סרטי תדמית
צילום: Pixabay

בעל עסק? בוא נפיק לקחים מהקורונה מה שאומר- בוא נפיק סרטוני תדמית ומוצר

אנו כבר שבועות רבים בתוך תקופת הקורונה ואפשר כבר להפיק תוך כדי כמה לקחים חשובים.

בימים בהם אי אפשר לצאת מהבית והעסקים הפיזיים עומדים ריקים וסגורים צריך להגיע לאנשים דרך המסכים.
יש הרבה מאוד דרכים להגיע ללקוחות אבל הדרך היעילה מכולן היא סרטון תדמית אמיתי, מגרה ומוכר שמשאיר חותם ומציג אתכם ואת העסק שלכם. כמעט 90 אחוז מהעסקים שיש להם סרטון תדמית ומשווקים בעזרתו מעידים שזאת השקעה כספית חיונית וחשובה לעסק שמחזירה את עצמה במהירות. רוצים לדעת עוד? תשארו איתנו.

תוכן בחסות |

תחשבו על עצמכם כלקוח שמחפש מוצר

כשאתם רוכשים מוצר באינטרנט, מספיק לכם לקרוא טקסט ולראות תמונות? או שאתם מעדיפים סרטון קצר שמסביר על המוצר, מראה אותו בפעולה מכמה כיוונים ומאפשר הצצה לאיכות שלו?

 

ומה בנוגע לסרטון שמציג את העסק?

 

כשאתם נכנסים לאתר של חברה מסויימת אתם מעדיפים לקרוא מה יש לחברה להגיד על עצמה? או שאתם מעדיפים לראות את האנשים מאחורי הדלפק ולשפוט בעצמכם האם אתם סומכים עליהם ועל מה שהם מציעים?

סרטון מאפשר לנו הצצה הרבה יותר מדויקת ורחבה, מאפשר לראות את העיניים של בן האדם ממנו קונים ולהרגיש אותו- אם הוא אמין, מקצועי ויש לו את הידע הדרוש בתחום של העסק.

 

תשאלו חברים שיש להם סרטון תדמית

אם עוד לא השתכנעתם שסרטון תדמית או מוצר זה מה שהעסק שלכם צריך- תשאלו חברים.  באופן כמעט גורף- עסק שהשתמש בסרטון תדמית כלשהו ב-2019 כדי לקדם את העסק שלו או למכור מוצרים יעשה זאת גם ב 2020 ואף יהיה מוכן להוציא את אותו התקציב גם השנה. ההבנה שסרטון כזה משדרג את נראות העסק, העלאת המכירות והרחבת קהל היעד היא גדולה, משמעותית וקשה לוותר עליה.

עכשיו תוסיפו את הקורונה ומה שהביאה איתה למשוואה ותבינו מה שהרבה עסקים הבינו בחודשיים האחרונים - זאת הבחירה הכי טובה שאתם יכולים לעשות בשביל העסק שלכם! 

 

בואו נשאל שאלות חשובות

 

נגיד ואתם בעניין והחלטתם לעשות סרטון תדמית לעסק- כדאי שתשבו רגע ותענו על השאלות הבאות:

מה הציפיות שלכם מהסרטון? מה יגרום לכם להיות מרוצים?

מי קהל היעד- למי מכוון הסרטון שתפיקו? ואיך זה משפיע על סוג הסרטון שנפיק?

איזה סוג של סרטון אתם רוצים להפיק? סרטון דגל לחברה? סרטוני מוצר? סרטוני השקה? סרטוני הסבר והדרכה? פרסומות?

מה התקציב שלכם לשיווק העסק וכמה מתוך התקציב אפשר להקצות להפקת הסרטים עצמם?

איך נקדם ואיפה נפרסם את הסרטונים האלה? באיזה מהרשתות החברתיות הכי כדאי? באתר שלנו?

כמה זה יעלה לנו?

 

על תתעצלו

 

תשובות לשאלות האלו יוכלו לעזור לכם בהפקת סרטון אפקטיבי שישרת את המטרות שלשמן הוא הופק. בסופו של יום סרטון תדמית טוב צריך לקדם את העסק שלכם. הוא יכול לחשוף את העסק לקהלים חדשים, הוא יכול לגרום להגדלת המכירות של העסק ואף לשמש כשירות לקוחות ולחסוך משכורות של עובדים.

יש מלא דוגמאות של סרטוני תדמית טובים ופשוטים שהפכו עסק לעסק מצליח וקל גם למצוא כאלה. לפעמים כל מה שנשאר זה פשוט להעתיק את האסטרטגיה ולהוסיף את הצבע הייחודי שלכם.

אם תשאלו אותנו, אנחנו לגמרי ממליצים על חברות מקצועיות בשביל להפיק סרטון תדמית או מוצר שיודעות מה הן עושות. סרטון תדמית לא חייב להיות עסק יקר גם אם מדובר בצלמים עם ניסיון של שנים. הם יכולים לחסוך לכם הרבה זמן וטעויות ולהפיק משהו שמביא תוצאות.

 

רוצים עוד טיפים מעולים להפקת סרטי תדמית? אתם מוזמנים לחפש את הבלוג של סימנים הפקות, הם פרסמו מספר מאמרים מצוינים שיכולים לעשות לכם עוד יותר סדר בראש ולתת לכם השראה. בהצלחה

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הורייזן. צילום: עמית צורהורייזן. צילום: עמית צור

השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר

רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה


נושאים בכתבה דובאי

עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות. 

מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?

ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.

המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.

כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170 אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה  היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.