עסק חדש? הצטרפו למערכת שירותי סליקת לעסקים
עסקים רבים משתמשים במערכות סליקה באופן קבוע. בחנויות בגדים, מכולות קטנות ורשתות מזון גדולות, קליניקות פרטיות, מרפאות שיניים וכמובן בעלי חנויות מקוונות מגהצים כרטיסי אשראי ונהנים מצורת תשלום נוחה. מסיבה זו, בעלי עסקים רבים מחפשים מערכות סליקה איכותיות ומשתלמות שיאפשרו להם לנהל את העסק ללא תקלות. כאשר מקימים עסק חדש ורוצים לפתוח ללקוחות כמה שיותר אפשרויות תשלום, חשוב לבחור בחברת סליקה לבתי עסק מנוסה ומקצועית שתעניק לכם את פתרונות הסליקה המתאימים ביותר. זאת משום שהצלחתו של העסק תלויה רבות בפתרונות שהוא מציע.
איך מחפשים שירותי סליקה לעסקים?
סליקה לבתי עסק היא חיונית וקריטית, בייחוד כאשר מדובר בעסקים המבצעים גביית כספים בכל עת. אם אתם רוצים לאפשר ללקוחות את כל אמצעי התשלום הרלוונטיים, כולל תשלום באשראי, חשוב לבחון כמה פרמטרים משמעותיים לפני שבוחרים חברה המספקת פתרונות סליקה לעסקים:
1. סליקה מאובטחת.אחד הנושאים החשובים ביותר שמעניינים כל לקוח שמגיע למסור את פרטי האשראי שלו הוא נושא האבטחה. בעולם של האקינג ופישינג כרטיס האשראי הופך למטרה נוחה וזמינה. חברה המספקת פתרונות סליקה איכותיים דואגת להעניק שירות תשלום מוצפן ומאובטח, וזאת מעבר לעובדה שכל ביצוע תשלום עובר 3 שלבים: הכסף עובר דרך חברת האשראי הגובה את הכסף, חברת הסליקה המספקת את התשתית המתאימה לתשלום ולבסוף מתקבל אישור מהבנק.
2. פתרון ידידותי למשתמש.מערכת הסליקה צריכה להתאים לכל עסק, שכן משתמשים בה גם עובדים וגם לקוחות. מערכת האשראי צריכה להיות נגישה לכולם, כך שגם אם עובד חדש מגיע לחברה, הוא יוכל ללמוד תוך זמן קצר איך לגבות תשלומים, להנפיק חשבוניות ודוחות חשובים. זאת ועוד, המערכת צריכה להיות אחידה לכל הסניפים מצד אחד, ומצד שני לאפשר למנהל שליטה מלאה וגישה לדוחות של כל הסניפים בו זמנית.
3. אפשרויות סליקה מגוונות.חברה מקצועית המספקת שירותי סליקה לבתי עסק, מציעה את כל אפשרויות התשלום המגוונות. מדובר לא רק במסוף סליקה פיזי, אלא גם באפשרות לסלוק דרך עמוד אינטרנט או דרך אפליקציה. ברגע שללקוח יש מגוון אפשרויות סליקה, הוא מרגיש בנוח לפנות לעסק מסוים ולרכוש את שירותיו ומוצריו.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
4. תמיכה בכרטיסי אשראי רבים.חברת סליקה לעסקים טובה ומקצועית צריכה לתמוך בכמה שיותר כרטיסי אשראי. זה לא מובן מאליו, שכן בעל עסק עלול להפסיד לקוח רק משום שהוא משתמש בכרטיסי אשראי בלתי מוכרים. אז אם אתם לא רוצים להפסיד לקוחות, בררו מראש את נושא התמיכה בכרטיסים.
5. זמינות לכל תקלה.כאשר אתם רוכשים פתרונות סליקה לעסק, עליכם לחפש חברה מקצועית הזמינה אליכם בכל עת. לא נעים לגלות שיש תקלה במסוף או באפליקציה דווקא ביום שבו עשיתם מבצע לכל הלקוחות ואתם מחכים לסליקות רבות. לפיכך, עליכם לבחור בחברה המספקת תמיכה 24/7 כדי לפנות אליה במהירות. צוות אדיב, אמין ומקצועי נכון לעזור לכם בכל רגע ולענות על שאלותיכם.
כל הסיבות להצטרפות לשירותי סליקה לעסקים
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
