חימום תת רצפתי – להרגיש קיץ בכל רגע!
בונים או משפצים בית? מתלבטים באיזו מערכת חימום לבחור? שיטת החימום שהפכה בשנים האחרונות לפופולרית בבתים בישראל.
חימום תת רצפתי על בסיס מים הנה המערכת האידיאלית לחימום הבית. חימום זה פועל באמצעות צנרת מעגלית המונחת מתחת לריצוף הבית, דרכה מוזרמים מים חמים. שיטת חימום זו מאפשרת את פיזור החום בצורה עדינה וטבעית מהרצפה לכל חלל הבית.
לאחר התקנת המערכת, לא יהיה עוד צורך בהתקנת בגופי חימום נוספים בחלל המגורים, חשוב להדגיש שאין חשש לבעיית קרינה העלולה להתפשט בעת שימוש בחימום תת רצפתי על בסיס מים. צורת חימום זו, נחשבת לאסטטית ביותר, חסכונית באנרגיה, בעלת פיזור חום נעים ואחיד כאחד.
בנוסף לכך, היתרון המובהק בעת שימוש במערכת הינו היכולת לשלוט ולבקרה עליה באמצעות תרמוסטטים המותקנים בכל חלל בנפרד. מקור החום יכול להתבצע באמצעות משאבת חום או תנור הסקה המופעל בצורות שונות כמו למשל: נפט, סולר או גז.
חימום תת רצפתי – שיטת החימום הטובה ביותר
במידה ואתם בונים בית או מתכננים שיפוץ מאסיבי אשר יכלול את הרמת הרצפה, התקנת מערכת חימום תקנה לכם תחושת חימום אחידה בבית שאינה תייבש את האוויר הנמצא בו.
- האם גם הבית שלכם זקוק לאיטום גגות וקירות לקראת החורף?
- חורף אוטוטו כאן – בדקתם אם המרפסת שלכם אטומה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
את תשתית הצנרת מניחים טרם שלב הריצוף ומעל שכבת הבידוד. מערכות זו כוללת גם שימוש במקור חום חיצוני כדוגמת משאבת חום. משאבה זו, הינה מקור החום האידיאלי, היעיל והחסכוני לשימוש זה בהשוואה למערכות הסקה אחרות הקיימות בשוק כיום.
כפי שהוזכר לעיל, עם התקנת המערכת ניתן יהיה לבקר ולווסת את החום בחלל הבית וכן בחדרים על ידי שימוש בתרמוסטטים.
יתרונות חימום תת רצפתי
פיזור חום אידיאלי – החום המופק מהצינורות, עולה כלפי מעלה ומתפזר בצורה אחידה בחלל.
חימום נעים – חימום החדרים פועל על בסיס עיקרון התפשטות החום כלפי מעלה, המאפשר ישיבה על הרצפה ואף הליכה ברגליים חשופות.
אסתטיקה – לאחר התקנת המערכת אין צורך בהתקנת גופי חשמל נוספים. כאלו הצוברים אבק, מגבילים תנועתיות, מרעישים וכדומה.
שליטה ובקרה – אנו ממליצים על התקנת תרמוסטטים על מנת שתוכלו לכוון את הטמפרטורה הרצויה. בנוסף לכך, באמצעות שימוש בתרמוסטטים תוכלו לשלוט על זמני ההפעלה של המערכת אשר ישפיעו באופן ישיר על חסכון מירבי באנרגיה ובעלויות החשמל.
בטיחותי – המערכת אינה גלויה ובהתאם לכך בטיחותית לעומת מערכות חימום אחרות.
שימושים רבים – ניתן לשלב את המערכת עם אמצעי חימום נוספים כמו למשל: צריכת מים, בריכה, מקוואות, רדיאטורים וכדומה.
מכל האמור לעיל, מערכת החימום מותקנת מתחת לריצוף הבית או הפרקט, וכזאת העושה שימוש בכל שטח הרצפה בנכס כאמצעי להעברת חום. כאשר הרצפה חמה, החום העולה מעלה בריא יותר בשונה משיטות חימום ביתיות אחרות.
חברת ניו אנרג'י ישראל בעלת ניסיון רב עם מאות פרויקטים ואלפי לקוחות מרוצים. אנו שמים דגש מרבי על בטיחות, תכנון, התקנה ואחזקת המערכות. חברתנו מתמחה בהתקנת חימום תת רצפתי על בסיס מים, התקנת משאבות חום וכן גם הסבת מערכות הסקה קיימות למערכות המופעלות על ידי משאבות חום.
- 1.עמוס אופיר 21/01/2020 08:56הגב לתגובה זוהאם לא הצנרת התת רצפתית אינה יכולה להתפוצץ ?
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
