תארזו, נוסעים: המדריך לחופשה הספונטנית יוצא לדרך
מתי בפעם האחרונה לקחתם החלטה של הרגע ויצאתם לחופשה מהיום להיום או מהיום למחר?
בין אם התבטלו לכם תכניות או שקיבלתם יום חופשי לגמרי במקרה, רשמו לפניכם את הדרך להפוך לאנשי הדקה ה – 90 ולצאת לנופש הכי ספונטני שלכם. כיף מובטח.
נכתב על ידי מלונות פתאל
מה הביג דיל?
מעבר לעובדה שחופשה בדקה 90 יוצרת הרבה אדרנלין וציפייה קצרה שמתממשת ממש באותו רגע, היא גם בהחלט משתלמת. חפשו ברשת דילים לחופשות של הרגע האחרון ותוכלו ליהנות ממגוון מבצעים מעולים השמורים לאנשים הקלילים והספונטניים בלבד.
ברגע שתקלטו עד כמה מהר אפשר לסגור חופשה בדקה 90 בלי כאב ראש, בלי זמן ארוך של המתנה לתאריך המיועד ועם חיסכון של הרבה מאד כסף, תרצו לעשות זאת עוד ועוד ותהפכו להיות ספונטניים מקצוענים.
לאן נוסעים?
זה כבר תלוי בסוג החופשה אותה אתם מחפשים. ישנן חופשות אורבניות קרובות לבית שלא דורשות נסיעה ארוכה, ישנן חופשות ביעדי נופש פופולאריים, חופשות על הים ועוד. עליכם פשוט להחליט על הסגנון שמתחשק לכם באותו רגע ובהתאם לדילים המוצעים לכם.
- הנתח של סוחרי היום ישנה את השוק? גם בג'יי.פי מורגן חשבו - וטעו
- חשיפה: הסודות שמאחורי סיפורי ההצלחה של גיבוש שייטת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אם אתם רוצים להיות נועזים עד הסוף ולהתרחק מהשגרה לחלוטין, תוכלו לבחור כמובן באילת, אפילו אם מדובר בחופשה של כמה ימים בודדים. פשוט חפשו אחר דילים לאילת ברגע האחרון ותוכלו לבחור את הפינוק שלכם מתוך מגוון מלונות בעיר הנופש של ישראל.
אם אתם מעדיפים להגיע לאילת בטיסה ולא בנסיעה כדאי לנסות ולחפש אחר דילים לאילת ברגע האחרון כולל טיסות. אולי יתמזל מזלכם לתפוס טיסה ומלון בחבילה אחת שתחסוך לכם הרבה מאד זמן וכסף.
עם מי נוסעים?
עם אנשים ספונטניים כמוכם כמובן. כאלו שאתם מרגישים בנוח איתם ואתם יודעים בוודאות שהולך להיות לכם כיף יחד. אין ספק שזהו התנאי בכל חופשה, אבל תחשבו על זה לרגע, כשמדובר בחופשה כל כך ספונטנית שדורשת נפש קלילה וכיפית שלא דואגת יותר מדי, אתם צריכים לוודא שיש לכם את הפרטנרים המושלמים שיכולים לארוז בכמה דקות ופשוט לצאת לדרך בחיוך.
אם הפרטנר שלכם הוא בן או בת הזוג, מומלץ לחפש אחר מלונות ספא או מלונות בוטיק כדי להגביר את השלווה והרומנטיקה.
מה עושים בחופשה?
העובדה שיצאתם לנופש מעכשיו לעכשיו לא סותרת את העובדה שמגיע לכם ליהנות מכל הפינוקים והאטרקציות מסביב. כבר במהלך הנסיעה, אחד מכם יוכל לחפש אחר אטרקציות ופעילויות בטלפון הנייד ואפילו לסגור כרטיסים באותה שנייה אם צריך. כיאה לקו הספונטני שבחרתם.
הנה כמה רעיונות שתוכלו למצוא כמעט בכל עיר: ספורט אקסטרים, מסלולי הליכה וטיולים, הופעות, סרטים, אתרים מעניינים, אתרי תרבות, מסעדות קונספט, ברים ומועדונים, סדנאות ועוד מגוון חוויות שיוסיפו ערך מוסף לחופשה.
זהו זה. כל מה שצריך עכשיו זה את הטיימינג המושלם והלא מתוכנן לשבירת השגרה.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
