקוח - לשפר מכירות.

מתי כדאי יהיה לקדם אתר בגוגל בצורה אורגנית?

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא לחלוטין שיקול כלכלי שצריך לעשות בעל העסק. כאשר הוא מבוצע נכון, הוא יכול לייצר לא מעט יתרונות עבור העסק. הנה כמה סיבות שבגללן נוטים בעלי עסקים להשקיע בתהליך של קידום אורגני בגוגל:

סיבה מספר 1: ליהנות מטראפיק איכותי של גולשים

כאשר גולשים מקליקים על תוצאת חיפוש טבעית, ולא ממומנת, בדפי תוצאות החיפוש, הם באופן אוטומטי נוטים להביע אמון רב יותר במותג אליו הגיעו. זאת, מתוך הנחה שאם מנוע החיפוש בחר להציג את המותג במקום גבוה בדפי תוצאות החיפוש, הוא ככל הנראה מותג איכותי. לקוחות שנותנים אמון גדול יותר במותג - הם לקוחות שקל יותר למכור להם.

סיבה מספר 2: לשפר את הנוכחות הכללית של המותג ברשת

בין אם בסופו של דבר תנהלו קמפיין ממומן על מנת למכור מוצרים, ובין אם תסתמכו רק על התנועה האורגנית, שיפור הנוכחות של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש יכולה לסייע לכם רבות בשיפור שיעור ההמרה והגדלת המכירות.

סיבה מספר 3: חיסכון בעלויות לטווח הארוך

כאשר קידום אורגני מתבצע באופן נכון, הוא יכול לייצר מכירות עבור בית העסק בעלות שהיא נמוכה משמעותית מן האלטרנטיבות של קידום ממומן. בטווח הרחוק, קידום אורגני משתלם יותר, ומאפשר לבית העסק ליהנות מתנועה עליה הוא לא צריך לשלם בעבור כל הקלקה.

סיבה מספר 4: הימנעות מקליקים מזויפים או קליקים של מתחרים

תופעת הקליקים המזוייפים או הקליקים שמבצעים מתחרים על מודעות ממומנות של מותגים מתחרים הפכה להיות מטרד נפוץ בשנים האחרונות. עסק אשר משקיע בקידום האורגני של העסק, יכול, בהקשר הזה, לישון בשקט, ולדעת שהוא לא ינזק מקליקים כאלו.

סיבה מספר 5: לבנות נכס דיגיטלי מניב לאורך זמן

עסקים שמשקיעים בקידום האורגני של האתר שלהם בגוגל, יכולים לבנות לאורך זמן נכס דיגיטלי, שאפשר יהיה בשלב מאוחר יותר להשכיר, למכור או לייצר ממנו לידים לעסקים הפועלים בתחום.

לסיכום

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: STG Digital Marketing Agencyצילום: STG Digital Marketing Agency

5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה

הקפדה על תאורה נכונה, שימוש בחומרים טבעיים והכנסת צמחייה מלאכותית לשטחי העבודה הם בין האמצעים שיסייעו לכם לייצר מרחב חם ומזמין

נושאים בכתבה עיצוב משרד

בעידן שבו העבודה ההיברידית הפכה לנורמה, המשרד כבר איננו רק מקום לביצוע משימות – הוא מרחב חיים, מפגש, השראה ויצירתיות. עובדים מבלים בו שעות ארוכות, והאווירה שבו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה, על תחושת השייכות ועל הפרודוקטיביות. לא פלא שעיצוב סביבת העבודה הפך לאחד הכלים המרכזיים ביצירת תרבות ארגונית מודרנית.
אז איך הופכים חלל משרדי קר וסטנדרטי למקום שמרגיש חם, מזמין ומעורר השראה? הנה חמש דרכים שכדאי להכיר.

1. משחק באור – התאורה כגורם רגשי

אור משפיע על מצב הרוח לא פחות מאשר על הראייה. תאורה פלואורסנטית קרה יוצרת תחושת ניכור ועייפות, בעוד שתאורה רכה ובגוונים חמים משרה שלווה וריכוז. שילוב של אור טבעי עם גופי תאורה מעוצבים ומודולריים מאפשר לשנות את האווירה בהתאם לשעות היום או לאופי הפעילות. באזורים פתוחים מומלץ להוסיף מנורות תלויות שמגדירות אזור מבלי לסגור אותו, ואילו בחדרי ישיבות כדאי לשלב תאורה ממוקדת המעודדת תקשורת.

2. חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות

אחד האתגרים בעיצוב משרדים מודרניים הוא האיזון בין מראה נקי ומינימליסטי לבין חמימות אנושית. שימוש בעץ, באבן, בבדים רכים או באלמנטים בעלי טקסטורה טבעית שוברת את הקרירות של המתכות והזכוכית. רצפת פרקט, שולחן עץ גולמי או אפילו חיפוי קיר בטון מוחלק – כולם יוצרים חיבור רגשי לחלל. לא מדובר רק באסתטיקה אלא גם בהשפעה תחושתית: החומריות גורמת לנו להרגיש קרובים יותר לטבע וליציבות.

3. צבע ככלי למצב רוח

הצבעים שאנחנו רואים משפיעים על רמת האנרגיה שלנו. משרד שכולו בגוונים אפורים או לבנים עשוי לשדר מקצועיות, אך גם ניכור. שילוב נועז של צבעים – נגיעות של ירוק, חרדל, כחול עמוק או טרקוטה – מעניק אופי ואנרגיה חדשה. חשוב למצוא את האיזון בין צבעוניות שמרימה את המורל לבין עומס ויזואלי. אפשר להתחיל בפריטים קטנים: קיר דגש אחד, כיסאות צבעוניים בחדר הישיבות או הדפסים אמנותיים שמוסיפים עניין.

4. הטבע נכנס למשרד

בעולם שבו רבים עובדים בתוך מבנים סגורים במשך רוב שעות היום, יש צורך אמיתי בקשר עם אלמנטים טבעיים. הכנסת ירוק לחלל העבודה תורמת לריכוז, למצב הרוח ולתחושת רווחה כללית. צמחיה מלאכותית איכותית מאפשרת ליהנות מהמראה המרענן של הצמחים מבלי להתמודד עם תחזוקה, השקיה או תאורה טבעית. כיום ניתן למצוא פתרונות עיצוביים מגוונים – החל מעציצים בודדים ועד קירות ירוקים שלמים – שמעניקים תחושת חיים ורוגע גם בחללים תעשייתיים וסגורים.

צילום: אייל עובדיה AIצילום: אייל עובדיה AI

הלוואה חוץ בנקאית: מתי זו האופציה הנכונה עבורכם?

אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים, מסביר מתי זה כדאי, איך נמנעים ממלכודות, ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות

נושאים בכתבה הלוואה חוץ בנקאית

בשוק האשראי הישראלי מתרחשת מהפכה שקטה. בעוד שבנקים נותרים הכתובת הראשונה של רוב הישראלים כשמדובר בהלוואות, כ-35% מהשוק כבר עבר לגופים חוץ בנקאיים. מדובר בשינוי משמעותי שפותח אפשרויות חדשות למי שנדחה בבנק, זקוק למימון מהיר או פשוט מחפש תנאים טובים יותר.

בראיון עם אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים והיזמות, חקרנו את עולם האשראי החוץ בנקאי: מתי זו אופציה כדאית? איך נמנעים ממלכודות? ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות?

"הרבה אנשים מגיעים לגופים חוץ בנקאיים מתוך ייאוש," מספר אייל, "אבל האמת היא שלפעמים זה בכלל הפתרון הטוב ביותר מלכתחילה".


שאלה: אייל, בואו נתחיל מהבסיס. מה בדיוק זה גוף חוץ בנקאי ובמה הוא שונה מבנק רגיל?

אייל עובדיה: זו שאלה שמרבה לעלות. גוף חוץ בנקאי הוא חברה מורשת שנותנת הלוואות, אבל היא לא בנק. החברות האלה פועלות תחת פיקוח רשות שוק ההון והחוק הישראלי, אז אין פה שום אזור אפור. ההבדל המרכזי הוא שיש להם הרבה יותר גמישות בתהליכי האישור. בנק צריך לעמוד בהרבה דרישות של בנק ישראל, והתהליך שלו מאוד מתוקנן. גוף חוץ בנקאי יכול להסתכל על התמונה הרחבה יותר - הוא יכול לקחת סיכונים מחושבים שבנק לא היה מסכים לקחת.

קחו לדוגמה עצמאי שעובד שנתיים עם הכנסות טובות אבל ללא דוחות רשמיים מסודרים. בנק רגיל יגיד לו "תחזור בעוד שנה עם דוחות". חברה כמו מימון ישיר או נאוי גרופ יכולות להסתכל על תזרימי המזומנים שלו, על החשבון הבנקאי, ולאשר לו הלוואה תוך 24-48 שעות. כמובן שהן גובות על הסיכון הזה ריבית גבוהה יותר, אבל זו השאלה - האם הגמישות והמהירות שוות את ההבדל בעלות?


שאלה: אז מתי בעצם כדאי לפנות לגוף חוץ בנקאי ולא לבנק?