mizva
צילום: יח"צ

הרגע המרגש ביותר

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה בת מצווה

אז הגיע הגיל המיוחד, ואם בעבר בת המצווה היה 'סתם יום הולדת' או אולי סתם איורע שלא חובה לחגוג ובטח שלא מצדיק אירוח באולם אירועים, כיום אנחנו חווים יותר ויותר רעיונות מקוריים ויצירתיים עבור חגיגת בת המצווה המפוארת.

כל ילדה בת 12 כבר חולמת על יום אחד שהוא רק שלה והיא הנסיכה הבלעדית בו. ועד שלא תהיה כלה ותתחתן, בת המצווה זה המקום הקרוב ביותר לממש את כל החלומות !!

בת מצווה מפנקת – ספא וסלון טיפוח

איזו ילדה בת 12 איננה אוהבת לקבל פינוקים מכל הכיוונים? בת מצוות רבות למעשה חגות סביב הבאת הספא אל ילדת יום ההולדת המאושרת.ביום האירוע מגיעה מפעילה עם צוות בלתי מבוטל אשר משתלטים על בית הנערה או האולם ששכר ומעצבים את המקום מא-ת לידי ספא מפנק והכי בסטייל, בהפעלת הספא נערת הבת מצווה וחברותיה נהנות מכמה שעות פינוקי ספא שלא ישכחו לעולם. איפור ביוטי, תסרוקות מדליקות, מניקור פדיקור מניקור, לק בידיים וברגליים, מסיכות פנים עם מלפפונים על העיניים, וטיפולי פנים קלילים, כיבוד בריא ומזין ומסיבת ריקודים מסעירה לאחר הטיפוח והרענון שהבנות קיבלו. את כל זה כמובן מתעד צלם שמחלק בסוף לבנות מזכרת מגנטית מגניב. כל הבנות נהנות ממגוון מתנות וכמובן גם נסיכת הבת מצווה.

בת מצווה של הכול בסטייל

סגנון נוסף מאוד פופולארי יכול להיות בת מצווה בסטייל. סטייליסטית מגיעה אל האולם או המקום השכור עבור בת המצווה ולהעביר לפמליית ילדת יום ההולדת שיעור וסדנה בסטייל ותצוגת אופנה לסיום עם צלמי פאפארצי וכו'. אין ספק כי מדובר בקטגוריה מאוד מיוחדת בקרב בנות המצווה.

בת מצווה – נערת הקאריביים

אין כמו לשוט ביאכטה יוקרתית עם החברות הכי טובות ולהנות מכיבוד ושתייה לא אלכוהולית כמובן על פני סיפונה של יאכטה יוקרתית ומיוחדת. בליווי מסיבת ריקודים והפעלות מדובר על בת מצווה מיוחדת במינה.

בת מצווה סטייל הוליווד

אין כמו לצאת מהבית ולגלות לימוזינה יוקרתית שמחכה רק לך ולחברות לקחת אתכן ליום מפנק והכי בסטייל. כשאת מצוידת עם החברות הטובות ביותר, לבושות במיטב מחלצותיהן, מתחילות סיור הגדולה, כוסות שמפניה ושתייה (לא אלכוהולית כמובן), שלל פינוקים ומוסיקה מקפיצה. תוך כדי נסיעה הצלם מצקצק במצלמה ומצלם את התמונות הכי מגניבות של הבנות. מוריד אותם במספר לוקשיינים לצילומים עם מגוון אביזרים...משם נסיעה לספא מפנק, עם כורסאות מסאג מפנקות, שולחן מתוקים מעוצב, בלונים ועיצוב בכל מקום, הבנות יהנו מגוון פינוקי ספא, תסרוקות איפור הפתעות וצילומים הם רק חלק מכל הפינוקים שילדת הבנת מצווה חווה יחד עם כל הבנות. . ילדת הבת מצווה יכולה לבחור תלבושות גרנדיואזיות המתאימות לנשפי סיום מהסרטים ובשילוב עם הלימוזינה – אין ספק כי זו תהיה יום הולדת שאף אחד לא יוכל לשכוח.

בת מצווה משפחתית

עדיין, בנות רבות בוחרות להמשיך את המסורת ולקיים בת מצווה קלאסית ושמרנית בה מארחים את כל המשפחה לדורותיה יחד עם החברות והחברים של ילדת יום ההולדת. באופן כזה כל העולמות משתלבים יחדיו והילדה נהנית מבת מצווה גדולה ומשפחתית במיוחד. ניתן לראות עדיין פלח אוכלוסיה גדול של בנות אשר בוחרות באפשרות זאת אשר עדיין לא פסה מן העולם.

בא לך לחגוג באירוע מכובד עם חברים קרובים משפחה וילדי הכיתה, אנו נדאג לך למגוון לוקשיינים יחודיים ומותאמים במיוחד עבורך ונפיק לך מסיבת בת מצווה מיוחדת ובסטייל.

בת מצווה סטייל המערב הפרוע

כן כן תוכלי לקחת את חברותיך הטובות או את בני כיתתך לבת מצווה בחווה הסוסים שם יהנו האורחים משעור רכיבה על סוסים יחד, עיצוב המקום, בר מתוקים, הפעלות מיוחדות ועוד מגוון הפתעות יחודיות.

 

לסיכום, לקבלת רעיונות מקוריים ויצירתיים נוספים לבת מצווה תוכלו ליצור קשר עם מח' ההפקה שלבנות חוגגות בסטייל בטלפון שמספרו 0528444552.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.