האם נשים בנות 50 בהכרח ירצו טבעת קלאסית?
אולי הסרטים האמריקאים מציגים סצינות קבועות של הצעות נישואין, בהן מכבבים בני עשרים. בעולם האמיתי? האהבה נוגעת באנשים בכל הגילאים, בפרקי א' ופרקי ב'. לצד הנשים הצעירות יותר שמקבלות את הצעת הנישואין שלהן בפעם הראשונה, גם ישנן נשים בשלות יותר שזוכות באהבה הגדולה שלהן דווקא בפרק ב'. האם ניתן לקבוע מראש כי נשים בנות 50 ירצו לקבל במעמד הצעת הנישואין שלהן טבעת קלאסית? לא בטוח.
הטעות הגדולה ביותר: להחליט בשביל כל הנשים:
שוב ושוב מגלים כי הכללה הינה הפח הגדול ביותר שניתן ליפול בו. האם ניתן לקבוע עבור כל הנשים בנות ה-50 כי הן היו שמחות לקבל טבעת קלאסית? חד משמעית, לא. המון פעמים ישנה נטייה לקשר את הטבעת הקלאסית לנשים בשלות יותר, שאמורות כביכול לאהוב קו נקי ונייטרלי יותר. בפועל? לא מעט נשים בוגרות היו שמחות לקבל טבעת מעוצבת וגרנדיוזית יותר, כך שהשאלה היא לא מה נשים בנות 50 אוהבות, אלא מה האישה שלך אוהבת.
לא מה "נשים" אוהבות – מה האישה שלך אוהבת?
כל אישה מגלה העדפות אחרות: החל מסגנון לבוש שונה, צבעי איפור שונים וגם קו עיצובי אחר בתכשיטים. חלק בלתי נפרד מהיכרות כולל גם את ההיכרות שלך עם ההעדפות האישיות שלה. איך תדע מה האישה שלך אוהבת? אפשרות אחת היא לשאול אותה ישירות, ואילו האפשרות השניה היא להסיק איזו טבעת היא הייתה שמחה לקבל על סמך סגנון התכשיטים שהיא עונדת דרך קבע. קל מאד להבחין בין סגנון פשוט וצנוע יותר ובין סגנון מאד מעוצב ובעל נוכחות אדירה.
מטבעת קלאסית ועד טבעת מעוצבת – איך בוחרים?
בשום פנים ואופן לא כדאי להגיע אל חנות התכשיטים לבחון טבעות אירוסין מבלי שיודעים מה מחפשים. התמודדות לא מול עשרות ומאות דגמים לא תמיד קלה, והיא בעיקר מבלבלת. לכן, לפני שאתה עושה את הצעדים המרגשים אל חנות התכשיטים, שאל את עצמך: מה אני באמת מחפש? הדרך להגיע לקווים מאפיינים לטבעת עוברת בין היתר עם פתיחת מגירת התכשיטים שלה – שם תוכל לראות מה הקו השלט ומה היא אוהבת יותר: קו צנוע, תכשיטי זהב לבן או זהב צהוב, אופי מודרני או וינטאז' וכדומה.- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הטבעת כסוללת הדרך אל לבה של האישה:
הצעת הנישואין היא שיא האהבה שלכם, ואין כל ספק כי יש לה סיבה טובה לאהוב אותך. יחד עם זאת, הטבעת היא סמל לאהבה, לכנות, לנאמנות ולדרך משותפת. כדאי מאד לדייק בטבעת שתעניק ולא לבחור טבעת רנדומלית. גם במקרים בהם מדובר בפרק ב', חשוב לזכור כי כל אישה ובכל גיל רוצה לחוש מחוזרת ונאהבת. לא משנה כמה זמן יקח – עשה את הבחירה המוצלחת והנכונה ביותר לבת הזוג שלך.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
