עמוד טסט וידאו
אם עוד לא החלטתם להשתמש בתיקים מודפסים כחלק מקידום המותג והחברה שלכם, זהו בהחלט הצעד הנכון שיראה לכם את ההשפעה האדירה שיכולה להגיע בעקבות כך. חברת טיקט מציעה לכם את ההדפסות האיכותיות ביותר במחירים המתאימים לכולם.
איזו חשיבות יש להדפסה על תיקים?
עסקים בנויים על מוניטין: אנשים קונים ממותגים שהם מכירים וסומכים עליהם. הדפסה על תיקים היא דרך פשוטה שתעזור לכם למתג את העסק שלכם וליצור מסר שיווקי לקהל הרחב.
אפילו הפריט הזול ביותר יכול למשוך אנשים – אנשים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם משתמשים בשירות הדפסה על תיקים שמושך אנשים.
תתארו לכם את הסיטואציה הבאה: חברה מצליחה שנותנת ללקוחות שלה תיק עם הדפסה של הלוגו שלהם, ואותו האדם יוצא לרחוב ופוגש עשרות אנשים שונים שרואים את התיק שעליו מודפס הלוגו שלכם. התוצאה? עשרות לקוחות חדשים שיפנו אליכם במהרה.
הצעד הראשון: בחירת סוג תיק שמתאים לעסק
הדפסה על תיקים יכולה להתאים למגוון מקומות שונים. לדוגמה:
תיקי אלבד הם הבחירה האידיאלית עבור פריטי יוקרה. הם זמינים במגוון צבעים ומושלמים עבור בוטיקים יוקרתיים, תכשיטים, תערוכות שונות וכנסים יוקרתיים. אם לדוגמה תרצו לעשות הדפסה על תיק אלבד לכבוד יום פתוח במכללה, תוכלו להכניס את הצבע שמייצג את המוסד האקדמי שלכם, את שם המקום וכמובן בפנים להכניס שלל הפתעות ופליירים שקשורים לשם.
אם אתם מחפשים מתנה לחג לעובדים המסורים שלכם, תוכלו להביא להם צידנית עם הדפס של החברה, אותה יוכלו לקחת לפיקניק בחוף הים עם המשפחה האהובה שלהם. ניתן גם לתת במתנה תיק למחשב נייד, תיק גב או כל פריט שיכול לייצג את אופי החברה שלכם היטב.
לאותם אנשי החינוך שמחפשים לקנות תיקים לטיולים השנתיים בבית הספר – אנחנו הכתובת. חשוב שתתאימו את התיק לנוחיות של התלמיד, שמתאים להליכה ארוכה. אם אתם מחפשים תיק למתגייסים החדשים שרק מסיימים את כיתה י"ב, תוכלו לקנות להם קיטבג עם הדפס של שם בית הספר שיזכיר להם מאיפה הם הגיעו ומי אוהב אותם באמת. חשוב שהתיק יהיה איכותי ויוכל להכיל בתוכו ציוד רב לאותם החיילים שהולכים לסגור הרבה שבתות בבסיס.
המיתוג שלך – המסר שלך
חשוב שהמיתוג שלך יהיה עקבי בכל מקום שהוא מופיע: האתר שלך, חזית החנות, המדיה החברתית וכמובן התיקים המודפסים. הרי זה מה שבונה את המוניטין שלך. גם אם יש לכם רעיון נחמד מאוד להדפסה על תיקים כחלק מקידום של משהו מיוחד, אבל אם המותג שלך לא יזוהה מקלות, הקמפיין יכול להיכשל ולא להוביל לקידום המותג או העסק שלכם. השתדלו לכלול ביטויים של המותג שלכם שאתם יודעים שאנשים יזהו. אפילו לעצב משהו יצירתי שיעורר סקרנות באנשים ויעודד אותם לבהות קצת בתיק עד שיבינו על מה מדובר – זכרו שחשוב להוסיף את שם המותג או הלוגו שלכם והנה לכם תיק שיגרום לאנשים לדבר עליכם.
אם צבע הוא חלק גדול מההכרה המיתוגית שלכם כמו שלל חברות מוכרות בישראל, צבע אכן יכול להיות העיקר בתיקים שלכם, עם מסרים קליטים שיפנו לסוגי הלקוחות השונים.
כמובן שתוכלו להתייעץ עם הצוות המוכשר של טיקט כדי לקבל עזרה עם רעיונות עיצוב שבאמת ישקפו את החברה שלכם ואת המותג המצליח שלכם.
צרו מותג שיחזיק מעמד
הדפסה על תיקים הם חלק מטרנד שצובר תאוצה בשנים האחרונות. היתרון הבולט ביותר בתיק הוא שהוא אינו מוגבל לעונות יותר קרות כמו החורף והסתיו וניתן להסתובב איתו במשך כל השנה. חברת טיקט כאן כדי לעזור לכם להגיע להחלטה לגבי צבעים, גופנים, סוגי מוצרים וכל שאלה או תהייה שתעלה אצלכם. אצלינו תקבלו את המחירים ההוגנים ביותר בשוק. דרך צורת החשיבה שיכולה להתאים לשלל אירועים, תוכלו לעזור ללקוחות שלכם ולהיות חלק ממאות העסקים שכבר משווקים את עצמם בעזרת השירותים שלנו. זכרו שדווקא האמצעים החזקים ביותר של המיתוג והשיווק יכולים להיות הזולים ביותר עבורכם.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.