גוגל
צילום: Pixabay

משקיעים היום בקידום אורגני, קוצרים את הפירות לאורך זמן

שיווק נכון מוביל עסקים קדימה. בשיווק ובפרסום, ניתן להצביע על שתי גישות אפשריות. גישה אחת טוענת כי צריך לתכנן מהלכי שיווק שמביאים לקוחות חדשים ומהר. גישה אחרת טוענת שעסק חייב לחשוב על הטווח הארוך. מומחה הקידום ברשת, שמעון לייזרוביץ, מסביר שלשתי הגישות הללו יש מקום. אבל עסק או אתר שישקיע אך ורק בקידום לטווח הקצר יתקשה להתבסס בצורה יותר עמוקה. כל מי שרוצה לקצור את הפירות לאורך זמן, צריך להבין למה וכיצד קידום אורגני בגוגל מהווה השקעה לטווח ארוך. זה היה נכון לפני חמש שנים, זה היה נכון לפני שנה, וזה נכון כיום – יותר מתמיד.

תוכן בחסות |

מהו קידום אורגני, בתמצית

במובן הכי תמציתי, קידום אורגני נועד לשים את העסק או את האתר שלכם בנקודת זינוק מיטבית. כשעושים זאת נכון, העסק שלכם יופיע בדף הראשון של גוגל. זוהי נקודת זינוק שמפנה בעצם את הזרקור אליכם, לעומת הרבה מאוד אחרים, שנדחקים אחורה. כי כל הראיות מגלות שרק מעט מאוד גולשים יטרחו להיכנס לאתרים שלא מקודמים בגוגל, או שמקודמים בצורה לא מוצלחת.

מה קידום אורגני אומר על העסק שלכם

באתר https://www.lshimon.com/ תוכלו למצוא הרבה מאוד טיפים לקידום ושיטות להגביר את המודעות לעסק שלכם, לאתר שלכם, לתדמית שלכם. אבל חשוב לנו להסביר כאן מדוע קידום אורגני בגוגל מהווה השקעה חשובה וארוכת טווח. מה בעצם אתר מקודם אומר עליכם, על העסק שלכם? מבחינת גוגל, הוא אומר שמנוע החיפוש מזהה אתכם כעונים על צרכי החיפוש של הגולש. נניח שאתם מוכרים ציוד לדגי נוי, אם גולש חיפש אקווריומים לדג זהב ומצא אתכם, יש לכך כמה השלכות:

  1. קיים סיכוי גבוה שהוא יגיע אליכם ויקנה מכם.
  2. גוגל בעצם מעריכה אתכם בתור אתר רלוונטי, עבור מי שצריך אקווריומים וציוד לדגים.
  3. הלקוחות והגולשים מעריכים אתכם יותר. האתרים המקודמים נהנים מרושם ראשוני חזק במיוחד.
  4. מבחינה פסיכולוגית, אתרים שמוצגים ראשונים נתפסים גם כיותר פופולריים, יותר אמינים ויותר נכונים.
עוד פרטים

קידום אורגני מביא אליכם לידים ויציבות לעסק  

תכנון מהלכי שיווק וקידום אורגני שנעשה נכון מביא אליכם, לאתר שלכם, זרם קבוע של לקוחות. זהו כמובן גם זרם שמתורגם מהר מאוד למזומנים, להכנסות. אפשר לקדם את העסק, כל עסק, ולהפוך את הקידום בגוגל למשאבה של לידים. אפשר בצורה כזאת לחזק מודעות רחבה למותג וליצור שיח אודות שירות שלכם או פתרון שאתם רוצים לחשוף בקנה מידה רחב, לציבור רחב.

אם אתם מקימים עסק או רוצים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, זיכרו להקדיש מחשבה לטווח הארוך. אל תסתפקו בקצת פעילות בפייסבוק, השקה או חלוקת פלייארים. זה לא מספיק. רוצים להתקדם ולהכניס יציבות לעסק שלכם? עוד פרטים מחכים לכם כאן, והתוצאות תהיינה מאוד מוצלחות וגם יציבות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: ChatGPTצילום: ChatGPT

דמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן


מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים 


נושאים בכתבה דיור מוגן

בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים? 

מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?

השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה:  לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.

רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל 

בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.

מי הם המשקיעים הגדולים?

הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:

יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים

כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.