מחפשים אהבה? הכירו את אתרי ההיכרויות שיסייעו לכם בכך
לאחר אינספור דייטים לא מוצלחים שגרמו לכם לתהות אם אי פעם תמצאו אהבה או זוגיות איכותית בחייכם, הגיע הזמן שתנסו למצוא את אחד/ת שישלימו אתכם באמצעות אתרי היכרויות ייעודיים לכך. שפע אתרי ההיכרויות שקיים ברשת גורם בלבול וחוסר וודאות בנוגע ליעילות של אתרים אלו, ולכן כדי לעשות לכם מעט סדר בדברים ריכזנו כמה אתרי היכרויות איכותיים ששווה לכם לנסות כדי למצוא את החצי השני שלכם.
מה היתרונות של היכרות דרך אתרים ייעודיים?
לפני שנפרט על כל אתר היכרויות מומלץ עבורכם, נרחיב מעט על היתרונות שיש בהיכרויות דרך אתרי הכרויות. בשונה ממה שנהוג לחשוב, היכרות אונליין איננה מיועדת בהכרח רק לכאלו המחפשים קשר זוגי לא מחייב אלא היא פתוחה ונגישה לכולם – רווקים ורווקות שרוצים למצוא זוגיות רצינית לקשר ארוך, גברים ונשים שרוצים להתחיל פרק ב בחיי הזוגיות שלהם לאחר גירושים / פרידה, סטודנטים עסוקים שרוצים למצוא בני זוג עסוקים כמוהם להעביר איתם את סופי השבוע וכל קהל יעד אחר.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
