239
צילום: freepik

קורס סקיפרים במחיר משתלם עם כאן על הים

התבוננות על קו האופק תביא איתה הרבה תובנות על ההרגליים הימיים של הציבור הישראלי. ניתן לראות הרבה מאוד אנשים על החוף, וכן לא מעט אנשים טובלים במים הרדודים.  
תוכן בחסות |

בנוסף, כאשר מסתכלים קצת רחוק יותר, אפשר לראות אין ספור סירות דיג ויאכטות אשר מעטרות את החלקים שקרובים יותר לקו האופק עצמו. בשנים האחרונות השייט ביאכטות הפך להיות פופולארי, וכן נגיש מאוד להרבה אנשים.מדובר בבילוי משפחתי או זוגי, שיכול להתאים להרבה אנשים, לאור העובדה שהוא מגוון מאוד, אקסקלוסיבי, וכזה שיכול להיות המרכז של יום בילוי שלם.

בפורטל המתקדם של כאן על הים תוכלו למצוא מגוון מועדוני שייט מצפון ועד דרום ולתכנן עבור המשפחה או החברים את השייט המושלם.

היאכטה יוצאת אל המים הפתוחים, כאשר על הסיפון חייב להיות סקיפר מוסמך, שיודע לנווט את כלי השיט ולהחזיר אותו בבטחה אל המעגן. כאשר נמצאים על היאכטה, יש הרבה מאוד דברים שאפשר לעשות, כאשר מצד אחד אפשר לנוח ולהשתזף, ומצד שני, אפשר לערוך מסיבה עם מוזיקה רועשת, כאשר אף אחד לא שומע. על הסיפון ניתן גם לקיים ארוחה גדולה, עם אוכל טוב ומוזיקה יוקרתית, ומנגד, אפשר לעצור את היאכטה בלב ים, לצלול, לדוג ולעשות ספורט ימי.

האופציות הן אכן מגוונות ולכן מתאימות למשפחות גדולות או חבורות של חברים שרוצות להשיג בילוי שהוא קצת שונה. כתוצאה מהבילוי המהנה, אנשים רוצים לקחת את הנושא צעד אחד קדימה ולקחת קורס סקיפרים על מנת להשיט בעצמם את כלי השייט.

שני פרמטרים מרכזיים

החיפוש אחר קורס סקיפרים צריך להיות מורכב משני פרמטרים מרכזיים – מחיר ואיכות. על שני הצרכים הללו עונה בצורה אידיאלית הקורס של חברת כאן על הים. כאן על הים היא החברה המובילה בישראל בתחום ההשכרה והמכירה של סירות, יאכטות וציוד ימי, וכדי להשלים את השירות המקיף שהיא נותנת ללקוחות שלה, היא מציעה גם קורס איכותי המתחלק לשני חלקים – החלק העיוני והחלק המעשי. במסגרת החלק העיוני, לומדים התלמידים כל מה שצריך לדעת על ימאות, ניווט, שפה מקצועית בים, קשר וכמובן תפעול טכני של כלי שייט, ולאחר מכן, הם יוצאים לחלק המעניין והמאתגר באמת – החלק המעשי.

במסגרת החלק המעשי, יוצאים התלמידים בקבוצות קטנות עם סקיפר מוסמך אל הים, ומתנסים מעשית בתפעול היאכטה. הם מנווטים, נוהגים, מתפעלים את המנוע והמפרשים וכמובן מתנסים בעגינה.

כל האלמנטים הללו חשובים מאוד, והתוכן הנכון של כאן על הים הוא האיכותי ביותר מבין כל האפשרויות בארץ. את רישיון הסקיפר ניתן להוציא בתקופה שבין 4 ל-7 חודשים לערך, כאשר התלמידים ניגשים לבחינה הסופית רק כשהם מרגישים מוכנים, בדיוק כמו טסט לרכב. כאשר אנשים מבינים את החומר ומציגים שליטה אבסולוטית ביאכטה, ניתן להוציא רישיון סקיפר בתקופה של כ-4 חודשים בלבד. אל הקורס יכול לגשת כל אדם שמלאו לו 18 שנים, גם אם אין לו שום רקע בעבודה ימית.

השקעה משתלמת

בבירור לגבי קורס סקיפרים במחיר משתלם עם כאן על הים רואים שתמחור החברה הוא הוגן מאוד ועם השקעה קטנה יחסית, אפשר לצאת עם תעודה שתעזור לכם לא רק ליהנות, אלא גם לעבוד. בפורטל כאן על הים תוכלו לבדוק כמה עולה קורס סקיפרים ולבחור לעצמכם את הקורס שהכי יתאים לכם. בכל חברות השכרת היאכטות מחפשים סקיפרים מוכשרים שיעזרו ללקוחות לצאת אל הים בבטחה.

מדובר בעבודה שהיא מאוד מהנה, מתגמלת וכזו ששווה מאוד להתנסות בה, עבור אנשים שאוהבים את הים. בכאן על הים מספקים איכות בכל אלמנט שהם עוסקים, וקורס הסקיפרים שלהם הוא אינו שונה. בקורס תזכו לעבוד עם אנשים איכותיים, ללמוד בצורה נכונה ולהוציא רישיון רשמי של משרד התחבורה, בתהליך שהוא גם מאתגר, אך בעיקר מהנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אופיר לוינגר. צילום: יח"צאופיר לוינגר. צילום: יח"צ

מדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?

בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר



נושאים בכתבה נדל"ן

רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה. 

אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו. 

לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.

כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה. 

לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.