חתימה האלקטרונית: מגוון רחב של אפשריות
חתימות אלקטרוניות משמשות במגוון רחב של עסקאות. למעשה, אתה יכול להשתמש בהם עבור כל סוג של עסקה הדורשת חתימה. זה כולל עסקאות בנקאיות, הסכמי ביטוח ועוד. הצעד הראשון ליצירת חתימה אלקטרונית הוא התקנת התוכנה המתאימה במחשב או במכשיר הנייד שלך. אתה יכול להשתמש באפליקציה מהבנק שלך או להוריד אחת מהרבה אפשרויות בחינם באינטרנט. לאחר התקנת התוכנה, יהיה עליך ליצור חשבון עם המידע שלך ולהגדיר סיסמה. לאחר מכן תוכל ליצור חתימה אלקטרונית על ידי חתימה עם העכבר או האצבע על המסך.
מה זה חתימה האלקטרונית?
החתימה האלקטרונית היא ייצוג דיגיטלי של החתימה בכתב יד. הוא משמש לאימות זהות של אדם, או את האותנטיות והשלמות של מסמך. ישנן שתי דרכים ליצור חתימה אלקטרונית: חתימה בכתב יד או חתימה דיגיטלית. כדי ליצור חתימה אלקטרונית בכתב יד, עליך להשתמש בעכבר או בעט העט על מכשיר מסך מגע. אתה יכול גם להשתמש באצבע שלך בחלק ממכשירי מסך מגע. כדי ליצור חתימה דיגיטלית אלקטרונית, עליך להתקין אפליקציה שתומכת בפונקציה זו ולאחר מכן לעקוב אחר ההוראות שניתנות על ידי האפליקציה.
ליצור חתימה אלקטרונית
על מנת ליצור חתימה אלקטרונית, יש צורך באישור דיגיטלי. תעודה זו ניתנת על ידי הממשלה ומשמשת כהוכחה לזהות. חתימה דיגיטלית היא תכנית מתמטית להדגמת האותנטיות של הודעה או מסמך דיגיטליים. חתימות דיגיטליות מבוססות בדרך כלל על הצפנת מפתח ציבורי. במקרה זה, החותם משתמש במפתח הפרטי שלו כדי "לחתום" על המסמך, וכל אחד יכול להשתמש במפתח הציבורי המתאים לו כדי לוודא שהוא הגיע מהחותם. הבעיה העיקרית בחתימות דיגיטליות היא שלא ניתן לקרוא אותן על ידי בני אדם (אלא אם כן הן מומרות לפורמט קריא), מה שאומר שאנחנו צריכים להסתמך על מחשבים כדי לאמת אותן. חתימה אלקטרונית היא מקבילה מקוונת לחתימה פיזית. זוהי דרך לחתום על מסמך אלקטרוני כדי להראות שאתה האדם ששלח אותו.
בפעם הראשונה שאתה חותם על מסמך, תצטרך להגדיר את החתימה שלך על ידי צילום תמונה או סריקת החתימה שלך בכתב יד. החתימה שלך תהיה זמינה עבור כל מסמך שאתה חותם בעתיד. חתימה אלקטרונית היא חתימה דיגיטלית שבאמצעותה ניתן לאמת את זהותו של אדם, ארגון או מחשב. זה יכול לשמש גם כדי לחתום על מסמכים ולבצע עסקאות. חתימות אלקטרוניות מספקות דרך קלה עבור ארגונים ויחידים לחתום על מסמכים ולבצע עסקאות מבלי להשתמש בחתימות נייר. הם גם מאובטחים יותר מחתיימות נייר מכיוון שלא ניתן לזייף או להתעסק איתם בקלות.
—
חתימות אלקטרוניות הן חתימות דיגיטליות שנוצרות במחשב ולאחר מכן נחתמות עם מספר זיהוי אישי (PIN) או סיסמה. ישנם יתרונות שונים של חתימות אלקטרוניות. הם מספקים רמת אבטחה גבוהה, הם חוסכים זמן, הם מפחיתים את צריכת הנייר וניתן להשתמש בהם במקומות מרוחקים. עם זאת, יש גם כמה חסרונות בחתימות אלקטרוניות. לא ניתן לבטל חתימה אלקטרונית ולא ניתן לוודא אם החותם על המסמך הוא באמת מי שהוא אומר שהוא/היא. כמה דרכים להתגבר על החסרונות הללו כוללות שימוש ביומטרי כמו סריקת טביעות אצבע או זיהוי פנים למטרות אימות, שימוש בהצפנה חזקה למטרות אבטחה, וקיום תוכנית גיבוי למקרה של אובדן סיסמה.
- התאוששה ממשבר הקורונה? דוקוסיין מכה את תחזיות האנליסטים
- שירות פרימיום במינימום עלות - חתימה דיגיטלית על מסמכים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
