adult
צילום: pixabay

מסיבת רווקות בחורף

תוכן בחסות |

אחד הדברים המרגשים ביותר לכל כלה הוא... מסיבת הרווקות שלה! קצת לפני הסערה הגדולה, נבלה רק אנחנו החברות הטובות בלילה אחד אחרון של השתטות, פאן והתהוללות. אבל לתכנן את המסיבה יכול להיות כאב ראש גדול, במיוחד אם היא נערכת בחורף, כי קר בחוץ ואנחנו מנסות להתרוצץ ולהיסחב כמה שפחות. אתר קרמל כאן כדי לתת לכן כמה טיפים שיעזרו לתכנן מסיבת רווקות בחורף.

 

להביא אטרקציות הביתה

 

מי אמר שאתן חייבות לצאת החוצה כדי לחגוג לחברה שלכן לילה אחרון של הוללות? חורף, צריך להתלבש חם עם 4 שכבות, לעמוד בתורים, לחפש חנייה, לדאוג מי לא תשתה ותנהג, תחסכו מכן את הכאבי ראש ותביאו אטרקציות הביתה. אפשר גם ללכת על מסיבת פיג'מות-רווקות ולהישאר כולן לישון.

 

אין שום דבר שיש בחוץ שלא תוכלו להביא הביתה בשביל מסיבת רווקות שווה, אוכל, אלכוהול, מופעים פרטיים, מוזיקה וקריוקי, אפילו חווית בית קולנוע. אין כאן שאלה, בחורף נשארים לחגוג בבית.

היתרונות והחסרונות של בית מלון בחורף

 

הרבה מסיבות רווקות נערכות בבית מלון למשך סוף שבוע, אז כשאנחנו קצת ממשיכים את הטיפ הקודם ומחליטים שבחורף כדאי להישאר בבית, אולי עדיף שנוותר על אופציית המלון ונחגוג בדירה של אחת החברות, זה קרוב לבית ואנחנו מרגישות כמו בבית, זה מן הסתם גם יותר זול, וגם יהיה לכן מקבלות מטבח ראוי לשמו בו תוכלו להכין נשנושים דרינקים ופינוקים אחרים.

 

מנגד, למלון יש יתרונות שאין צורך להרחיב עליהן, ובחורף מחירי המלונות ברצפה ככה שהאופציה די נגישה, אבל יש לכך סיבה, והחוויה אינה אותה חוויה. עליכן לשבת ולחשוב עם הכלה לעתיד האם מסיבת רווקות במלון בחורף באמת עדיפה ושוב יותר משלמת מאשר מסיבה בבית.

 

השתמשו באפליקציות לאיסוף הכסף

 

אם כבר אמרנו שעדיף להביא את האטרקציות אלינו ולצאת החוצה כמה שפחות, אז נלך עם זה עד הסוף ונחסוך יציאה מהבית אפילו בשביל הדברים הקטנים. נגמרו הימים בהם כשהיינו רוצים לעשות משהו כקבוצה היה צריך לאסוף כסף מכולם, ולהסתבך עם עודף ומטבעות. זאת צריכה לדבר עם ההיא שלא הבינה, טלפון שבור, בשביל מה צריך את כל זה? יש היום אפליקציות פשוטות וגאוניות לאיסוף כסף בצורה גלויה ושקופה לכל החוגגות במסיבת הרווקות, ככה מתקתקים עניינים עם הסמארטפון או הלפטופ מתחת לפוך.

רוצות בכל זאת לצאת? שתי רעיונות לאטרקציות חורפיות מחוץ לבית

 

אם החלטנו שלמרות החורף ברצוננו לחגוג את מסיבת הרווקות בחוץ, יש כמה רעיונות נחמדים לאטרקציות חורפיות במסיבת רווקות. ניתן לעשות מסיבת רווקות בחופשה בחרמון הלבן והיפהפה שלנו, משכירות צימר באזור למשך הסופ"ש, קופצות לאתר במשך היום ונלחמות בשלג. לחילופין אפשר גם לעשות מסיבת בריכה מחוממת בווילה יוקרתית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.