דלתות פולידור
צילום: דלתות פולידור

אם כבר סימנתם וי על כל משימות העיצוב בבית עכשיו כל מה שנותר זה לבחור את הדלת המתאימה: פולידור – נעים להכיר!

דלתות פנים, הן יכולות להעניק לכם אור, צבע ובסופו של דבר להעשיר את הסגנון הקיים ולשדרג אותו ברמה הגבוהה ביותר.

מחפשים דלת שלא רק תחצוץ בין החללים הפתוחים אלא בו זמנית תתאים גם למסגרת התקציב שלכם? הכירו את פולידור, הבית שמפגיש אתכם עם כל העיצובים וחומרי הגלם שיהפכו את הבית שלכם לסופר מושלם.

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה דלתות

"בשלב הראשוני חשוב להבין שזו לא רק דלת שחוצצת אלא דלת שתפקידה להשתלב היטב עם כל אלמנטים של העיצוב". מדגישים לנו בפולידור פתח תקווה.

"הדלת מזמן שלא הוא כניסה אלא הרבה מעבר לכך ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות אפשר ואפילו מומלץ להשיג דלת מחומרים חזקים שלא רק ישפיעו על עיצוב אלא גם על המרקם ועמידות רבת שנים".

פולידור – יש דלתות שמכניסות אתכם פנימה ויש דלתות שגורמות לכם להישאר

חברת פולידור מביאה לכם את הקדמה והטכנולוגיה המתקדמת ביותר בכל מה שקשור בייצור דלתות , פיתוחן ובסופו של דבר התקנה והתאמה אישית לכל חלל הן בפן העסקי והן בפן הפרטי.

"המטרה שלנו לספק לאין ספור לקוחות את הדלת האיכותית ביותר שלא רק תתאים אלא תוכיח עמידות ואיכות לאורך שנים". חוזרים ואף מציינים בפולידור כי הדלתות מעוצבות על ידי טובי אנשי המקצוע תוך כדי התחשבות בחומרי גלם המתאימים, הגוונים המתאימים והכי חשוב בהתאם למטרה ולדרישת הבית או העסק.

מה מייחד אתכם ביחס לנותני שירות אחרים?

"מעבר לייצור וחומרי הגלם המוטו שלנו לייצר דלתות העמידות בפני כל מצבי האקלים לרבות מים ואפילו חדירה של טרמיט". אומרים בפולידור ומציינים אנשי המקצוע של פולידור כי קיימת באפשרותם היכולת לייצר דלתות בעלות נראות מדהימה ובין היתר דלתות שיודעות לבודד את הרעש ולספק בסופו של דבר את המענה האקוסטי בהתאם לצרכי הבית או המשרד.

כמו כן ממשיכים ומציינים בפנינו כי המחירים נוחים וכל בחירה מותאמת לא רק על פי צורך אלא גם בהתחשב לתקציב המתאים- הפעם הכול קורה על פי התקציב שהוכתב מראש.

איך בוחרים דלת למשרד או לבית? מה ההמלצה שלכם?

"לכל חלל עסקי או פרטי יש את אופיו ואת האווירה שאליה הוא שואף וכאן, אנחנו בהחלט לוקחים זאת בחשבון וכבר במעמד התכנון והפגישה, מחפשים את ההרמוניה והנוחות תחת דלת אחת שיש בה הכול".

בסופו של דבר, ניכר כי פולידור היא חברה שאין לה גבול ליצירתיות ובהתאם לדרישה שלכם, היא פשוט יוצרת את הדלת שתגרום לכם להרגיש הכי נעים ונכון שאפשר בבית ובמשרד כאחד.

פולידור, הופכת כל רעיון למציאות מופלאה בזכות אין ספור פתרונות של גוונים מדהימים, עיצוב מושלם והתאמה שהיא הרבה מעבר לנכון ויפה, הפעם זה הולך להיות נוח יותר מתמיד.

לצד אחריות מלאה והתקנה מקצועית כל בחירה תהפוך לסופר ייחודית מרגע שתותקן הדלת ותהפוך את חלל הבית או העסק שלכם לנעים ובעיקר מזמין ביותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.