היתרונות של מערכת SAP לעסקים
מערכת SAP היא תוכנה לניהול העסק שרבים מהעסקים משתמשים בה. מדובר על תוכנה אשר מציעה פתרון חכם ויעיל לניהול העסק מבחינת הכספים, מכירות, קשרי לקוחות, CEM רכש, מלאי ולוגיסטיקה, ייצור, שירות וניהול דו"חות. הודות למערכת זאת ניתן ליעל ולנהל בפשטות את פעילות העסק ואף לקבל החלטות נכונות ומהירות על סמך ידע זה בזמן אמת.
מהי מערכת SAP?
מערכת SAP היא מערכת חכמה ויעילה לניהול העסק. מערכת זאת מתאימה לכל סוגי העסקים החל מעסקים קטנים ועד לעסקים גדולים. היא מותאמת לצרכי העסק וניתן לקבל ממנה מידע רב אודות העסק בין אם זה לגבי המכירות, מלאי ולוגיסטיקה, קשרי לקוחות, ניהול דו"חות ועוד. למערכת עצמה יותר משישים אלף לקוחות ומעל מיליון משתמשים בעולם. התוכנה עצמה מותאמת לצרכי העסק ומגיעה עם ממשק קל וידידותי למשתמש כך שקל מאוד לעבוד איתה ולהגיע לתוצאות טובות בעסק, והכי חשוב לקבל את ההחלות הנכונות לעסק ולרווחיות שלו.
יתרונות מערכת SAP
מערכת SAP מאפשרת לא מעט פתרונות שונים בענפים שונים שעוזרים בקבלת החלטות נכונה לעסק. גמישותה עוזרת לענפים תעשייתיים שונים כגון: תעשיה, מחסנים והפצה, קמעונות ועוד לקבל את ההחלטות הנכונות ולשלוט על הנעשה בעסק. יתרונות מערכת SAP כוללת לא מעט יתרונות על פני שיטות אחרות. יתרונות אלה כוללים:
ניהול ייצור- הודות למערכת SAP ניתן לנהל בצורה מקיפה ומלאה את מערך הייצור בארגון, להקים עצי מוצר, לנהל הזמנות ייצור בהתאם לסטטוס הקיים, לנהל משאבים, לעקוב אחרי המלאי ולבצע גריעה ואף לקלוט מוצרים מוגמרים בסיום הייצור. הודות לניהול הייצור ניתן לתכנן ולשבץ את הוראות הייצור בהתאם לסדר העדיפויות הרצוי לעסק. השליטה על תהליך הייצור באמצעות דו"חות מובנים ונוחים לשימוש עוזרת עד מאוד לעסק ולקבלת ההחלטות.
- חברת SAP בדוח על בינה מלאכותית: מה צפוי בשנה הקרובה?
- ווקמי נמכרת ל-SAP בתמורה ל-1.5 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניהול רכש - מערכת SAP מאפשרת לנהל את הרכש בצורה יעילה ונוחה. החל משלב בקשת הצעת המחיר מהספר ועד ליצירת הזמנת הרכש ותשלומה לספקים השונים. כך שאתם שולטים על הפעולות השונות באמצעות המסמכים השונים החל ממסמכי דרישת רכש ועד לתשלום לספקים ודו"חות רכש.
ניהול מלאי - מערכת SAP מאפשרת לקבל מידע עדכני ומדויק על תהליך קליטת וניפוק המשלוחים השונים, מלאי ומיקומם של הפריטים במחסנים ואיתורם. כך שניתן להפיק דו"חות שונים בהתאם לשיטות השונות . באמצעות ניהול המלאי ניתן לעקוב אחרי תנועות המלאי ולדעת מה קורה עם המלאי בכל רגע נתון. כמו כן, ניתן לקבל ניהול פריטים, מחירונים, מחסנים, איתורים, הנחות, ספירת מלאי ועוד.
ניהול כספים - באמצעות מערכת SAP ניתן לבצע פעולות יום יומיות בקלות וביעילות רבה. פעולות אלה כוללות: תנועות יומן, ניהול לקוחות וספקים, התאמות, דפי בנק, תשלומים, דו"ח מאזן , דו"ח רווח, ניהול רכוש קבוע, דו"ח רווח והפסד ועוד.
ניהול שירות- מערכת SAP מאפשרת ניהול יעיל ונכון של כל פעילויות שירותי התמיכה שהחברה מספקת ללקוחו תאו לשירותי התמיכה השונים. באמצעות ניהול שירות ניתן לייעל את פעילות העסק ולייעל את העבודה בצורה טובה יותר. פעולות כגון: קריאות שירות, כרטיס ציוד לקוח, ניהול חוזי שירות , תמיכה בלקוחות, הפקת דו"חות ועוד הן חלק מהפעולות שניתן לבצע במערכת ניהול השירות בסאפ.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
