עבודה מול מחשב עובד עבודה צוות
צילום: Istock

איך לקדם אתר בייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הוא אחד התחומים החשובים יותר הקיימים היום. עסקים לא מעטים זקוקים לייעוץ מקצועי בתחום כדי להתקדם ולהתפתח, בייחוד אם מדובר בעסקים חדשים הדורשים יותר מינוף. מרבית הלקוחות מגיעים ליועץ עסקי טוב דרך אתר אינטרנט, ולכן חשוב לקדם את האתר של היועץ כדי להוביל לתוצאות הטובות ביותר. כי בימינו בכל יום שבו ליועץ העסקי אין אתר אינטרנט, הוא מפסיד לקוחות רבים.

תוכן בחסות |

האתר של היועץ העסקי הוא כרטיס הביקור שלו

בימינו אם יועץ עסקי רוצה להתקדם ולפתח את העסק שלו, עליו להקים אתר אינטרנט מעוצב ואיכותי. העולם המתקדם שלנו עבר לאינטרנט במלוא מובן המילה, ולכן רבים מחפשים שירותי ייעוץ עסקי ושירותים אחרים דרך האתר. אתר אינטרנט איכותי הוא כרטיס הביקור של העסק והרבה מעבר לכך. באתר מופיעין כל הפרטים החשובים על היועץ - הרקע שלו, השירותים שהוא מעניק, הייעוץ ועוד. כמו כן, אל האתר ניתן להעלות תכנים ויזואליים שונים כמו תמונות וסרטונים עם הסברים. 

היתרונות בקידום אורגני ובאתר אינטרנט בכלל הם רבים. אמנם מדובר בקידום איטי יותר מן הקידום הממומן, אך הוא משתלם לטווח הארוך. כי לאחר כן העבודה מקבלים אתר אורגני איכותי שאפשר בהחלט להתגאות בו. כמו כן, האתר האורגני מתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל, וכשאתר היועץ העסקי מגיע למקומות הראשונים בגוגל בזכות עצמו, הוא רוכש את אמונם של הגולשים. מעבר לכך, אם מפתחים את האתר כראוי, ניתן לקבל לידים רלוונטיים ואיכותיים ולעודג את הגולשים ליצור קשר או לרכוש שירותי ייעוץ דרך האתר.

מה חשוב להבין כאשר מקדמים אתר של יועץ עסקי

ישנם כמה דברים משמעותיים שכדאי להביא בחשבון כאשר מפתחים אתר אינטרנט:

  1. ביצוע אפיון.
אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות כאשר בונים אתר הוא לבצע אפיון לעסק. חשוב להבין לאילו עסקים עוזר הייעוץ העסקי, מיהם המתחרים שלו ואילו שירותים הוא מציע. כמו כן, חשוב להבין מה מיוחד כל כך בעסק שלכם ואילו יתרונות או ייחודיות יש לכם על פני אחרים.
  1. חקר מילות מפתח.
כל יועץ מקצועי מעוניין בכך שנמצאו אותו באינטרנט בסופו של דבר, ורצוי גם במקומות הראשונים בגוגל. על כן, חשוב לערוך חקר מילות מפתח על מנת לבדוק אילו מילים מתאימות יותר לצורך חיפוש נכון. 
  1. טקסט איכותי
על מנת שהאתר של היועץ העסקי יזכה בביקורים תכופים, חשוב לשמור על תוכן איכותי ורלוונטי. חשוב להביא תכנים מקוריים הכתובים בשפה ברורה, וכן להביא ערך מוסף לכתבות. למשל, ניתן להביא טיפים לשיפור הארגון והתכנון לעסק או לכתוב מדריך לפתיחת עסק מתחיל.
  1. תמונות וסרטונים.
תמונות איכותיות והסברים עם סרטונים משדרגים את האווירה באתר היטב. אפשר לכתוב את התוכן המעניין ביותר הקיים, אך אם לא תוסיפו סרטוני הסבר על העסק או תמונות, הגולשים יאבדו עניין.
  1. היררכיה באתר.
באתר של היועץ העסקי צריכה להיות היררכיה ברורה מאוד, כך שהגולש ידע תמיד היכן הוא נמצא ברגע נתון. כמו כן, כדי לעודד את הגולש להשאיר פרטים, אפשר להוסיף כפתורי הנעה לפעולה. 
  1. קישורים פנימיים וחיצוניים.
 

אחד הדברים החשובים ביותר לקידום אתרים הם הקישורים הפנימיים והחיצוניים כאחד. עמוד הבית נחשב לאחד העמודים החזקים יותר, ולכן ניתן לקשר אליו עמוד חלש אחר שנמצא באתר ובכל לקדם את האתר עצמו. נושא מורכב יותר הוא עניין הקישורים החיצוניים. מומלץ ליצור קשר עם אתרים מובילים כמו אתרי חדשות, אופנה או תיירות על מנת לפרסם את האתר ולקדם אותו.

  1. רספונסיביות לנייד.
חשוב להתאים את האתר של היועץ העסקי גם אל המסכים של הטאבלט והסמארטפון. כל מי שאינו עושה כן, עלול להפסיד לקוחות, שכן אנשים רבים אף אינם משתמשים במחשב, אלה מעדיפים את הסמארטפון הנגיש. על כן חשוב לדאוג לכך שאל האתר של היועץ ניתן להגיע גם דרך הטלפונים הניידים.

איך מוצאים חברה לקידום אתר

מטבע הדברים, ליועץ המקצועי עצמו אין פנאי לעסוק בקידום האתר, ולכן הוא פונה למקדמי אתרים מקצועיים. קיימים כמה דברים חשובים שכדאי לשים אליהם לב כאשר מחפשים מקדמי אתרים. דבר ראשון, יש צורך לשים לב לניסיון של החברה בתחום. האם מדובר בחברה מנוסה המכירה את עולם הרשת מקרוב? כי עם הניסיון מגיעה המקצועיות, וכאשר מדובר בעסק הפרטי שלכם הכולל ייעוץ מקצועי, אתם רוצים לקבל שירות מעל ומעבר.

דבר שני, חשוב לבדוק אם מדובר בחברה הפועלת בשקיפות מלאה ואומרת את כל האמת. זה נכון לגבי המחירים שמציעה החברה וגם לגבי צפי. לדוגמה, האם החברה מציעה תוצאות בלתי הגיוניות בשבוע הקרוב? או שאולי היא מכינה את הלקוח לקראת העניין שקידום אמיתי יכול לקחת גם חודש? כמו כן, עבור היועץ המקצועי חשוב שהחברה תבצע אפיון לפני תחילת העבודה, על מנת שהיא תוכל להכיר את היועץ מקרוב, להבין את החולשות והחוזקות שלו ולהציע לו את הפתרון הטוב ביותר. ולבסוף, חשוב שתהיה כימיה טובה בין  הלקוח לבין המקדמים כדי להפיק מהאתר את המקסימום.

החברה שעושה את כל ההבדל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קליל דלתות
צילום: קליל

מחלום למציאות – עם המינימל החדש של קליל FINE 7400

הכירו את סדרת דלתות ההזזה החדשות שתעניק לכם פרופיל דקיק, מראה מינימליסטי ומחיר משתלם
נושאים בכתבה דלתות
צילום: מיכאל שבדרון תכנון ועיצוב - Tamar Lev design studio - מעצבת פנים תמר לב | צילום - מיכאל שבדרון | דלתות ויטרינה מינימל הזזה FINE 7400 מבית קליל עם עד 99% זכוכית | מתקין - טרופיטק FINE עולם העיצוב המינימליסטי זוכה לפופולריות גוברת בשנים האחרונות, והפך לסמל של איכות ויוקרה. מערכות מינימל, אשר מאופיינות בקווים נקיים ובמינימום חומר גלוי, נתפסות כהיי-אנד בתחום מערכות החלונות והדלתות. בעבר, מערכות אלה היו זמינות בעיקר לאלה המשתייכים למאיון העליון, ודרשו תכנון מדוקדק משאבים רבים וכיסים עמוקים. כשהמינימליזם הפך לחלק בלתי נפרד מעולמות העיצוב והאדריכלות, הוקדש לו מקום של כבוד בפרויקטים יוקרתיים ביותר. מערכות חלונות ודלתות מינימליסטיות, עם דגש על פרופילים דקים כמעט בלתי נראים, ושטח זכוכית מקסימלי, הפכו לסימן ההיכר של פרויקטים בסגנון הזה. אולם, השגת המראה המושלם הזה דרשה תקציבים גבוהים במיוחד ותכנון מוקדם, מה שהפך את מערכות דלתות הזזה מינימל לסוג של סמל סטאטוס הנפוץ בעיקר בבניה הפרטית ולנגיש בעיקר לבעלי אמצעים. הכניסה של קליל לעולם המינימליזם עם מערכות ה-FINE שלה, ובמיוחד עם מערכת דלתות ההזזה FINE 7400, משנה את כללי המשחק. מערכת זו מאפשרת להגשים את חלום המינימל גם במערכות חלונות ודלתות במחיר נגיש יותר, תוך שמירה על איכות גבוהה ועיצוב מוקפד.

מגדירים מחדש את קטגוריית המינימל

הכניסה של מערכת FINE 7400 מבית קליל משנה את כללי המשחק ומביאה עמה בשורה אמיתית לעולם העיצוב והאדריכלות בארץ. המערכת משמרת את הערכים המרכזיים של המינימליזם – קווים נקיים, מינימום חשיפה של חומר גלוי ותחושת מרחב ומאפשרת להשיג את המראה המינימליסטי, הדק, המוקפד והיוקרתי עם עד 99% זכוכית. בזכות פרופילים דקים במיוחד ואביזרים נסתרים למערכת מראה עיצובי נקי במיוחד. הבשורה הגדולה של מערכת FINE 7400 טמונה בנגישות שלה. בעוד שמערכות מינימל יוקרתיות היו בעבר נחלתם של פרויקטים יוקרתיים בלבד, קליל מצליחה לפתח מערכת דלתות הזזה אלומיניום מתקדמת המצליחה להשיג את המראה המינימליסטי בעלות נגישה מבעבר.  מערכת FINE 7400 מגדירה מחדש את הקטגוריה, ומאפשרת לאדריכלים ומעצבי פנים לשלב את המינימליזם בעיצוב מבלי לחשוש מעלויות גבוהות וחריגות בתקציב. העיצוב המינימליסטי פוגש את הנגישות אמנם אין מדובר במערכות מינימליסטיות "פֶּר-סֶה", אך סדרת דלתות ההזזה FINE 7400 מבית קליל מעניקה אפשרות להנות ממערכות דלתות אלומיניום בעלות פרופיל דקיק ומראה מינימליסטי, במחיר נגיש וזמין יותר. המערכת משמרת את הערכים המרכזיים של המינימליזם – קווים נקיים, חומר גלוי במינימום ותחושת מרחב – תוך שהיא מייתרת את הצורך באופרציות מורכבות ומיותרות. צילום: קליל דלתות הזזה מינימליסטיות עם פרופילים דקים, אביזרים נסתרים, מסילות שקועות. צילום: קליל מערכת FINE 7400 מציעה שילוב ייחודי של עיצוב מינימליסטי ושימוש בזכוכית כמעט בלתי מוגבלת, תוך כדי שמירה על מחיר משתלם. בזכות פרופיל אלומיניום דק ומתקדם, המערכת מאפשרת ליצור פתחים גדולים עם שטח זכוכית מרבי, וחיבור רצפה תקרה, מה שמכניס כמות אור מרשימה לחלל ומחזק את הקשר בין פנים וחוץ הבית. עם פרופיל אלומיניום מינימליסטי דק במיוחד, המראה המושלם של מערכות מינימל עם "99% זכוכית" הופך לאפשרות ממשית בכל פרויקט וחלום בר השגה.  

עלות מול תועלת: מערכות ה-FINE של קליל

אחד ההיבטים המרכזיים בבחירת מערכות דלתות הזזה מינימל הוא כמובן העלות. כשמדובר במערכות מינימליסטיות ברמה הגבוהה ביותר, נהוג להעריך את העלויות לפי מטר מרובע. מערכות אירופאיות מובילות עשויות להגיע לעלויות של כ-5,000 ש"ח למטר מרובע, בעוד מערכות בינוניות מיובאות עולות סביב 4,000 ש"ח למטר מרובע. לעומתן, מערכות ה-FINE של קליל מציעות פתרון איכותי עם עלות נמוכה בכ-25%-30%, וזאת מבלי לוותר על המראה המינימליסטי המוקפד והיוקרתי והפונקציונליות הגבוהה ומבלי להסתבך עם אופרציות בנייה והתקנה מורכבות. מערכת דלתות ההזזה FINE 7400 היא ביטוי מושלם למפגש בין עיצוב מתקדם ונגישות כלכלית. היא מאפשרת לכל מי שחפץ להכניס את המינימליזם אל ביתו לעשות זאת בצורה חכמה ומודרנית, עם דגש על איכות בלתי מתפשרת.   מערכת FINE 7400 של קליל מגדירה מחדש את שוק החלונות המינימליסטיים ומשנה את כללי המשחק. בזכות מערכות דלתות אלומיניום מתקדמות עם שילוב של מראה מינימליסטי ועד 99% זכוכית במפתח ועלות נוחה בהרבה ממה שהיה נהוג עד היום, היא מאפשרת להגשים את חלום מערכות מינימל אצלכם בבית.