ריקו מותגים
צילום: ריקו מותגים

האם משתלם לקנות בגדי מותגים?

 ריקו מותגים חושפים: כן - אם מדובר באאוטלט.

בגדי מותגים הם כבר מזמן לא נחלתם של אלו שמסוגלים להוציא אלפי שקלים על ביגוד יוקרתי. בזכות חנויות האאוטלט, גם אתם יכולים לרכוש בגדים מהמותגים היוקרתיים והאיכותיים ביותר, שיש לעולם האופנה להציע ובמחיר שווה לכל כיס. ריקו מותגים חושפים כיצד גם אתם יכולים לרכוש בגדי מותגים במחירים נמוכים ובאותה איכות וסמל סטטוס.

תוכן בחסות |

מחלקת האוטלט החדשה של ריקו מותגים שמשגעת את המדינה

רשת החנויות של ריקו מותגים מזמינים אתכם לבקר באחת משלושת החנויות, או בקליק אחד להיכנס לחנות המקוונת ולבחור ממגוון העשיר ביותר בארץ של מותגי .OUTLET

ריקו מותגים דואגים לעדכן את רשימת המותגים באתר, על מנת להבטיח לקהל הקונים בישראל חווית קנייה נוחה של בגדי מותגים יוקרתיים במחיר נמוך. מחלקת הOUTLET החדשה של ריקו מותגים משגעת את המדינה ושוברת את השוק, בזכות מבחר מגוון שמתאים לכל אוכלוסייה, לכל גיל, לכל מאורע וכל פעילות. ריקו מותגים מזמינים אתכם לחנות המקוונת שלנו, בה תוכלו לבחור פרטי לבוש של המותגים החזקים ביותר בשוק, כגון: דיזל, נייקי, קלווין קליין, דולצ'ה גבאנה ועוד. באתר האינטרנט תמצאו פרטי לבוש לנשים, גברים וילדים, לצד תיקים ושאר אביזרי אופנה ממיטב בתי האופנה בעולם.

היתרונות של חנויות האוטלט

ישנם מספר יתרונות ברורים לקניית בגדי מותגים עודפים, שמחזקים את הסיבות עבורן כדאי לרכוש עודפי מותגים:

1. נשארים רלוונטיים לאופנה של השנים הקרובות- העיצוב של מותגים רבים לוקח בחשבון את הצורך של הבגדים, להישאר אופנתיים ורלוונטיים לפחות לשנה או שנתיים. כך שבעצם אינכם רוכשים פריט לבוש שייאבד את החן שלו, אתם רוכשים בגד שיהיה אופנתי ויוקרתי גם בעוד שנה.

2. מחיר- המחיר של מותגים OUTLET  תמיד יהיה נמוך יותר בהשוואה לחנויות רגילות. כך בעצם מתאפשר לכם לרכוש פריט לבוש, יוקרתי, איכותי ומהמם במחיר נוח לכל כיס. אל תבזבזו את הכסף שלכם בחנויות רגילות, לקנייה משתלמת רכשו את המותגים שלכם רק באאוטלט.

3. איכות - קניית עודפים של מותגים מאפשרת לכם ליהנות מכל האיכויות של בגדי מותגים, מחומרי גלם אמידים, לעיצוב וביצוע שיאפשרו לכם ליהנות מהפריטים שלכם לזמן רב.

4. סמל סטטוס נגיש - לבישת בגדי מותגים מייד מקרינה יוקרה על הרושם הוויזואלי שלכם. קניית בגדי מותגים עודפים מאפשרת לכם לחוות את סמל הסטטוס שמקנים אותם מותגים, לצד הכבוד והערך החברתי שהם מעניקים. רוצים להראות מיליון דולר ולשלם כמה שקלים ? אז החנות שלנו כאן בשבילכם.

5. העלאת מצב הרוח והערך האישי- באמצעות רכישת מותגי אאוטלט והרמת סמל הסטטוס שלכם, אתם בעצם נוקטים בפעולה שתרים את הביטחון העצמי שלכם, את היחס של החברה אליכם וכל זאת מבלי לרוקן את חשבון הבנק. בנוסף אף אחד לא יודע היכן רכשתם את הבגדים, מבחינתם אתם פשוט לובשים מותגים יוקרתיים.

ריקו מותגים מציעים מבחר ענק של בגדי מותגים מהקולקציות החדשות ביותר לצד קולקציית העודפים העשירה והיוקרתית, שתאפשר לכם קנייה במחיר נמוך, מתוך מספר עצום של המותגים המפורסמים והנחשקים ביותר בעולם האופנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

שטיינמץ עמינח ושות': סוף שנה מתקרב, האם אתם באמת מרוצים מרואה החשבון שלכם?

אם אתם מרגישים שהרואה חשבון שלכם לא מסביר מספיק, שאין תכנון מס, שהשירות איטי, שאין חשיבה קדימה, שאתם משלמים יותר מדי מס - כדאי שתשקלו להחליף



נושאים בכתבה רואה חשבון

סוף השנה הוא הזמן שבו האמת יוצאת החוצה. דו"חות, מקדמות, תכנון מס, סגירת ספרים, הצהרות הון: זו התקופה שבה רואה החשבון שלכם צריך להיות הכי חד, הכי זמין והכי מקצועי.

אבל זו גם התקופה שבה בעלי עסקים רבים מתחילים לשאול את עצמם את השאלה שלא נעים לשאול: האם רואה החשבון שלי באמת עובד בשבילי, או שאני פשוט עוד תיק על המדף?

רואה חשבון הוא לא עובד של רשות המסים - מטרתו להביא לתוצאת המס המיטבית ללקוח

הרבה בעלי עסקים מרגישים לפעמים שהרואה חשבון “מייצג את מס הכנסה”, ושאירועים כמו:

זה מה שצריך לשלם, אין מה לעשות עם זה, תשאיר את הניירת ותבוא בשנה הבאה, אי־אפשר לשנות עכשיו כלום וכו', הופכים להיות שגרתיים. אבל זו טעות מהותית.

רואה החשבון שלכם הוא לא זרוע של רשות המסים, הוא המגן שלכם מולה.

תפקידו לא רק להעביר דו"חות בזמן, אלא לחשוב עבורכם, לייעץ, למנוע טעויות, לייצר סדר ולהקטין את חבות המס שלכם, במסגרת החוק.

צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.