"הסיבה היחידה לכך שאלפי ישראלים כמוך מרוויחים פחות ממה שמגיע להם"
"למה 97% מהאוכלוסייה מרוויחים הרבה פחות ממה שהם יכולים?"
אלפים כבר ראו - צבי קרינסקי נסע לפגוש את מיכאל גורביץ, הגורו והמנטור, המייסד של מיליונר מיינדסט, על מנת לחקור מאיפה הכל הגיע ואיך הכל התחיל.
מה אדם צריך בשביל להגשים את המטרות?
אתה לא צריך יידע מסויים, בוודאי שלא ידע טכני. התכונות החשובות ביותר שאדם צריך בשביל להגשים את המטרות שלו הן נחישות והתמדה. רק מהמקום של הקושי, אפשר לפרוץ את הדרך ולהתקדם. אם נוח לך, אם אין לך קושי, אתה לא תמצא את הדרך להצלחה. ולכן, דווקא מהמקום הנמוך, אפשר לרוץ קדימה.
הסדרה שלך, שאלפים צפו בה, למי היא מתאימה? לעצמאים או שכירים? מבוגרים או צעירים?
הסדרה שלי, מיליונר מיינדסט, מתאימה לכולם, כאשר המכונה המשותף של כל מי שצופה בסדרה, ולא משנה הגיל שלו, או אם הוא רוצה להתחיל בעסק חדש או להתרחב בעסק שלו, או אפילו להתקדם כשכיר – הוא שכולם רוצים לפרוץ את התקרה. כולם רוצים להתקדם קדימה ולא להישאר תקועים במקום. כולם הגיעו לאיזו שהיא נקודה והם תקועים בה, לא מצליחים להמשיך ולעלות למעלה. כל מי שרוצה לקבל את המיינדסט הזה שפורץ אץ תקרת הזכוכית יוכל לקבל את הכלים הללו בסדרה, שיהפכו אותם לבלתי ניתנים לעצירה.
לסדרה - http://mm.hashaka.co.il/?ap_id=mm275&ref=BIZ
אז מה זה מיליונר מיינדסט?
זה לא רק לעשות הרבה כסף, למרות שזה חשוב בדיוק כמו חמצן. מיליונר מיינדסט זו גישה. זו דרך שבה אתם בוחר לחיות את החיים. מיליונרים מאופיינים בכך שהם לא מוכנים לוותר. הם עושים מה שצריך וכמה שצריך בשבי להשיג את מה שהם רוצים. המטרה של הסדרה היא לעזור לאנשים לקבל את המיינדסט הזה של המיליונרים.
- איך להיות מיליונר? מחקר, סקרים ותובנות מהשטח
- איך להיות מיליונר? השיטה האמריקאית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איך אתה הגעת ממקום של עולה חדש בלי כלום לאן שאתה עכשיו?
אני זוכר שעלינו לארץ וחיינו בקראוון של 40 מטר מרובע. כבר אז, בבית ספר, שכולם עבדו בעבודות מזדמנות ורוויחו פרוטות, הבנתי, שאני לא אהייה כזה. בגיל 16 או 17 הגעתי למצב שאני מרוויח 12 אלף שקל בחודש. לא הסכמתי להיות כמו כולם. היתה לי חברת משלוחים וכל הזמן חשבתי איך אני יכול לפתח את העסק שלי יותר.
ואף פעם לא נפלת?
ברגע שאתה מפתח את המיליונר מיידסט שלך, זה כמו רישיון להדפיס כסף. גם אם אתה נופל, אתה יודע שתמצא את הדרך לעלות למעלה ולצאת מזה. חייבים לקחת בחשבון שיש סבירות שניפול, אנחנו כולנו בני אדם. אבל ברגע שיש לך את המיידסט של המיליונר, אתה תמיד תמצא את הדרך להרוויח את הכסף מחדש.
לסדרה - http://mm.hashaka.co.il/?ap_id=mm275&ref=BIZ
איך זה עובד בעצם?
אם אתה רוצה שאני אתמצת לך במשפט אחד איך עובד המוח של המיליונר, אז המשפט JUST DO IT, "פשוט תעשה את זה" הוא המשפט המסכם. אל תדבר, אל תברבר, פשוט תלך ותעשה. להבדיל מהחברים שלי בגיל 16, שניסו להרוויח כסף, אני פשוט עשיתי. מצאתי כל דרך על מנת להמשיך ולעשות ולגדול, לא עצרתי במקום. בכל דבר שנגעתי בו, תמיד עשיתי הרבה יותר מאחרים. ברגע שאתה מכוון ואתה נחוש, אתה תעשה ותצליח.
אז אם אתם רוצים לקחת משפט אחד, חשוב ומתמצת אל מיליונר מיידסט הוא "פשוט תעשו את זה". ואם אתה רוצים לדעת איך, ולקבל את כל הכלים מהסדנה שתגרום לך לעשות, להצליח ולהרוויח, אתם מוזמנים להיכנס אל הלינק הבא ולהבין איך עובד המוח של המיליונר.
http://mm.hashaka.co.il/?ap_id=mm275&ref=BIZ
אז אל תדברו, תעשו.
- 1.א.רון 05/07/2016 15:15הגב לתגובה זומי שרשום בספר המיליונרים לפי שנולד . יקבל את המזל שלו . ויש מליונרים שהילדים ואשתו אוכלים ומלכלכים אחד את השני ,
צילום: קרני תכלתפילוסופיות תאורה מרתקות לעיצוב חללים
הגישה היפנית, הגישה הסקנדינבית והגישה הים תיכונית - הכירו את שלוש הגישות לתכנון תאורה ותוכלו לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם
בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים
כשמעצבים פנים
או אדריכלים בוחרים גופי תאורה, הם לא רק בוחרים מקור אור – הם בוחרים פילוסופיה תרבותית שלמה. למעשה, מאחורי כל מנורה עומדת תפיסת עולם שמשפיעה על האופן שבו אנחנו חווים מרחב.
שלוש גישות תכנון מרכזיות – היפנית, הסקנדינבית והים תיכונית – מציעות תשובות שונות
בתכלית לשאלה הפשוטה לכאורה: מהו אור טוב?
הגישה היפנית - הצל כשותף ליצירה
בפילוסופיה היפנית המסורתית, האור אינו גיבור
יחיד. התרבות היפנית רואה בצל שותף מלא בחוויה החזותית, ובמקום להילחם בו, מעצבים יפניים משתמשים בו כחלק מהקומפוזיציה.
גופי תאורה מעוצבים יפניים מסורתיים משתמשים בחומרים טבעיים מפזרים – נייר אורז, במבוק, משי – שיוצרים אור עדין המתמזג עם הסביבה במקום להכריז
על נוכחותו.
העיקרון המרכזי הוא המרווח המשמעותי, הריק שמאפשר למבט לנוח. תאורה יפנית אינה שואפת להאיר כל פינה, אלא ליצור שכבות של אור ואפלה שמזמינות התבוננות ומיקוד.
זו תאורה שלוחשת, לא צועקת. ביישום המעשי, ניתן להביא את הגישה היפנית לפרויקט באמצעות
בחירה במנורות עם אהילים מזכוכית מעושנת או חומרים טבעיים המסננים את האור. המטרה היא לא לחשוף הכול, אלא ליצור הדרגתיות שמעוררת סקרנות ומזמינה את העין לנוע בחלל.
הגישה הסקנדינבית - אור כמענה לצורך
במדינות הצפון, שם החורף ארוך וחשוך, התאורה היא לא רק עניין אסתטי – היא צורך קיומי. הגישה הסקנדינבית נולדה מהרצון ליצור חמימות ונוחות בתנאים קיצוניים. מושגים כמו הוּגֶה הדני – אותה תחושת
נעימות ושלווה ביתית – מנחים את תכנון התאורה הנורדית.
בניגוד לאסתטיקה היפנית העדינה, התאורה הסקנדינבית היא ישירה וברורה יותר, אך תמיד אלגנטית. מעצבים סקנדינביים פיתחו שפת עיצוב נקייה שמשלבת חומרים טבעיים – עץ אלון, זכוכית שקופה, מתכות מוברשות – עם צורות
אורגניות ופשוטות.
מותג דני כמו לואי פולסן, הנמצא בקרני תכלת, מדגים בצורה מושלמת את הפילוסופיה הזו. מנורות כגון סדרת הפה חמש שלהם משלבות עיצוב פונקציונלי עם אסתטיקה נקייה – השטוחים הם זריקת המעטפת הייחודית מאפשרת פיזור אור אחיד ללא סנוור, כך שניתן לראות
את גוף התאורה מכל זווית מבלי להסתנוור מהנורה עצמה.
הגישה הים תיכונית - תאורה כדרמה
בחוף הים התיכון האור הוא שפע טבעי
שהופך את התאורה המלאכותית לכלי דרמטי. כאן, התאורה אינה נועדת להחליף את אור השמש, אלא להמשיך את התיאטרליות והעוצמה שלו.
זו תרבות של כיכרות מוארות, מרפסות עם מנורות תלויות, ונברשות מרשימות שמושכות את העין ומכריזות על נוכחותן.
בכל הנוגע לבחירת גופי
תאורה יוקרתיים, הגישה הים תיכונית מתבטאת בניגודיות חדה בין אור לצל – ההשפעה של ציירי הרנסנס האיטלקי שהשתמשו בטכניקה זו עדיין מורגשת בתכנון התאורה האזורי.
- הטעויות הנפוצות שקורות מבחירה שגויה של תאורה לסלון
- טונדו תבצע פרוייקט בקריית אונו תמורת 1.2 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

