כל אחד יכול: 3 דרכים להפוך את העסק למותג פופולארי
מה גורם ללקוחות להעדיף נותן שירות אחד על השני? איך לייצר פרסום נכון לעסק שלך? ״היום זה כבר ידוע, 71% מהצרכנים מעדיפים לרכוש ממותג מאשר מעסק אנונימי שאינו מפרסם את עצמו״, ניצן פוקס, מנכ״לית sPReader
קרדיט: sPReader
1) התוכן הוא המלך? התוכן הוא הממלכה כולה!
את המשפט ״התוכן הוא המלך״ שמענו לא פעם עוד משנות התשעים כאשר ביל גייטס דיבר על עשיית כסף מהאינטרנט. אפשר להגיד שהוא כמעט צדק. בימינו, במיוחד לאחר הקורונה, ניתן להגיד בודאות שרכישות דרך האינטרנט נעשות על סמך תוכן איכותי וטוב, שלא רק מניב לרכישה אלא גם נותן ערך מוסף לצרכנים.
איך ליצור תוכן לעסק?
תוכן איכותי וטוב לעסק הוא תוכן שמשווק את העסק או השירות שלכם בדרך לא ישירה. השקתם מוצר חדש? כדאי ורצוי שתודיע עליו ללקוחות הקיימים ולקבל הרחב. מומחים ויודעי דבר בתחום מסויים? כתבו מאמר או פוסט אינפורמטיבי שיכול לתת ערך מוסף ללקוחות שלכם.
קשה לכם להחליט איך ועל מה לכתוב? בשביל זה בנינו את sPReader הפלטפורמה ליצירה ופרסום כתבות במחיר מוזל ופרסומן בהליך דיגיטלי.
2) שלבו פעולות יחסי ציבור ופרסום לעסק
חשמלאי בנתניה? פרסם במקומון נתניה. חברת בניה ירוקה? כדאי שתפרסמו בביזפורטל. תוכן איכותי ומתאים לתחום העיסוק שלכם, הוא לא האלמנט היחידי על מנת לייצר מותג חזק.
התוכן שלכם אמור להופיע במקומות ״הנכונים״ שבו קהלי היעד שלך יראו אותך.
כדי לעשות כך, אתם לא יכולים להסתפק רק בפרסום פוסט בפייסבוק או בפרסום חד פעמי של כתבת תדמית גנרית על העסק. אתם חייבים לשלב במשך השבוע סיקור תקשורתי, פרסום כתבות באתרים המובילים, שיתוף הכתבות בפייסבוק ועוד.
צילום: יקיר שוקרון.
״היום לא מוכרים רק מוצרים ושירותים, היום מוכרים גם ערכים. צרכנים מחפשים את המוצר שמייצר להם תחושת אמינות, שייכות ועניין״. פוקס, מנכ״לית sPReader
3) הלקוחות שוכחים - חזרו על שם השירות שלכם 9 פעמים לפחות!
מי שנמצא בעולמות הפרסום ויחסי הציבור יודע, אם אתה לא מגדיר את עצמך כמותג ולא מפרסם את עצמך כמותג, קרוב לודאי שלא תוכל להגדיל את קהל הלקוחות שלך. ואיך מותגים עושים זאת? חזרתיות של שם העסק או המוצר למשך זמן יוצרת חיבור למותג.
כדי לעשות כך, אתם חייבים להתחיל לפרסם את העסק ואת השירות שלכם בתקשורת הרחבה וברשת, עם כתבות איכותיות אשר מזכירות את העסק. עשו זאת לפחות 9 פעמים כאשר תרצו לקדם שירות או מוצר ספציפי.
הורייזן. צילום: עמית צורהשקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר
רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה
עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות.
מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?
ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.
המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.
- 8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי
- לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170
אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.
