430965
צילום: shutterstock

ההבדלים בין השתלת שיער בשיטה החדשה לשאר הטיפולים.

מחפשים אחר פתרון טיפולי לבעיית ההתקרחות? זה הזמן לדעת יותר על שוק טיפולי ההתקרחות בכלל ותחום השתלות השיער בפרט. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות תחום טיפולי ההתקרחות ומידע מורחב אודות שיטת ה-FUE להשתלת שיער המיושמת על ידי ד"ר שלום שאלתיאל, ממייסדי תחום השתלות השיער בישראל. 

תוכן בחסות | (1)
נושאים בכתבה השתלות

מחפשים אחר פתרון טיפולי לבעיית ההתקרחות? זה הזמן לדעת יותר על שוק טיפולי ההתקרחות בכלל ותחום השתלות השיער בפרט. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות תחום טיפולי ההתקרחות ומידע מורחב אודות שיטת ה-FUE להשתלת שיער המיושמת על ידי ד"ר שלום שאלתיאל, ממייסדי תחום השתלות השיער בישראל.

במוצאי חג השבועות האחרון, שודרה בחדשות 10, כתבת תחקיר אודות תחום טיפולי ההתקרחות המוצעים לנשים וגברים בישראל הסובלים מתופעת ההתקרחות ונשירת השיער. כתבת התחקיר התמקדה בין היתר בהיצע השיטות שאין לגביהן קביעה חד משמעית כי אכן מדובר בסיפורי הצלחה מצמיחי שיער, ומנגד, הכתבה לוותה במספר ראיונות עם אנשי מקצוע מתחום רפואת העור אשר הביעו את דעתם על שוק מוצרי הטיפולים בהתקרחות ההולך וגדל מדי שנה.

כיצד תמנעו מעצמכם לבזבז את כספכם על תכשירי טיפול חסרי תועלת?

כיום, שוק היצע טיפולי ההתקרחות הולך וגדל מיום ליום, וכפטריות לאחר הגשם צצות חברות שונות המנסות "לגזור קופון" על חשבון ציבור המתקרחים בישראל. על מנת להימנע ככל הניתן משרלטנות בתחום טיפולי ההתקרחות, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מכם ליישם את ההמלצות הבאות:

  • בדקו היטב את זהות החברה העומדת מאחורי פיתוח התכשירים או המוצרים לטיפולי ההתקרחות ובדקו מהו הרקע המקצועי העומד לרשות החברה ומהי הטכנולוגיה המדעית עליה מבוסס התכשיר/מוצר.
  • הקשו בשאלות על אנשי המכירות הניצבים מולכם, ודרשו בכל תוקף לראות מסמכים המעידים על אותם אחוזי הצלחה עליהם הם מדברים לאורך שיחת המכירה.
  • בדקו מהן תופעות הלוואי הנלוות לשימוש בתכשיר/מוצר, ובררו אל מול רופא המשפחה שלכם בנוגע לתופעות הלוואי והשפעתן על מצב בריאותכם הכללי.כולם מבטיחים אבל רק שיטה אחת באמת מראה תוצאות...

כולם מבטיחים אבל רק שיטה אחת באמת מראה תוצאות...

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שיער בעל מראה טבעי ואסתטי לאורך זמן, ובמידה וגם אתם רוצים להבטיח לעצמכם שהכספים אותם אתם עומדים להוציא בגין הטיפול לא יגרמו לכך שתצאו "קרחים מכאן ומכאן", אנו ממליצים לכם לברר בראש ובראשונה בנוגע להתאמתכם לאחת משיטות הטיפול בהתקרחות המיושמות באמצעות טיפולי השתלות שיער.

כיום, תוכלו ליהנות משיטה חדשנית ופורצת דרך, השתלות שיער בשיטה חדשה. שיטה זו עונה לשם: FUE, והיא מיושמת ברחבי העולם, לרבות בישראל כבר למעשה מחמש שנים. שיטה זו מבוססת על טכנולוגיה חדשנית והיא מיושמת באמצעות הוצאת זקיקי שיער מצידה האחורי של הקרקפת, בידוד זקיקי השערה והשתלתם באזורים הקרחים. שיטת ה-FUE מיושמת במספר מרפאות המתמחות בטיפולי השתלת שיער, כאשר המובילה שבהן היא מרפאתו של ד"ר שלום שאלתיאל, המתמחה בטיפולי השתלות שיער זה עשרות שנים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מושתל של שאלתיאל 03/07/2016 23:47
    הגב לתגובה זו
    לפני כ15 שנה עשיתי אצל שאלתיאל השתלה (באתי לפגישה והחלאה שכנע אותי לעשות זאת), הייתי בחור צעיר יפה תואר בן 29 ועד היום לא הצלחתי להתחתן בגללו.. בשביל שהוא ירוויח כמה אלפי ש"ח הוא הרס לי את החיים, שמהשמיים ישלמו לרשע הזה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.