סרטי תדמית
צילום: Pixabay

בעל עסק? בוא נפיק לקחים מהקורונה מה שאומר- בוא נפיק סרטוני תדמית ומוצר

אנו כבר שבועות רבים בתוך תקופת הקורונה ואפשר כבר להפיק תוך כדי כמה לקחים חשובים.

בימים בהם אי אפשר לצאת מהבית והעסקים הפיזיים עומדים ריקים וסגורים צריך להגיע לאנשים דרך המסכים.
יש הרבה מאוד דרכים להגיע ללקוחות אבל הדרך היעילה מכולן היא סרטון תדמית אמיתי, מגרה ומוכר שמשאיר חותם ומציג אתכם ואת העסק שלכם. כמעט 90 אחוז מהעסקים שיש להם סרטון תדמית ומשווקים בעזרתו מעידים שזאת השקעה כספית חיונית וחשובה לעסק שמחזירה את עצמה במהירות. רוצים לדעת עוד? תשארו איתנו.

תוכן בחסות |

תחשבו על עצמכם כלקוח שמחפש מוצר

כשאתם רוכשים מוצר באינטרנט, מספיק לכם לקרוא טקסט ולראות תמונות? או שאתם מעדיפים סרטון קצר שמסביר על המוצר, מראה אותו בפעולה מכמה כיוונים ומאפשר הצצה לאיכות שלו?

 

ומה בנוגע לסרטון שמציג את העסק?

 

כשאתם נכנסים לאתר של חברה מסויימת אתם מעדיפים לקרוא מה יש לחברה להגיד על עצמה? או שאתם מעדיפים לראות את האנשים מאחורי הדלפק ולשפוט בעצמכם האם אתם סומכים עליהם ועל מה שהם מציעים?

סרטון מאפשר לנו הצצה הרבה יותר מדויקת ורחבה, מאפשר לראות את העיניים של בן האדם ממנו קונים ולהרגיש אותו- אם הוא אמין, מקצועי ויש לו את הידע הדרוש בתחום של העסק.

 

תשאלו חברים שיש להם סרטון תדמית

אם עוד לא השתכנעתם שסרטון תדמית או מוצר זה מה שהעסק שלכם צריך- תשאלו חברים.  באופן כמעט גורף- עסק שהשתמש בסרטון תדמית כלשהו ב-2019 כדי לקדם את העסק שלו או למכור מוצרים יעשה זאת גם ב 2020 ואף יהיה מוכן להוציא את אותו התקציב גם השנה. ההבנה שסרטון כזה משדרג את נראות העסק, העלאת המכירות והרחבת קהל היעד היא גדולה, משמעותית וקשה לוותר עליה.

עכשיו תוסיפו את הקורונה ומה שהביאה איתה למשוואה ותבינו מה שהרבה עסקים הבינו בחודשיים האחרונים - זאת הבחירה הכי טובה שאתם יכולים לעשות בשביל העסק שלכם! 

 

בואו נשאל שאלות חשובות

 

נגיד ואתם בעניין והחלטתם לעשות סרטון תדמית לעסק- כדאי שתשבו רגע ותענו על השאלות הבאות:

מה הציפיות שלכם מהסרטון? מה יגרום לכם להיות מרוצים?

מי קהל היעד- למי מכוון הסרטון שתפיקו? ואיך זה משפיע על סוג הסרטון שנפיק?

איזה סוג של סרטון אתם רוצים להפיק? סרטון דגל לחברה? סרטוני מוצר? סרטוני השקה? סרטוני הסבר והדרכה? פרסומות?

מה התקציב שלכם לשיווק העסק וכמה מתוך התקציב אפשר להקצות להפקת הסרטים עצמם?

איך נקדם ואיפה נפרסם את הסרטונים האלה? באיזה מהרשתות החברתיות הכי כדאי? באתר שלנו?

כמה זה יעלה לנו?

 

על תתעצלו

 

תשובות לשאלות האלו יוכלו לעזור לכם בהפקת סרטון אפקטיבי שישרת את המטרות שלשמן הוא הופק. בסופו של יום סרטון תדמית טוב צריך לקדם את העסק שלכם. הוא יכול לחשוף את העסק לקהלים חדשים, הוא יכול לגרום להגדלת המכירות של העסק ואף לשמש כשירות לקוחות ולחסוך משכורות של עובדים.

יש מלא דוגמאות של סרטוני תדמית טובים ופשוטים שהפכו עסק לעסק מצליח וקל גם למצוא כאלה. לפעמים כל מה שנשאר זה פשוט להעתיק את האסטרטגיה ולהוסיף את הצבע הייחודי שלכם.

אם תשאלו אותנו, אנחנו לגמרי ממליצים על חברות מקצועיות בשביל להפיק סרטון תדמית או מוצר שיודעות מה הן עושות. סרטון תדמית לא חייב להיות עסק יקר גם אם מדובר בצלמים עם ניסיון של שנים. הם יכולים לחסוך לכם הרבה זמן וטעויות ולהפיק משהו שמביא תוצאות.

 

רוצים עוד טיפים מעולים להפקת סרטי תדמית? אתם מוזמנים לחפש את הבלוג של סימנים הפקות, הם פרסמו מספר מאמרים מצוינים שיכולים לעשות לכם עוד יותר סדר בראש ולתת לכם השראה. בהצלחה

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןאביטל אופק. צילום: מיכה לובטון

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת

בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי



נושאים בכתבה חשמל ירוק

בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר. 

כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל. 

המהלך המדובר של דלקל

על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.

עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.

חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים  מימון חיצוניים. 

שי ביבס. צילום: יח"צשי ביבס. צילום: יח"צ

8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי

לפני שנכנסים להשקעה בשוק הנדל"ן הלוהט של דובאי, חשוב להבין שלא כל מה שמבריק הוא זהב. השוק בדובאי מוצף במתווכים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מאחורי הקלעים מסתתרים גם סיכונים. חברת Horizon מדגישה 8 בדיקות קריטיות שחייבים להכיר לפני שחותמים על עסקה



נושאים בכתבה דובאי

שוק הנדל"ן בדובאי הוא אחד מהשווקים החמים ביותר כיום. בארבע השנים האחרונות המחירים עלו ביותר מ-70%, מדובר בעלייה חדה יותר מזו שנרשמה בערים מרכזיות רבות אחרות בעולם.

אחת הסיבות לכך היא מספר התיירים הגבוה שמגיע לדובאי. בשנת 2024 עמד הנתון הזה על כ-19 מיליון תיירים, וסביר מאוד שהמספר יהיה גבוה אף יותר בסיום שנת 2025 והתוצאה של זה ברורה. התעניינות שיא מצד משקיעי נדל"ן, ובמקביל גם ריבוי עצום של סוכני תיווך, כאשר כל אחד מהם מנסה להציע למשקיעים את הפרויקט הנוצץ הבא.

על פניו נראה שאין סיבה לדאגה. הרי אם התיירים ממשיכים להגיע והמחירים מטפסים, למה לא להיכנס וליהנות מהחגיגה? אלא שבפועל התמונה מורכבת בהרבה. מאחר והשוק מוצף במתווכים ואנשי מכירות שחלקם מנוסים ומקצועיים וחלקם מסתפקים ברווח מהיר לפני שהם ממשיכים הלאה, בפני המשקיע הממוצע ניצבת משימה לא פשוטה. הוא גם צריך להבחין מי מבין הסוכנים אכן אמין ומי חובבן, וגם להבין באיזה פרויקט שווה להשקיע ומאיזה עדיף להתרחק.

לבדוק את המספרים האמיתיים ולא את הברושורים

אם אתם מחפשים לעשות השקעת נדל''ן בדובאי עם מלווי משקיעים שמתמחים בעיר, חברת הורייזן היא אחת המובילות בתחום. אבל לכדאי להיסחף אחרי הבטחות נוצצות, ברושורים מבריקים, מצגות עם בריכות על הגג ומגרשי גולף פרטיים. צריך לקבל החלטה ולבצע עסקה על בסיס נתונים אמיתיים. חברת הורייזן עובדת עם אנליסטים שמנתחים כל פיפס שקשור להשקעות נדלן בדובאי .

זו בדיוק הסיבה שחברת Horizon הישראלית לקחה על עצמה משימה ברורה, להדריך את המשקיעים מישראל שרוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בדובאי.