משקיעים היום בקידום אורגני, קוצרים את הפירות לאורך זמן
שיווק נכון מוביל עסקים קדימה. בשיווק ובפרסום, ניתן להצביע על שתי גישות אפשריות. גישה אחת טוענת כי צריך לתכנן מהלכי שיווק שמביאים לקוחות חדשים ומהר. גישה אחרת טוענת שעסק חייב לחשוב על הטווח הארוך. מומחה הקידום ברשת, שמעון לייזרוביץ, מסביר שלשתי הגישות הללו יש מקום. אבל עסק או אתר שישקיע אך ורק בקידום לטווח הקצר יתקשה להתבסס בצורה יותר עמוקה. כל מי שרוצה לקצור את הפירות לאורך זמן, צריך להבין למה וכיצד קידום אורגני בגוגל מהווה השקעה לטווח ארוך. זה היה נכון לפני חמש שנים, זה היה נכון לפני שנה, וזה נכון כיום – יותר מתמיד.
מהו קידום אורגני, בתמצית
במובן הכי תמציתי, קידום אורגני נועד לשים את העסק או את האתר שלכם בנקודת זינוק מיטבית. כשעושים זאת נכון, העסק שלכם יופיע בדף הראשון של גוגל. זוהי נקודת זינוק שמפנה בעצם את הזרקור אליכם, לעומת הרבה מאוד אחרים, שנדחקים אחורה. כי כל הראיות מגלות שרק מעט מאוד גולשים יטרחו להיכנס לאתרים שלא מקודמים בגוגל, או שמקודמים בצורה לא מוצלחת.
מה קידום אורגני אומר על העסק שלכם
באתר https://www.lshimon.com/ תוכלו למצוא הרבה מאוד טיפים לקידום ושיטות להגביר את המודעות לעסק שלכם, לאתר שלכם, לתדמית שלכם. אבל חשוב לנו להסביר כאן מדוע קידום אורגני בגוגל מהווה השקעה חשובה וארוכת טווח. מה בעצם אתר מקודם אומר עליכם, על העסק שלכם? מבחינת גוגל, הוא אומר שמנוע החיפוש מזהה אתכם כעונים על צרכי החיפוש של הגולש. נניח שאתם מוכרים ציוד לדגי נוי, אם גולש חיפש אקווריומים לדג זהב ומצא אתכם, יש לכך כמה השלכות:
- קיים סיכוי גבוה שהוא יגיע אליכם ויקנה מכם.
- גוגל בעצם מעריכה אתכם בתור אתר רלוונטי, עבור מי שצריך אקווריומים וציוד לדגים.
- הלקוחות והגולשים מעריכים אתכם יותר. האתרים המקודמים נהנים מרושם ראשוני חזק במיוחד.
- מבחינה פסיכולוגית, אתרים שמוצגים ראשונים נתפסים גם כיותר פופולריים, יותר אמינים ויותר נכונים.
קידום אורגני מביא אליכם לידים ויציבות לעסק
תכנון מהלכי שיווק וקידום אורגני שנעשה נכון מביא אליכם, לאתר שלכם, זרם קבוע של לקוחות. זהו כמובן גם זרם שמתורגם מהר מאוד למזומנים, להכנסות. אפשר לקדם את העסק, כל עסק, ולהפוך את הקידום בגוגל למשאבה של לידים. אפשר בצורה כזאת לחזק מודעות רחבה למותג וליצור שיח אודות שירות שלכם או פתרון שאתם רוצים לחשוף בקנה מידה רחב, לציבור רחב.
אם אתם מקימים עסק או רוצים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, זיכרו להקדיש מחשבה לטווח הארוך. אל תסתפקו בקצת פעילות בפייסבוק, השקה או חלוקת פלייארים. זה לא מספיק. רוצים להתקדם ולהכניס יציבות לעסק שלכם? עוד פרטים מחכים לכם כאן, והתוצאות תהיינה מאוד מוצלחות וגם יציבות.
אביטל כהן. צילום: יח"צאביטל כהן עושה זאת שוב - עוד עסקת ענק באיחוד האמירויות
אשת העסקים השלימה עסקת נדל"ן אסטרטגית בהיקף של יותר מ-70 מיליון דירהם באזור הקזינו החדש של ראס אל-חיימה
אשת העסקים הישראלית אביטל כהן מוכיחה פעם נוספת שהיא אחת הדמויות הבולטות והשאפתניות בזירת ההשקעות הבינלאומית. חברת AC Holding, שבבעלותה ומחזיקה בפורטפוליו נכסים מרשים ברחבי העולם, השלימה עסקת נדל״ן אסטרטגית בהיקף של למעלה מ־70 מיליון דירהם באזור המתפתח ביותר כיום באיחוד האמירויות – אזור הקזינו החדש של ראס אל־חיימה (RAK).
פרויקט ONE: לוקיישן מנצח בצמיחה מסחררת
על פי פרטי העסקה, כהן רכשה שלוש קומות מלאות בפרויקט היוקרה ONE, אחד ממיזמי הדגל החדשים של חברת Pantheon Development.
הפרויקט ממוקם בלב אזור הבילויים, התיירות והקזינו העתידי של ראס אל־חיימה – אזור שעובר השקעות ממשלתיות מאסיביות, התעניינות של רשתות מלונות בינלאומיות ועלייה חדה בביקושים מצד משקיעים זרים.
AC Holding ממשיכה את ההתרחבות הגלובלית
העסקה הנוכחית מצטרפת לשורת מהלכים אסטרטגיים באמירויות ובאירופה, המובילים את AC Holding למיצוב כגוף השקעה גלובלי איכותי ואמין.
- לא רק סעודיה: הוסכם על שיתוף פעולה בשווי מיליארדים בין האמירויות ודרום קוריאה
- ארה"ב אישרה מכירת שבבי אנבידיה לאיחוד האמירויות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גורמים המעורים בעסקה מציינים כי מדובר בצעד נוסף בשאיפה של כהן לבסס נוכחות קבועה באזור המפרץ, תוך בחירה מדויקת של נכסים באזורים המתאפיינים בצמיחה עקבית ויציבות כלכלית.
צילום: Freepikמיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?
שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב
כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.
המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"
אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.
גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.
מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"
המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.
- כל היתרונות של רכב 7 מקומות למשפחות
- איך 52% ישפיעו על רכישת כלי רכב? המספר היומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.
