
צילום: thinkstockphotos
אפיון חווית משתמש, פונקציונלי לשורת הרווח
- 1.נאור 04/09/2016 19:53הגב לתגובה זויש לי מערכת המבוססת על קבלת לידים אונליין, טיפול חלקי בלקוח והעברה לנציג שירות להמשך טיפול אישי. בעזרת חברת UX ששכרתי את שירותיה (KRS המעולים) הצלחתי לשנות את כל מהות הממשק, ולחסוך את הפגישה האישית של הלקוח מול הנציג, מה שחסך לי בעלויות של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בחודש, יותר לקוחות, שגם שילמו פחות כי כל התהליך עבד אונליין בעזרת אלגוריתם שפיתחנו. גילוי נאות - עלות הפיתוח מחדש של חלק מהמערכת לא הייתה נמוכה, אך החזרנו את העלות הזאת תוך שלושה - ארבעה חודשים, מה שהתברר כמשתלם ביותר...