חנויות וירטואליות במגמת צמיחה

תוכן בחסות | (2)
נושאים בכתבה אתרים

באופן טבעי השינוי שחל בהרגלי הצריכה של הישראלי והמעבר החד לרכישה באמצעות החנויות ברשת משליך על הביקוש האדיר מחברות לבניית אתרים להקמת החנויות ברשת. מנכ"ל חברת Y&A, יובל בר-אור, מציין שלביקוש יש אמנם ביטוי עולמי, אך החברות הישראליות מככבות בראש הסולם. מדינה קונה ברשת....

 

מאת גלית בן חמו

 

החנויות האינטרנטיות הראשונות התקבלו תחילה בספקנות ובחשדנות רבה מצד הציבור, אך כמו בכל פלטפורמה חדשה קבלתן על ידי הצרכן התבססה בסופו של דבר על יעילותן והאמינות שהצליחו ליצור מתכנתי החנויות בקרב הציבור.

הנתונים המספריים על הרגלי הקניות באמצעות הרשת הולכים ותופחים מידי שנה. להצלחת חנויות האון ליין יש השלכה מהדהדת, ואחד מהגופים הציבוריים שנהנה מהצלחתן הוא רשות הדואר שמספקת לצרכנים את המוצרים שנקנו ברשת. לדברי מנכ"ל חברת Y&A, יובל בר-אור, ההדהוד משפיע גם על דרישות הלקוחות העסקיים מחברות בניית האתרים, "אם בעבר עיקר הדרישה הייתה להקמת אתרים מסחריים שישמשו כמעין חלון ראווה למוצרים שנמכרים בחנות הפיזית עצמה, כיום מרבית הפניות של חברות מסחריות כוללות דרישה לפלטפורמה מלאה של חנות וירטואלית".

הנתונים העולמיים על המסחר באמצעות החנויות הוירטואליות מציגים את הצרכן הישראלי כשחקן מרכזי ברשת. בשנים האחרונות התרחבה תנועת הרכישה מחנויות תוצרת כחול ולבן, ונראה שהישראלי מרחיב את יריעת הקנייה למחוזות רחוקים, כשהיעד הפופולארי ביותר לרכישה מתבצע בסין.

שתי חנויות המסחר המועדפות על הישראלי הן ebay ו- aliexpress. ועוד שתים שבולטות מעט פחות הן אמזון וחנות האופנה הבריטית Next.

הישראלי קונה כמעט הכל ברשת. אם בעבר אחד מהחסמים של הקונים היה החשש לרכוש מוצר ברשת שאינו תואם את מידותיהם או צרכיהם – כיום מצביעים הנתונים על כך שמחסום זה הוסר כבר מזמן. פריטי אופנה נחשבים לפופולאריים ביותר ברכישות שנעשות באמצעות הרשת, וכוללים מגוון של בגדים, תיקים, תכשירי קוסמטיקה ועוד. בר-אור מסביר את השינוי במגמת הצרכן בשני רבדים. לדבריו, "ההתייעלות של מערכות הסליקה והפיתוחים החדשניים שנעשו על ידי המתכנתים הישראליים לחנויות המסחריות משמשות כתעודת יושר של בתי העסק. חברות בניית אתרים עברו דרך ארוכה והביקוש של הציבור לרכישות הגדיל באופן טבעי את הביקוש שנעשה אצלנו למוצר הזה שנקרא חנות. זה גלגל מסתובב – כשהביקוש גדל אנחנו מפתחים את התחום, כך שכיום מאוד פשוט וקל לקנות ברשת".

"הסיבה השנייה נעוצה באמון שהכתיבה כבר בראשית הדרך חברת ebay, ומדיניות ההחזרה השירותית שהיא מנהיגה. החברה מאפשרת החזרת מוצרים שאינם עומדים בציפיות הלקוח ללא עמלה ובקלות רבה. מדיניות זו השפיעה מאוד על חנויות רשת רבות שנוהגים באותה מדיניות החזרה".

 

חברת בניית האתרים Y&A בניהולו של בר-אור, מתמחה בעיצוב ופיתוח של מערכות מסחר והקמת חנויות וירטואליות. עשרות חברות מובילות ומותגים כמו חברת איירובוט, יורוקום-נוקיה וסוני ישפאר, בחרו בY&A להוביל את עיצוב ופיתוח אתרי המסחר של החברות.

 

מהי המשמעות של השינוי שחל בהרגלי הצריכה בישראל?

בר-אור, "הקניות המקוונות הפכו למצרך מבוקש, וכיום הן מהוות חלק אינטגרלי ממכירותיהן של חברות מובילות, ולעיתים קרובות אפילו את החלק העיקרי. בניית אתרי מכירות מאפשרת לגולש לקנות את המוצר בנוחות מביתו, ומאפשרת לחברות להגיע לקהל יעד חדש ורחב של צעירים שזוהי הדרך העיקרית בה הם קונים".

 

מה נדרש מחברות לבניית אתרים כמענה לביקוש המטורף במסחר אלקטרוני?

בר-אור, "כיום חברה מקצועית לבניית אתרים חייבת לעסיק מתכנתים שיש להם ידע רב, ניסיון בתחום ומקצועיות ספציפית לתכנות חנויות כאלה. בניית אתרי מכירות דורשת הבנה עמוקה של מכלול הגורמים היוצרים אתר מצליח ומוביל. בתהליך בניית חנות מחויבת חברה לבניית אתרים לדעת מהי הפלטפורמה הנכונה ביותר עבור כל בית עסק. אלו החלטות שעשויות להשפיע בצורה ניכרת על התשואה של בית העסק".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    1net 25/04/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    תמיד חלמת לפתוח חנות אבל לא ידעת איפה? מכירים מישהו שרוצה למחשב את העסק שלנו ? הגעתם למקום הנכון !למה אנחנו? -המערכת שלנו היא ידידותית לגוגל שזה אומר שיהיה יותר קל להגיע אלייך. -חווית הקנייה. קל ללקוח לרכוש מוצר. לקוח שמח = מוכר שמח. -המחיר, המחיר המחיר. המחיר שלנו הוא נוח ומשתלם לכל כיס. אז למה אתה מחכה? הצטרף ושדרג את חווית המכירה שלך ושל לקחותייך. לפרטים נוספים : דף הנחיתה שלנו : http://www.1net.me/biz/shop/
  • 1.
    יהודה 23/12/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    בעיקרון לא לכולם יש כסף ללכת לחברת בניית אתרים שתיקח המון כסף, לפעמים כדאי לבדוק אם יש לכם כוח ללמוד בניית אתרים בחינם ובפשטות... הנה קןרס שילמד אתכם את הבסיס ויותר - http://www.superm.biz/בניית-אתרים-בחינם/
צילום: יח"צצילום: יח"צ

עיצוב הבית עם מדפים מעוצבים מברזל – שילוב של פונקציונליות ואסתטיקה

פרופילי ברזל דקים בשילוב קווים נקיים מעניקים תחושת יוקרה, וניתן לשלבם עם עץ, זכוכית או בטון כדי ליצור מראה מותאם אישית. מסגריית אגן ברזל תעשה בדיוק את זה עבורכם

נושאים בכתבה ברזל עיצוב הבית

הברזל חוזר לעיצוב הבית

בשנים האחרונות, הברזל הפך לחומר מועדף בקרב אדריכלים ומעצבי פנים בזכות החוזק, הגמישות העיצובית והמראה האלגנטי שהוא מעניק. כשזה מגיע למדפים מעוצבים מברזל, מדובר בשדרוג שמשלב בין עמידות יוצאת דופן לבין יכולת להתאים את העיצוב לסגנון האישי של הבית – מודרני, תעשייתי או אפילו כפרי.

מדפים כאלמנט עיצובי מרכזי

בבתים רבים, המדפים הפכו ממקום אחסון פונקציונלי לאלמנט עיצובי בפני עצמו. פרופילי ברזל דקים בשילוב קווים נקיים מעניקים תחושת יוקרה, וניתן לשלבם עם עץ, זכוכית או בטון כדי ליצור מראה מותאם אישית. המיקום המדויק, הגובה והעומק נבחרים לפי הצרכים – בין אם להצגת ספרים, חפצי נוי או כלי מטבח.

מדפים למטבח – סדר ונגישות

מדפים למטבח מברזל אינם רק פרקטיים – הם גם מאפשרים לנצל כל פינה בצורה חכמה, להציג כלי בישול ותבלינים, ולשמור על משטחי עבודה נקיים. ברזל צבוע בתנור או בגימור טבעי יכול להתאים לכל סגנון מטבח, ולהישאר עמיד בפני לחות ושימוש יומיומי אינטנסיבי.

שילוב מותאם אישית – כי כל בית שונה

היתרון הגדול במדפים מברזל הוא האפשרות לעצב אותם בהתאמה אישית מלאה – ממידות, דרך סוג הגימור, ועד לפרטים הקטנים של החיבורים והקונסטרוקציה. התאמה מדויקת מבטיחה לא רק מראה מושלם, אלא גם שימושיות מקסימלית לאורך זמן.

כאן נכנסת לתמונה מסגריית אגן ברזל

כדי להגיע לתוצאה כזו, חשוב לעבוד עם מסגרייה מקצועית שמבינה גם בעיצוב וגם בטכנולוגיה. מסגריית אגן ברזל בפתח תקווה מציעה ייצור מדפים מעוצבים מברזל בהתאמה אישית, עם הקפדה על איכות, שימוש ברובוט ריתוך לדיוק מרבי, ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. באתר האונליין שלהם תמצאו מחירים שקופים ומחשבון חכם שמחשב את העלות לפי מידה וצבע – כך שתדעו בדיוק כמה תשלמו מראש. עם משלוחים לכל הארץ ואחריות מלאה על כל מוצר, אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה שלכם בטוחה ומשתלמת.

מיכאל מאיורוב. צילום: Mayors Luxury Estate - השקעות נדלן בדובאימיכאל מאיורוב. צילום: Mayors Luxury Estate - השקעות נדלן בדובאי

שיא ישראלי בדובאי: Mayors חצתה רף 50 שיתופי פעולה

זו קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר של גוף עסקי ישראלי בזירת הנדל"ן המקומית מאז כינון הסכמי אברהם 

בשנתיים האחרונות מתרחשת מהפכה במערכת היחסים העסקית בין ישראל לאיחוד האמירויות. כאשר בתקופה זו נרשמה אבן דרך חסרת תקדים: חברת הנדל"ן הישראלית Mayors, בראשות מיכאל מאיורוב, הפכה לחברה הישראלית הראשונה שחוצה את רף 50 הסכמי שיתוף הפעולה עם חברות בנייה ויזמות מקומיות בדובאי.


50+ שיתופי פעולה בדובאי: המשמעות האסטרטגית של ההישג התקדימי

במציאות של שוק הנדל"ן התחרותי והמורכב של דובאי, מדובר בהישג בעל משמעות אסטרטגית עמוקה. הוא מסמל את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר של גוף עסקי ישראלי בזירת הנדל"ן המקומית מאז כינון הסכמי אברהם. 

ההישג מעיד על רמת אמון גבוהה מצד השוק המקומי כלפי חברה ישראלית, ומאותת על אינטגרציה עסקית מלאה, לא רק ברמת העסקה הבודדת, אלא ברמה המערכתית.

"כשהקמנו את הפעילות שלנו בדובאי, הבנו שהצלחה ארוכת טווח היא לא תלוית מכירות מהירות של כאן ועכשיו, אלא בבניית רשת אמון", מסביר מיכאל מאיורוב, כשמאחוריו ניסיון של למעלה מ-8 שנים בתחום הנדל"ן בדובאי. "המטרה לא הייתה לחתום על כמה שיותר הסכמים, אלא לבנות מערכות יחסים אסטרטגיות עם היזמים האמינים והאיכותיים ביותר. 

כל אחד מ-50 ההסכמים הללו הוא תוצר של תהליך בדיקה קפדני ושל הוכחת יכולת הדדית. הם יודעים שאנחנו מביאים משקיעים רציניים, ואנחנו יודעים שהם מספקים מוצר שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה הבסיס לכל הפעילות שלנו".