נופש באילת
צילום: depositphotos

5 סיבות לצאת לנופש באילת

אם אתם מחפשים אווירת חו"ל בארץ, אטרקציות ופעילויות מהנות לכל המשפחה זה הזמן להגיע לאילת ולברוח ממגפת הקורונה. באילת תשכחו את כל הצרות והדאגות היום יומיות ותוכלו ליהנות ביחד עם כל המשפחה וליצור לחם חוויות מהנות לאורך שנים רבות. אז מהן 5 הסיבות שכדאי לצאת לנופש באילת?

תוכן בחסות |

למה כדאי לכם לעשות את הנופש שלכם באילת?

חייבים חופשה מפנקת לנקות את עצמכם מחיי השגרה השוחקים והלחוצים? חו"ל לא אפשרי בגלל נגיף הקורונה? יש פתרון חופשה בארץ באילת. באילת תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לחופשה שלכם ולהרגיש כמו חו"ל בארץ. אז תחסכו מכם את שעות הטיסה והכסף והגיעו לאילת. אז למה אילת? להלן 5 הסיבות לנופש באילת:

תשכחו מהמע"מ- באילת תוכלו לעשות שופינג כייפי, מהנה ומשתלם ללא מע"מ כפי שנהוג בשאר הערים בארץ. תוכלו לחדש את המלתחה שלכם ולחסוך את ה-17% מע"מ. כך שתוכלו ליהנות ממה שאתם הכי אוהבים שהוא שופינג מהנה וזול כמו שצריך ולצאת עם שלל בגדים חדש ויפיפה והכי חשוב משתלם מכל מקום אחר שתקנו. אז אם בא לכם להתרברב לפני החברים שלא שילמתם מע"מ זה הזמן להגיע לאילת ולעשות זאת.

נופשים באילת באווירה רגועה- באילת תמצאו אווירה רגועה וכיפית שלא תמצאו במקום אחר. תשכחו מהפקקים, הרעש והבאלגנים שישלכם בחיי היום יום השגרתיים כולל הלחץ בעבודה והמטלות בבית. תוכלו לנקות את הראש ולכייף ולבלות וכן ליהנות ממיטבה האטרקציות הטובות במקום. כמו כן, תוכלו ליהנות מחופי הים לאורך כל שעות היום מעבר לבריכה בבית המלון ושופינג כייפי ומהנה.

חו"ל אצלכם בארץ- אם אתם מחפשים אווירה של חו"ל בארץ מבלי לטוס, אתם חייבים להגיע ולנפוש בה. חיי הלילה הסוערים, האוכל, חופי הים הזהובים ועוד יעזרו לכם להעביר את החופשה שלכם בכיף. אז אם אתם מחפשים מקום להעביר בו את החופשה שלכם, זה הזמן לנפוש באילת.

טבע עוצר נשימה- נופשים באילת, אל תפספסו את הטבע המדהים במקום. באילת תמצאו נופים הרריים כולל ההרים האדומים, מסלולי דרך רגליים או על גלגלים מחוץ לעיר, עצי דלקים ותצורות סלעים ועוד נוספים שונים. אז אם אתם נופשים באילת ורוצים ליהנות סתם מאווירה מהנה של נוף אל תפספסו את הטיולים שמציעים לכם דרך בית המלון ודרך חברות שמוכרות אטרקציות שונות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.